Voda

97 5 4
                                    

Po dokoukání Video a Audio záznamu jsem byla opět celá červená... Potřebuju sehnat svitek čtení myšlenek... A pořádně a důkladně se ho naučit... Už fakt nutně Potřebuju vědět, co si o mě ostatní myslí... Jediný svitek a první svitek co jsem za život přečetla a naučila se ho byl ten Narutův... Osobně Naruta mám fakt radši! Není takoví úchyl jako Kakashi, ale teď vlastně i vím kde mám oblečení... Kamera se mi rozplynula v ruce, ještě že toto umím... Ale svitky asi vyrábět neumím... Uslyšela jsem kroky, ihned jsem si lehla a dělala že spím... Ovšem na mě zase přišla únava takže to nejspíš fakt vypadalo že spím. Kakashi vylezl na postel, ucítila jsem jak je nademnou, lehnul si na mě... Celou svou vahou... Rychle jsem se "probudila" a začala na něj nadávat, ale on usnul... Že by si dal uspávací prášky proti stresu? Nejspíš... Posouvala jsem Kakashiho níž a niž abych si mohla sednout, když už jsem to skoro měla, on se na mě otočil, takže byl hlavou nahoru, to je aspoň lepší, kdyby byl hlavou dolů bylo by ho těžší dostat přes rozkrok... Ale... Teď když tu takto sedím a on mi spí v klíně nevypadá zle, smůla že je to úchylný perverzák, možná bych ho jinak brala, ani vlastně nevím kolik mu je let... Vypadá okolo 25... To je i tak moc na mě... Chci nějakou 16-18 výjimka je teda Naruto kterému je 14 stejně jako mě. Znovu jsem se na něj zahleděla, když spí, je sladký... Kawai... Dala jsem mu pusu na tvář, je sladký... Dala jsem mu pusu na druhou tvář, je roztomilí... Chtěla jsem mu dát další dívčí jemnou pusu, ale on mě chytnul za tváře přitáhnul mě k sobě a začal mě líbat, ihned jsem se od něho snažila odtrhnout, byl moc silný... Nohama jsem se mu opřela o ramena a zabrala, odtáhla jsem se!! Rychle jsem vyskočila z postele, jelikož mi už neležel na nohách a běžela jsem do koupelny, uviděla jsem jak běží za mnou, rychle jsem zavřela dveře a otočila klíčem, potom jsem se otočila a běžela do těch dalších dveří, byla tam napuštěná vana s teplou vodou a u ní složené a vyprané moje úchylné oblečení co my dal Kakashi... Líbý se mi ale teď není Čas na tlachání, pořád jsem neměla uši a ocas, takže na mě oblečení šlo rychle nandat, uslyšela jsem Kakashiho prorazil tamty dveře, ve stresu jsem si snažila zapnout poslední knoflík u mé halenky, ale Kakashi vyrazil dveře, spadnul na mě a já i on jsme spadli do té vany, on teoreticky spadnul na mě, takže jsem byla pod vodou a nemohla dýchat, neměla jsem žádný kyslík, Kakashi byl na mě zády, takže pro něj bylo otočit se a vstát těžké, ale musí si pospíšit jinak se utopím!! Otevřela jsem pusu, vyšla mi z úst bublina, nadechla jsem se, moje plíce... nikdy nebyli takto těžké... Bez kyslíku.. plné vody... Už vím jak se cítí utopený člověk... Myslela jsem si, že moje smrt přijde za dlouhou dobu, hold jsem se mýlila, ale opravdu mě nenapadlo, že se utopím... Kakashi zrovna vstal, ale to už jsem měla černo před očima, jen jsem ucítila jak mě vyzved z vody a potom poslední pocit doteku jiné osoby, dál jsem už nic necítila, teda jenom pár minut.... potom jsem zase začala cítit, neuvěřitelně mě bolelo břicho a záda, z té bolesti jsem málem omdlela, ale najednou přestala, v šoku jsem otevřela oči a začala vykašlávat vodu, vstala jsem a rychle běžela k záchodu, voda se zvratkama ze mě začali téct, cítila jsem že Kakashi je ode mne radši odvrácený... Dostávala jsem ze sebe tu vodu asi 10 minut... Potom jsem si umyla pusu a ustře ji ručníkem... Ještě před tím než jsem začala vykašlávat vodu jsem cítila jak mi Kakashi dává dýchání z úst do úst... Asi si to užíval. Teda ne asi, ale určitě... Kolik hodin tu vlastně už jsem? Podívala jsem se na hodiny v koupelně, bylo krátce po 12:00... Takže tu jsem přes noc? To ještě jde!!

,,umm, Karo, co tvůh knoflík u halenky?" zeptal se Kakashi

No, byl rozepnutý... Koukali mi z mikiny až moc příliš prsa, pokusila jsem se to zapnout, ale vůbec mi to nešlo.

,,nepotřebuješ pomoct?" zeptal se Kakashi

,,nejraději bych řekla ne, ale neumím to zapnout takže ano, chci pomoct!"

Kara Uchiha -  Naruto FFKde žijí příběhy. Začni objevovat