Vznik nové rivality

129 10 8
                                    

,,Moc se ti omlouvám, jestli někomu budeš popisovat mojí tvář, tak tě zabiju..." řekl Kakashi

,,to je v pořádku, máte hezkou a jemnou tvář, Pusa nebyla taky špatná"

,,ty jsi na starší muže?" zeptal se Kakashi

,,ne, nevím, ale nevěděla jsem co bych vám měla říct, aby jste se nenaštval"

,,ty nevíš jestli jsi na starší muže?"

Úplně ignoroval to co jsem řekla... (#Kařin_Pokerface)

,,no, nevím na koho jsem, je mi kolem 13 až desetitisíciletí."

,,Jak tě mohlo napadnout tolik?"

,,Jsem Nanashi, podle vás, nakonec ji trochu znám, tedy jen jméno a přibližně věk, vy asi taky nejste obyčejný nindja"

,,To tedy nejsem... Jsi chytrá, určitě v sobě máš Nanashinu krev..."

,,ok..."

,,jsi na starší muže? Ano nebo ne?"

,,abych vám udělala radost, tak jsem na všechny, všechny kromě mě stejného pohlaví"

,,kdo o tvoje srdce soupeří?"

,,Naruto, Kiba, Shikamaru a asi i vi"

,,a o koho máš zájem?"

,,O Naruta"

,,to bude těžký oříšek.."

,,co? Proč? Co plánujete?"

,,Tvoje srdce chci také i já, Naruto je ode dneška můj Rival!!"

,,Umm, Kakashi, to opravdu..."

,,Budu tvím učitelem jen, že když vyhraju nad Narutem, tak semnou budeš nadosmrti"

,,Ok, jelikož na Naruta nemá nikdo, ovšem bojovat můžete od chvíle co mi bude 15"

,,proč zrovna 15?"

,,Bude to zajímavější"

(#kařin_úchylný_face)

Sice nechápu proč jsem to Kakashiovi odkývala... Je mu 24... Není podle mě zas tak starý.... Ale být s ním nadosmrti?

,,Nanashi?"

,,Ne Nanashi, Kara!!" vykřikla jsem

,,pověz mi tedy vše o těch očí"

,,Něco se jmenuje Urzu, prosím, vi začněte s tím, kdo to je"

,,Proč?"

,,umm... Já o těch očí nic nevím..."

,,aha, dobře, začnu... Urzu jsem já"

,,Whaat? Neříkal jste že s ním nechcete mít nic společného?"

,,Nakonec jsem si ho vzal... Zjistil jsem o Nanashi... Nanashi je démon, má 2 podoby, určitě je v tobě"

,,stejně mám pořád tolik otázek..."

,,Časem se ti zodpoví"

Kakashi při těch slovách ke mně popošel blíže, já seděla a on si přede mne stoupnul, moje hlava mu směřovala k rozkroku, mírně se ním ke mně přiblížil, snažila jsem se odtáhnout, moje obě dvě oči začali silně svítit.

,,Kakashi?!?!!?"

,,OH, to je moc? Dobrá, jen jsem testoval tvoje oči"

(#kařin_Pokerface)

,,Nemohl jste udělat něco jiného?"

,,měl jsem ještě šanci tě začít líbat a nebo si tě vzít do postele"

,,Dobrá dobrá, ten rozkrok byl asi nejlepší z těch 3..."

Kakashi se usmál, ale pořád předemnou stál, celkem hooodně mě to znervozňovalo, vstala jsem, Kakashi byl o dvě hlavy vyžší než já...
Stáli jsme proti sobě, nechápu proč to udělal, ale obejmul mě... Moje oči začali bolet a hodně svítit, reflexně jsem Kakashiho drápy bodla do obou boků a co nejvíc se odněj odtáhla.

,,hmm, jde vidět že tvoje tělo má velký potenciál v boji a erotických hrátkách"

,,Haha, moc vtipné"

Moje špičáky vyrostli, drápy nejspíš také jelikož Kakashi zasténal.

,,Já... Se zachvíli nebudu ovládat..." řekla jsem

,,To je v pořádku, já taky ne"

Rychle jsem se podívala Kakashimu do tváře, měl obě dvě oči červené, uvnitř mě se něco vylekalo, moje příznaky ihned skončili.

,,Ty se mě bojíš jo?"

,,Ne vás, ale Urzy"

,,Hmm zajímavé, dám ti nějaké oblečení, přímo pro tebe"

Kakashi si z boků odendal moje ruce, ihned se rány zacelili, ale teď mě zajímá to oblečení, jelikož má být přímo pro mě... Vlastně teď... Jsem si uvědomila že mám pižamo... Mělo velký výstřich takže když jsem se od Kakashim předchívli odtáhla tak nemusel vydět jen můj krk, ale i hruď... Celá jsem zčervenala, Kakashi zrovna přišel, s mikinou, modrou šálou, sukní a dvou pololegínách k sukni připojených, vypadalo to úchylně a hrozně....

Tak? Piště do komentů jestli to byla vedlejší nebo Hlavní :3


Kara Uchiha -  Naruto FFKde žijí příběhy. Začni objevovat