Už uplynulo pár hodit, on té divné události, uši i ocas záhadou zmizeli, a to i pečeť na mém břiše, jediný důkaz že se mi stala ta událost je teď to oko, trochu jsem bádala v knihách, a zjistila jsem, že takovíto lidé jsou šamani a že si vždy ověří daného člověka sílu a vytrvalost, pokud bude silný a bude se mu zamlouvat, tak mu dá svoji energii tím jutsu, ihned po tom musí ale spáchat sebevraždu nebo nechat ať je ten člověk zabije, tito šamani prý dávají sílu zvířat, byly tam i soupisky šamanů kteří žijí a hledají si člověka na zkoušku, ta kniha byla vydaná pře týdnem, to znamená že tam může být i ten můj šaman... když jsem ale přetočila na další stránku, byl tam jen 1 šaman, překvapeně jsem se v ten moment do knížky zadívala, byl to šaman, který nosil démona... ovšem není známo jakého, jelikož všech 9 démonů už někdo nosil, a 10 nebyl vyvolaný, prý je démonů celkem 16, nejdřív 10 nejznámějších, a potom 6 vzácných, sice 5 z nich nejsou moc silní, ale posledního 6 spojují z ďáblem a to možná i proto že je zrovna 6 z těch vzácných... a i zároveň 13 s 16, protože 13 démona zabil a pozřel jeho chakru, takže je prý trochu mutant... a 16 protože poslední bývají nejsilnější, a taky proto že on je tím 16. nikdo ho ale nikdy neviděl, jen lidé viděli lidi ním ovládnutým, vlastně lidi obaleny jeho chakrou, do další fáze se nikdy nedostali, jelikož je jiní lidé hned zabili, bylo by to velmi nebezpečné.
,,co to čteš?" vytrhnul mě Naruto ze čtení
,,co, já? nic!" vykřikla jsem, rychle jsem si vzala pásku z šuplíku a dala si jí přes oko, potom jsem se podívala na Naruta a zaklapla knihu.
,,dobře.. jen jsem ti chtěl oznámit, že jsi tamten výcvik vyhrála."
,,já jaksi vím, byla jsem jediná komu zůstala čelenka a i přes jisté komplikace na bojišti zůstala"
,,oh, jistě... nechceš dnes přespat u Kibi? spí tam i Ino, Tenten a Sakura"
,,moc ráda, Naruto, ale varuji tebe a ty budeš varovat ostatní, pokud mi sundáte tu pásku a podíváte se mi na levé oko, tak tebe nebo ten kdo to udělá zabiji"
Naruto přikývl, pomohl mi sbalit věci a vydali jsme se ke Kybovi.
Pomalu jsem otevřela oči a protáhla se, potom jsem se posadila a rozhlédla se po ostatních kteří u Kibi přespali, všichni spali... potichu jsem vstala a vydala se do koupelny kde jsem si udělala raní rutinu, do které zapadá:Zkontrolovat oko, uši a jestli mi nenarostl ocas, dále vyčištění velmi ostrých a špičatých zubů, učesání, a umytí obličeje. jelikož všichni ještě spali a bylo 6 hodin, tak jsem si sedla na svoji přenosnou matraci a sundala si triko, jelikož tedy všichni spali, tak mě nemohli očumovat. nandala jsem si podprsenku a potom triko, dále jsem si stoupla a sundala si spodní část pyžama, nandala kalhotky a kalhoty, nakonec jsem si vzala mikinu podobnou té Narutově, jen v černé místo oranžové verzi. když jsem si začala sbalovat špinavé pyžamo tak se vzbudili holky.
,,ahoj Karo, co že si už na nohou?" zeptala se Ino
,,chci se pořádně nasnídat a potom si lehnout na chvíli na matraci"
,,aha, mám pocit, že udělám to samé" řekla Sakura
,,proč tu vlastně není Hinata?" zeptala jsem se já
,,stydí se" řekla Hinata s posměškem
rychle jsem se já a holky otočili směrem k oknu, stála tam Hinata a koukala se na nás, rychle jsem vyskočila z postele a skočila na římsu okna
,,ahoj Hinato, pojď sem za námi" zvolala jsem
vzala jsem Hinatu kolem pasu a spadla s ní do bytu, smůla že já jsem spadla zrovna špatně... ihned jsem zčervenala a to udělal i Naruto, spadla jsem totiž na něj a zrovna prsama na jeho tvář...
,,to bych si nechal líbit" zamumlal Naruto
rychle jsem vstala a dala mu facku, potom jsem musela rychle odejít do kuchyně si udělat snídani, protože jsem se styděla... achjo, nechci být jako Hinata. K snídani jsem uvařila palačinky, a Hinata mi pomáhala, aspoň jsme si mohli povídat o klucích.
,,kdo se ti líbý Hinato? neboj se mi to říct, já ti to potom řeknu taky, kdo se mě líbí"
,,m-mě?" zakoktala Hinata, ihned zčervenala
,,ano, tobě"
,,no, N-Naruto.."
hrklo ve mně, Naruta jsem měla ráda já...
,,proč jsi přestala vařit... stalo se něco?"
,,ano, i já mám ráda Naruta"
,,o-omlouvám se..."
,,to je v pohodě Hinato, Naruto si vybere tu, kterou miluje"
,,dobře.. hlavně se nezlob.."
,,nezlobím Hinato" řekla jsem klidným hlasem
,,chci aby jsme byli nejlepší kámošky pořád"
otočila jsem se na ní a usmála se, ona si oddechla a také se usmála, počkat... já jsem vám to neřekla, já a Hinata jsme nejlepší kámošky, nebo teda ona pro mě, nevím jak naopak, každopádně hned po snídani zjistím, kdo bude náš 3 člověk ve skupině...
Arigato za přečtení doufám že se líbilo :D
ČTEŠ
Kara Uchiha - Naruto FF
Fanfictionpříběh je o holce které je 13, je to sestra Sasukeho a Itachiho, prošla si úmrtím její celé rodiny kromě Itachiho, chová se střeštěle jako Naruto, ale někdy má své dny, že vypadá jako nejvážnější člověk na celé planetě... Ovšem se jí stane pár neho...