O 1 den později..
Ráno jsem unaveně otevřela oči... Včera jsem do noci dělala kraviny a užívala si svoji chakru... kakashi mi o ni něco řekl a vysvětlil mi kdy se mi doplňuje a nedopňuje. V nouzi mám použít rukavici. Po vzbuzení jsem šla směr koupelna, udělala jsem hygienu, potom se šla nasnídat, nakonec jsem se převlékla do té mikiny a úchylných kraťasů, samozřejmě jsem měla tu rukavici... Odešla jsem z domu a zamkla, začala jsem skákat směr budova Hokagů, před ní už stál Naruto se Sakurou, Naruto jako by si oddychl, Sakura se na mě začala mračit.
,,kam jsi při minulé misi zmizela?" zeptala se arogantně.
,,došla mi chakra.." řekla jsem jí klidným hlasem, měla jsem modré oči.
,,Chakra ti nemůže dojít, co jsi dělala?"
,,hledala vás.."
,,a proč ksakru?! Jsi snad za náma skákala ne?!" zařvala na mě.
Mrkla jsem a podívala se na ní, v mrknutí se mi jedno oko proměnilo na oranžové a začalo hodně zářit, Sakuru to trochu překvapilo.
,,odpovíš mi?! Nebo se budeš nadřazovat?!?!" vykřikla na mě
Ve vteřině ležela na zemi, nohami jsem stála na zemi a rukou se o zem opírala aby jsem nespadla, moje druhá ruka byla těsně u jejího obličeje a planul na ní liščí oheň, moje oči ale museli být modré.
,,řekni to ještě znovu....... A tvoje hlava bude na popel" řekla jsem jí s chladným a tichým hlasem..
,,Sakuro, prosím tě... Nedráždi hada bosou nohou" řekl Kakashi který právě přiskočil.
Na Sakuru jsem zavrčela a narovnala se na nohy. Kakashi se tvářil že něco ví... Podle jeho obličeje šlo poznat že to pro nás bude náročné ale velmi pozitivní.
,,jakou novinku pro nás máte Kakashi?" optám se s úsměvem
,,Karo, nechtěla by jsi radši vypadal lidsky?" optal se s přísným pohledem
Takto jsem ho ještě neznala... Přestala jsem být veselá, podívala jsem se do země a udělala jutsu na přeměnu, vypadala jsem opět jako Naruto v holčičím stylu. Hlavou mi teď pořád vrtal Naštvaný Kakashi
,,nová zpráva je ta že se konají Chuuninské zkoušky, přihlásil jsem vás" po tom co to dořekl se na mě usmál
Já jsem nijak nezareagovala, pouze jsem se dívala do země, měla jsem pusu schovanou pod límcem od mikiny a udělala 2 kroky od něj. Vypadal jako kdyby toho litoval že byl na mě takoví... Já toho ovšem nelituju, nelíbý se mi, je odporný, je úchylný, a to že jsem s ním spolupracovala bylo kvůli mé chakře.
,,inu.. Pojďme, máme doručit jistý svitek na jisté místo..." řekl a počkal než Naruto se Sakurou odejdou do domu Hokagů.
Kakashi se ke mně potom rozešel, zpozornila jsem, vyskočila nahoru na zábradlí ke dveřím a vešla dovnitř... Magor...
Po vydaní zkoušky....
Rozešli jsme se směrem k určenému místu, což bylo místo v Skryté Zvučné.
Kakashi se celou dobu držel u mě a já zase u Naruta, Kakashi je velmi divný člověk, a nálady se mu střídají jako kdyby měl trojnásobné krámy.Konec kapči, dnes možná vyjde ještě 1, v týdnu opět nějak 2 nebo víc :3
ČTEŠ
Kara Uchiha - Naruto FF
Fanfictionpříběh je o holce které je 13, je to sestra Sasukeho a Itachiho, prošla si úmrtím její celé rodiny kromě Itachiho, chová se střeštěle jako Naruto, ale někdy má své dny, že vypadá jako nejvážnější člověk na celé planetě... Ovšem se jí stane pár neho...