Nezvaný host

126 10 4
                                    

Uslišela jsem kroky, ihned jsem si lehla zase zpět, nesmí vědět že jsem vzhůru... Čekala jsem že si lehne do své postele, aby až se probudí ostatní tak aby to nebylo divný, ale on si lehl zase ke mně... Tentokrát mě ale beobejmul, pouze si lehl a nejspíš se pokusil zase usnout, však kolik je hodin? Letmím pohledem jsem se podívala nad dveře do kuchyně kde vyseli hodiny, byli 4...  Hodiny.... Ráno...  Ale já měla nutkání vstát, počkala jsem ještě chvilku, bylo to asi 10 minut, potom jsem se pomalu a opatrně otočila na Naruta, zjistila jsem že spí. Pomalu jsem vstala aniž bych vydala jakýkoliv zvuk. Něco mě nutkalo vyjít ven na čerství vzduch...
Taky že jsem vyšla, a málem jsem zaplatila vlastním životem, poté co jsem otevřela dveře se těsně u mého krku oběvila dýka.

,,co? Co se to děje?!" optala jsem se.

,,On dal takovou moc spratkovy, který tu moc stejnak už má! A ještě k tomu silnější než tu novou."

,,umm... O čem je řeč?"

,,o mím nejdražčím příteli kterého jsi zavraždila"

,,omlouvám se, myslela jsem že to byl nepřítel... "

,,tím že myslíš nic nevíš. Umíš ty oči používat?"

,,oni se dají normálně používat?!"

,,jde vydět že asi nebudeš ani vědět co jednotlivé barvy znamenají a jak je použít, a to ani nemluvím o proměně do zvířete."

,,Co?!"

,,asi jsi překvapená, přišel jsem tě zabít, ale nakonec nevypadáš až tak marně, doporučuji ti ať si najdeš učitele, jinak tě příště doopravdy zabiju, protože veliká moc nemá co dělat v rukou člověka který ji ani neumí používat"

,,a co kdyby ten člověk byl jinchuriky?"

,,ty nejsi jinchuriky, nechápu proto proč se na takové otázky ptáš."

Muž nůž rychle odendal a zmizel, mám pocit že i kdyby mi podříznul krk, že bych to nějak přežila a zranění by se regenovalo, nenapadlo mě že ty oči můžou mít i svůj význam, myslela jsem že to je jen podle nálad.... 

Kara Uchiha -  Naruto FFKde žijí příběhy. Začni objevovat