Pomalu jsem otevřela oči, protáhla jsem se, lehla si tak jak jsem byla a dívala se před sebe, předemnou ležel Kakashi... Měl otevřený oči a díval se na mě s usměvem, byla jsem ještě hodně ospalá... Řekla jsem mu:
,,líbý se mi tvůj úsměv"
Potom jsem únavou zase zavřela oči, ale neusnula jsem, ucítila jsem jak se mi někdo dotknul tváře, dostala jsem asi 3 pusinky a nejspíš jeden cucflek na krk.. Kakashi si asi myslí že spím, Haha ha ha... Počkat, co?!?! Chtěla jsem se pohnout a začít jančit, ale on se pohl dřív, vstal a někam šel, zavřel za sebou dveře... Pohotovostně jsem otevřela oči a sedla si, já ležím zase v jeho posteli?!?! A tentokrát s ním?!?! Kolik je hodin?!?! Podívala jsem se na jeho noční stolek, ale neviděla jsem čas na hodinách přesně, natáhla jsem se pro ně, ale do něčeho jsem rukou vrazila, moje kamera... Rychle jsem si jí vzala do ruky a zviditelnila jí, pořád nahrává... UF... Vypnula jsem nahrávání a přetočila ji na začátek.
Vše co se teď bude odehrávat bylo během průběhu nahrávání kamery, děj půjde od bodu kdy Kara "Usnula"
ale to jsem už byla někde jinde....
Člověk přišel k posteli, byl to 100% Kakashi, vlezl na ní, byl nademnou, kleknul si a ruce dal vedle mé hlavy, díval se mi do tváře mezi tím co jsem spala.
,,sice si to neužijem tak moc, ale aspoň proti trochu toho užití nebudeš protestovat Karo... Je mi ale zase líto že si to neužiješ taky..."
Začal mi dávat něžné pusinky na tvář, potom mi dal jednu velkou na pusu, potom zase malé pusinky na tvář a přesouval se ke krku, u něj si hodně pohrál a nejspíš mi udělal několik cucfleků... Ale co zmůže spící holka? Nic! Začal mě pusinkovat ještě níž, pomalu mi rozepínal košili, nakonec ji z mého těla odhrnul pryč, začal mi pusinkovat hrudník a vše co jsem měla na něm.
,,máš je celkem velká, jsi i pěkně štíhlá, to se mi na tobě líbý..."
Začal mě ošahávat a pusinkovat bříško, tak to asi dělal 5 minut, potom mi dal pusu na čelo a chtěl dát pryč peřinu co my zakrývala zbytek těla, ale někdo proskočil oknem a někoho meč se zastavil těsně u Kakashiho krku.
,,Itachi..." řekl Kakashi
,,nech moji sestřičku být"
,,nevěděl jsem že jsi ji dneska sledoval"
,,ne jen dneska, celé roky ji sleduji, ona není někdo kdo by to chtěl dělat s někým jako ty, ty perverte..."
,,dobře, nechám toho, pokud dáš svoji katanu pryč od mého krku"
,,ihned ale vstaneš, jinak zemřeš"
,,dobrá"
Itachi odendal svoji katanu, Kakashi mrštně vstal a přitom mě přikryl peřinou.
,,budu tě sledovat Kakashi, jestli jí toto budeš ještě někdy dělat, moje katana se před tvím krkem už nezastaví"
Itachi vyskočil zpátky z okna, okno se zpravilo... Kakashi byl nérvózdní, šel do koupelny, potom se vrátil, odendal mi peřinu až k pasu a zapnul mi všechny knoflíky u košile, mezitím se ani jednou nedotkl mé ženskosti... Potom mě přikryl a chtěl nejspíš odejít do jiného pokoje, ale před dveřmi se zastavil, podíval se na mě a šel zpátky, lehnul si do postele a dál usnul... Potom to skončilo tam, kde jsem kameru vypla, během spaní se už nic nestalo...
Lidi!! Toto je 20 kapitola! Arigato za čtení!! Měla by být speciální ale nutně jsem to potřebovala dopsat, takže speciál bude bohužel 30 kapča, plánovala jsem jí chvíli na 21 kapitolu, ale to by my nevyšlo s příběhem. Takže si musíte počkat!! ;D
ČTEŠ
Kara Uchiha - Naruto FF
Fiksi Penggemarpříběh je o holce které je 13, je to sestra Sasukeho a Itachiho, prošla si úmrtím její celé rodiny kromě Itachiho, chová se střeštěle jako Naruto, ale někdy má své dny, že vypadá jako nejvážnější člověk na celé planetě... Ovšem se jí stane pár neho...