,,Je v pořádku když ti takto blbnou oči?" optal se kluk
,,co? Oh, Heleď já ani nevím, stalo se to teď poprvé, dám si ty věci dolů jen Potřebuju ty ruka....."
On mi je vlastně polil vodou.... Rukavice jsem zvedla ze země a nandala si je, zmačkla jsem čudlíky na rukavicích.... Nic se nestalo....
,,ty jsi je rozbil...." řekla jsem chladným hlasem
,,co?"
,,ty jsi ty rukavice rozbil!!!!!" zařvala jsem na něho z plných plic
Moje oči zářili svími barvami, měla jsem na maximum stažené zorničky, měla jsem pokrčený nos, takže mi šli vydět zuby s dlouhýmy tesáky, moje drápy se zvětšili, všechny smysli zaostřili, jen jsem ucítila šimrání po celém těle, se staženými zorničky jsem se podívala na svoje ruce a potom do zrcadla na svoji tvář, měla jsem vyrostlé dlouhé chlupy, přejela jsem po nich, byli hebké.... Začal mě bolet nos a Pusa, začala se mi prodlužovat, po dokončení vypadala jako liščí, vypadala jsem.... Úžasně.....
,,Hmmm, zajímavé" řekl ten kluk
Svyžné jsem se otočila, teprve teď jsem si všimla že jsem tak o 4 hlavy vyžší než on, strašně jsem vyrostla....
,,já nejsem kluk" řekl
Podívala jsem se na NÍ nasraným pohledem a zavrčela jsem
,,jsem tvoje sestřička"
Kluk se najednou proměnil na holku která byla i na tom mostě... A střeše... Ta co do mě chtěla dát tu jehlu...
,,vzpoměla sis jo? To je dobře.... Jehla ti už jak koukám nepomůže, vezmu si tvoji pečeť... " řekla
,,to by sis je musela vzít obě dvě" řeklo něco ve mně, nebyla jsem to já....
Holka vypadala překvapeně.
,,ok, stejnak tu jsem já Princezna, ty jsi jen otrok"
Moje duše se zachvěla....
,,to mě ale už vážně ranilo.... Ty štětko" řekla jsem hlubokým pronikavím hlasem.
Vystartovala jsem po ní, na prstech se jí oběvila chakra k vyjmutí pečetě... Ona má možná chakru... Ale já oheň... Kolem mě začal plát modrý oheň, nic nechytlo, protože jsem ním obalila sebe a chakrou přerušila šíření ohně.
,,to že se obalíš chakrou mi jen pomůže" proslovila
Ve vteřině byla u mě a měla ruku v mém ohni, zařídila jsem aby jí to nepálilo takže si ani nevšimla že to je oheň. Vražedně a s vrčením jsem se na ní zeshora podívala, udělala jsem skok dozadu a zbourala Poličky v kuchyni, holka začala řvát a ječet, já jsem se rozutíkala k východu, rychle jsem kolem ní proběhla, ale pře východem jsem se zastavila, stáhla jsem uši a začala couvat. Byla to nenávistná chakra.... chakra plná bolesti, bolesti ze stráty osoby.... chakra se sem ale přibližovala, začala jsem rychle couvat, ani jsem se se svou velikostí nemohla otočit, zezadu jsem uslyšela tu holku....
,,to bylo špatné....teď budeš pikat..."
nevěděla jsem kam dál, srdce mi začalo hodně bušit.... co mám ksakru dělat?! začali mě pálit místa kde mám pečetě, byla jsem stále nervóznější a nervóznější... ve dveřích jsem uviděla Naruta, byl obalený tou zlou chakrou... ale...koho mohl stratit?
,,Karo" řekl
znervózněla jsem
,,pomoc mi!!" vykřikla jsem
Naruto mi zmizel přímo pře očima, kolem mě se prohnal studený vánek a za mnou jsem uslyšela obří a hlučnou ránu... byla jsem velmi překvapená... začala jsem se snižovat a přeměňovat do lidské podoby.... nejvíc mě to teď bolelo na mích pečetí a trochu očí jelikož se u nich velmi rychle rozšířili zorničky, pořád jsem měla ocas a uši... moje uniforma, mikina a úchylné kraťasy se nějak opravili....nebo se vůbec neroztrhli? ale... ty rukavice, nemohu se proměnit zpět... to budu už navždy vypadat takhle? ne... musí být způsob... teprve teď jsem si všimla Naruta, nesl mě v náruči.... vůbec jsem před chvílí nevnímala okolní svět....ale.... nejspíš budu mít novou Identitu....
ČTEŠ
Kara Uchiha - Naruto FF
Fanfictionpříběh je o holce které je 13, je to sestra Sasukeho a Itachiho, prošla si úmrtím její celé rodiny kromě Itachiho, chová se střeštěle jako Naruto, ale někdy má své dny, že vypadá jako nejvážnější člověk na celé planetě... Ovšem se jí stane pár neho...