Kakashi mi oblečení podal a ukázal do ložnice, vstala jsem a šla tam, Kakashi šel zamnou, rychle jsem mu před nosem dveře zavřela a zamkla, poté jsem si rychle sundala horní část pižama a nandala si tričko, bez podprsenky to bylo divné, ale nevadí, dala jsem si přez něj mikinu a kolem krku modrý šátek, podívala jsem se do okna, bylo otevřené... Potom jsem se podívala na postel, ležel tam Kakashi a díval se na mě.
,,Máš moc hezké záda" řekl
Rychle jsem odemkla dveře, šla do chodby a potom zamkla, vešla jsem do koupelny kde jsem také zamkla, nebyli tam okna, jen 1 kamera, dala jsem přez ní ručník, ještě se rozhlédla, uviděla jsem dalších několik kamer, ale nebyli zapojené do elektřiny, vzala jsem je, dala je do vany a zatáhla záclonu, potom jsem toaleťákem ucpala klíčovou dírku, sundala jsem si spodní část pižama a rychle nandala cizí vyprané kalhotky se sukní a pololegínama k sukni připnutými, vypadla jsem... Zvláštně, mikina měla něco v kapse, vyndala jsem to, byli to rukavice... Ale zvláštní, jelikož na obou dvou byli nějaké tlačítka, k čemu asi jsou? Rukavice jsem si nasadila, ihned jsem se ucítila uvolněně, ten oblek není jen oblek... Jako by se snížil tlak chakry v mém těle... Jako by jí bylo méně... Celá jsem se z toho uvolnila a spadla na zem, takoví pocit jsem nezažila už několik dní... Roztáhla jsem se tam po podlaze a zavřela víčka, bylo to tak příjemné... Ucítila jsem jak mě někdo vzal do náruče. Rychle jsem otevřela oči, Kakashi...
,,Umm, co to děláte?" optala jsem se
,,co? Já myslel že jsi omdlela"
,,no, jak vydíte tak jsem neomdlela takže mě můžete dát na zem"
Kakashi mě ignoroval... Vykopla jsem po něm, on mě pustil a chytil za tu jednu nohu, rukama jsem se odrazila od země a druhou nohou vykopla, i tu mi chytil, skončila jsem vzhůru nohama, vyzdvihl mě víš, tak že jsem se ani rukama nemohla dotknout země.
,,když pro tebe člověk dělá laskavost, neodmítej ji, hlavně od Shinobiho."
,,A co když je ten Shinobi Pedofil?"
,,Karo, ty sama jsi mi řekla že ti je okolo 13 až desetitísící, na věk se tedy nevymlouvej"
,,prosím, pustě mě"
Kakashi mě pustil, zaječela jsem, málem jsem měla otřes mozku... Skončila jsem hlavou tak 1-2 centimetry od země.
,,Co je? Chtěla jsi pustit"
,,Prosím, nohama dolů..."
Kakashi mě znovu ignoroval, vyzdvihl mě a otočil, dal mě na svoje rameno a již oblečený vyskočil z okna na barák.
,,pokud mě nepustíte tak prozradím vaši tvář"
Kakashi mě tentokrát pustil a už nechytil, nejsmutnější na tom bylo, že mě pustil ze střechy, rychle jsem padala zády k zemi, nedokázala jsem se otočit... Tlak!! Zmačkla jsem tlačítka na obou dvou rukavicích, opět jsem měla v těle tlak, ale nestihla jsem se díky němu otočit... Velkou rychlostí jsem dopadla zády na chodník, ozvala se rána, myslela jsem že budu mít zlomenou páteř, ale nic se mi nestalo... Posadila jsem se a rozhlédla, udělala jsem pořádnou díru do země...
Vstala jsem úplně a vylezla z díry, uviděla jsem jak se začínají rozsvěcet světla v baracích, je 7 hodin ráno a je pořád tma, lidé to doufám hned neuvidí, začala jsem rychle utíkat.
ČTEŠ
Kara Uchiha - Naruto FF
Fanfictionpříběh je o holce které je 13, je to sestra Sasukeho a Itachiho, prošla si úmrtím její celé rodiny kromě Itachiho, chová se střeštěle jako Naruto, ale někdy má své dny, že vypadá jako nejvážnější člověk na celé planetě... Ovšem se jí stane pár neho...