No to mě poser...

83 5 1
                                    

Kakashi ihned jak si ukousl chlebíček odešel, vůbec jsem nepochopila, ale to doufám moc nevadí... Při jedení jsem se podívala na kalendář, počkat, já už měla narozeniny?! Kalendář jsem popadla a pevně sevřela v rukou, před 2 měsíci?! Proto to semnou Kakashi chtěl dělat?! Rychle jsem se sebrala a utekla, musela jsem si protřídit myšlenky v hlavě, jak jsem na to mohla zapomenout?! Vyskočila jsek na střechu jedné budovy. Byla jsem naštvaná.

,,El? Co tu děláš? Divil jsem se jak jsi odešla" řekl již velmi známí hlas

,,chcípněte v pekle!!!" zařvu na danou osobu.

Moje zorničky se stàhli, na rukou vyrostli drápy a nohy se zpevnili, vyskočila jsem na střechu a během skoku na Kakashiho hodila 3 koule liščího ohně, doskočila jsem na okraj a čekala kdy se na střeše objeví on. Ihned tam doskočil, přikrčila jsem se, začala vrčet, vycenila jsem zuby, moje ruce obalila srst, popošla jsem po 4 dozadu.

,, Eleanor, co se stalo?" optal se Kakashi a pomalu se rozešel

Jedním rychlím pohybem jsem skočila ze střechy, Kakashi se mi ztratil z dohledu, ihned co jsem doskočila na zem jsem se proměnila do 11 ocasé lišky a uháněla přes les, byla jsem opět větší než ostatní lišky, doběhla jsem domů, ve vteřině se proměnila do člověka a zamkla dveře a okna, měla jsem rozsvícené jen světla, sedla jsem si na židli v kuchyni a sledovala dveře do chodby, osobně, Kakashiho jsem se tak nějak bála... Uslišela jsem klepání, svali v těle se mi napjali.
Ovšem za dveřmi jsem necítila Kakashiho, ale Naruta... Otevřela jsem, můj čich se zmýlil, byl to Kakashi a držel Narutovu bundu..  Začala mě bolet hlava.. Kakashi se dal do bojové pozice.. Proč? Neudržela jsem rovnováhu a spadla jsem. Kakashi mě rychle chytil, asi to nebyla nakonec bojová pozice.. Donesl mne na postel kde mne položil a přikryl, potom odešel do kuchyně asi udělat čaj.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 14, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Kara Uchiha -  Naruto FFKde žijí příběhy. Začni objevovat