Už je vše jasné.

70 4 0
                                    

Cítila jsem ale že spí, to toto dělá automaticky ve spánku? Úchyl... Snažila jsem se z jeho sevření dostat ale nešlo to, jen jsem tam proto ležela a koukala na protější zeď. Kakashi mě chytil za jedno prso, z šoku jsem ho kousla do ruky, on se probudil a pustil mě. Ihned jsem vyskočila z postele, na hlavě jsem měla uši a z páteře mi vyrostl ocas, měla jsem drápky, tesáčky a oranžové očička se stáhnutou zorničkou.

,,úchyle..." zavrčím a přikrčím se na 4

,,El? Chceš říct něco ohledně tebe, co jsem zjistil?" optal se mě

,,samozřejmě že ano!" vykřiknu.

,,jsi démon sama o sobě, máš liščího a dračího démona, dračího jsi zatím nevivolala"

,,heh?!" démon sama o sobě? Co to mluví?!

,,to jestli jsi liška ano nebo ne řídíš ty"

,,jak to, že jsem předtím byla jenom liška nebo člověk?!"

,,nevěděla jsi jak toto funguje, mělo to nastsrost tvoje podvědomí"

,,pche... Děkuji že mi to říkáte takto brzy... Mimochodem, co vše umím?" zvědavě se optám.

,,za hubičku ti vše řeknu"

,,to je vidírání..."

,,a divíš se mi?"

Kakashi na mě upřel pohled, začervenala jsem se a koukla do strany, Potřebuju o sobě vědět informace. Došla jsem k němu, naklonila se, dala mu pusu na tvář. Ihned po tom jsem se co nejrychleji přemýstila na místo kde jsem předtím byla.

,,tak zpívej" řeknu.

,,Nanashi je démon lišky, ale také modrého ohně který lišky ovládají, umíš pravděpodobně ovládat vodu a barvu tvé duhovky, dokážeš toho víc, Nanashi je 12 ocasí liščí démon. Naruto má podobného Kuramu, ale ten má jen 9 ocasů.

,,aha.." řeknu, teoreticky mi doufám vše už řekl... 12 ocasí démon? Ale..

,,já jsem toho démona ještě nevivolala, že ne?" optám se.

,,ne, nevivolala, on se vyvolá sám" řekne a usměje se.

Podívala jsem se na svoje ruce, chtěla jsem ať ty věci zmizí, zmizeli.. Wow.. Podezřívavě jsem se koukla na Kakashiho, pedofil... Rozešla jsem se do kuchyně, udělala si snídani a sedla ke stolu, začala jíst.

,,máš tu něco pro mě??" optal se Kakashi hned jak došel.

,,něco si tam vem" řeknu s nelibostí.

,,chlebíček?" optal se

,,klidně..." odpovím

Ve vteřině byl u mě a ukousl mi z mého chlebíčku který jsem měla u pusy. Toto bych fakt nedělala, asi si neuvědomuje čeho jsem schopná...

Ok, lidi, teď to fakt dál bude asi jen o sexu a romantice, sice tam bude hodně i o těch schopnostech, ale prostě tu bude hodně tamtoho xD

Kara Uchiha -  Naruto FFKde žijí příběhy. Začni objevovat