Musím najít učitele

113 8 0
                                    

Každopádné.... Dnes ráno už nikam nepůjdu, šla jsem zpátky a lehla si do Narutoví postele a snažila se usnout, moc mi to ovšem nešlo, stejnak mám asi 3 výjimečnosti, ne jen 2... A baykugan se sharinganem se nějak dostal do mích barevných očí, asi mám tedy jen 2 výjimečnosti kromě 1... Ty oči a ještě něco co se jmenuje Urzu... Zajímá mě co to je a co s tím dokážu (Kařil face-poker face:  >:/    )

Pomalu jsem otvírala oči, když jsem se otevřela tak předemnou se zájmem klečeli holky, ihned mi došlo co se stalo, měla jsem 100 chutí Naruta zabít, ale on se začal hýbat, dal svojí nohu na moje dvě, obejmul mě a aby toho nebylo málo tak dal svoji hlavu na tu mou.... (#kařin_pokerface)

,,ty se ale nemáš" řekla Sakura

,, co kdyby sis lehla vedle Kibi, byla by remíza" odvětila jsem

,,Heleď, to fakt ne...."

Podívala jsem se na Hinatu, hodně se červenala, nejspíš má Naruta ráda, ale já ho miluju... Někdo jako ona mi ho nevezme!!! Moje oči začali pálit, rychle jsem si oblyčej dala do dlaní a sevřela se v klubíčku.

,,Karo?!?! Co ti je?!?!" zařvala Hinata

,,Utečte, jinak bude zabíjačka... " řekla jsem

Rychle Probudili Kibu a začali utíkat, na Naruta kašlali, ale já z toho byla ráda, je mi 13, Narutovy 14...  Je nádherný... Naruto si sám od sebe lehl na záda, moje oči 100% změnili barvu, lehla jsem si na Naruta a dala mu polibek na tvář, ovšem ho to málem zabilo, po té co jsem se ho rtem dotkla se uvolnila chakra co byla v celém mém těle, všechna teď vybuchla na jednom místě, udělala se tlakovà vlna a rozbilo to půlku baráku, Naruta to odmrštilo, ihned se probral a začal se vzpamatovávat, neovládala jsem se, jen blesklo a hned jsem byla u Naruta, stála jsem na 2, jednou rukou se opírala o zeď a druhou mířila velmi dlouhými a ostrými drápy na Naruta...  (Kara jakoby klečela ;))
Vystřelila jsem nimi a těsně před Narutovím obličejem se drápy zastavila, byl vyděšený, od zdi se odrážela červená barva která se změnila na modrou, měla jsem červené oči....

,,Omlouvám se... Já nechtěla"




Kara Uchiha -  Naruto FFKde žijí příběhy. Začni objevovat