Do půlky cesty jsem se bavila se Sakurou, sama se semnou začala bavit a omlouvat se mi, začala mě jako kdyby zkoumat.
,,Proč se ti nedoplňuje chakra??" optala se mě
,,mám ji jinou než vy, a řekla jsem ti že se mi do určitého bodu doplňuje"
,,a co děláš když se ti nedoplňuje??"znovu se optala
,,použiju tuto rukavici" zvedla jsem ruku nahoru
,,ona ti dává chakru??"
,,ne, ona mi ji všechnu sebere"
Sakura začala být víc a víc zvědavá
,,jak jsi získala svoji sílu??"
,,zabila jsem člověka"
,,kdo to byl??"
,,nějaký šaman"
,,kde jsi ho zabila? Jak vypadal?"
,,u lesa v cvičící zóně, byli to zvířata bez tváře, ovládal je jeden člověk který vypadal jako oni" řekla jsem nervózdně
,,a co tvoje síla umí? Jak je mocná? Je to síla 9 ocasé lišky? Proč s ní nic nezkoušíš? A jak odolné máš pečetě?"
Vybouchla jsem.
,,JÁ NEVIM SAKURO, NEVÍM O TÉTO POSRANÉ SÍLE NIC, NEVÍM CO DOKÁŽE, NEVÍM JAK JE SILNÁ, NEVÍM JESTLI PATŘÍ NĚJAKÉMU DÉMONOVI A ANI NEVÍM JAK MÁM ODOLNÉ PEČETĚ!!" zařvala jsem na ní
Při tom se mi stáhli zorničky, moje oči byli oranžové, na Prstech jsem měla drápy a místo špičáků tesáky.
,,Já o své síle nic nevím" řekla jsem jí potom chladným hlasem přímo do ucha
Kakashi a Naruto to sledovali, uklidnila jsem se, do vteřiny jsem vypadala zase normálně, rozešla jsem se kupředu, určitě mě nechtějí ztratit když já mám ten svitek. Přesně jak jsem tušila, uslyšela jsem jak jdou za mnou. Che che che...
,,Karo, počkej!" řekl Naruto
,,no?" řekla jsem a otočila se
Naruto těsně předemnou zakopl, otřel se rtem o ten můj a spadl na zem... Zčervenala jsem a nasadila si kapuci od mikiny.
,,Eemm, co si chtěl Naruto?"
,,Promiň, moc se omlouvám, Kakashi mi řekl abych ti řekl že se tam má odbočit" řekl Naruto
,,aha" odpověděla jsem a rozešla se zpátky
Naruto šel za mnou, Uviděla jsem Kakashiho jak jde v dálce a před ním Sakura, šla jsem také pomalu abych ho z dáli sledovala, Kakashi nic nedělal, pouze šel... Takto jsem ho sledovala asi 9 minut... Kdybych místo Sakury šla já už by se určitě o něco pokusil. V Sakuřiným případě nic neudělal.
,,Naruto, až k nim přijdem jdi se Sakurou trochu rychlím tempem, ať jste tak 20 metrů ode mne, chci něco vyzkoušet" řeknu mu
,,ok" byla jeho odpověď
Došli jsme k nim, Naruto se se Sakurou začal bavit, já spomalila tempo že jsem šla pomaleji jak Kakashi, Kakashi se kupodivu mému tempu přizpůsobil. Ok, toto je první důkaz že na mě něco zkouší.. Když jsme byli od Sakury a Naruta 15 metrů se ke mně naklonil.
,,co je mistře Kakashi?" optám se ho
On neodpověděl.. Chtěla jsem něco říct ale on mě obejmul... Jo! Toto je další důkaz!! Odtáhla jsem se od něj a šla dál, Kakashi mi rychle podlezl pod nohama a vstal, teoreticky si mě tím vzal na záda... Došel k ostatním.
,,Kaře se vyvrkli oba dva kotníky, nějak špatně spadla, chvíli jí ponesu" řekl Kakashi...
Vůbec se mi to nelíbylo, on mě nedržel za stehna tak jako ostatní lidé, on mě držel za prdel a to hodně silně!!
ČTEŠ
Kara Uchiha - Naruto FF
Fanfictionpříběh je o holce které je 13, je to sestra Sasukeho a Itachiho, prošla si úmrtím její celé rodiny kromě Itachiho, chová se střeštěle jako Naruto, ale někdy má své dny, že vypadá jako nejvážnější člověk na celé planetě... Ovšem se jí stane pár neho...