Jehla

184 12 2
                                    

Moje oči se změnili na světle modré, ta holka má možná pravdu... Rodiče nás málokdy seznamovali s příbuznými, a i tak jsem jich moc nepoznala, ale ta holka mi nijak nevoní... Podívala jsem se jí na čelenku, byla z Listové... Ale nikdy jsem jí v Academii nevyděla.. A soukromé vyučování tu není, a za domácí se nedostává čelenka... Musela jí buď ukrást, nebo jí pro ní někdo ukradl...

,,kde jsi sehnala čelenku?"

,,ve skryté zvučné"

,,ale ty máš čelenku Listové..."

,,však jsem neřekla že jsem odstudovala"

Musela jí někomu šlohnout...

,,pro koho pracuješ, dělej, mluv"

,,pro jistého muže, s kterým pracuje i..."

Zadrhla se... Barva očí se ihned změnila, moje liščí uši se změnili na bílé, můj ocas také a to i srst chodidel..
Moje oči byli žlutooranžové, obě dvě.
Akorát, něco jsem si teď uvědomila, ten šaman neměl žádné bílé zvíře... A vlastně ani hada ne! Můj jazyk... Došlo mi, že toto není síla šamana. Teď mi opět došlo... Byla jsem paralizována..

,,ty už bojovat nebudeš?"

,,tak trochu mě to začalo bavit..."

,,proč se nehýbeš ani nemluvíš? Notáák"

,,Karo.." zvolal Kakashi

Podívala jsem se na něj očima, on dva kroky ustoupil... Mám pocit že se semnou něco děje... Moje tělo povolilo v tu chvíli, kdy do mě dívka píchla jehlu, rychle jsem se ošila, náplň tuby na jehlu nestihla vymáčknout, jehlu jsem ze sebe odendala, dívka vypadala vyděšeně, ale ne ze mě, spíš z toho, že sklamala v práci. Jehlu jsem hodila na zem k dívce, ale ona se nerozbyla... Dívka se na mě radostně podívala.

,,ta jehla není ze skla..."

Moje zorničky se stáhli z toho, že jsem byla podvedena... vražedně jsem se na dívku podívala...

,,vyvolávací jutsu!" zařvala jsem.

V ruce se mi oběvila katana, ihned jsem s ní po dívce začala švihat, ona rychle a elasticky uhýbala, začala jsem si všímat pohybů, sekla jsem na místo kam teprve dopadala, dopadla a moje katana se zastavila za její hlavou, lekla se, rychle jsem jí chytila za vlasy a vytáhla nahoru až se nohama nedotýkala země, ovšem když jsem si všimla že jí nedržím rukou, ale téměř tlapou s dlouhými prsty a drápy jsem jí ihned pustila, začala jsem se sebe sama bát, najednou to zmizelo... moje oči se změnili zpátky na oranžové a modré, ruce i nohy byli v pořádky, tělo bez uší a ocasu, sáhla jsem si na špičáky... Pořád velké a ostré... I jazyk byl hadí...

,,moje práce čím dál více selhává, jak to že ti ta síla vyprchala..."

,,nevím, ale díky za poskytnutí informací"

,,dobrá, uvidíme se někdy jindy, tentokrát do tebe tekutinu v tubě dostanu." Dořekla dívka, použila jutsu a zmizela.

,,co to bylo za dívku?" zeptal se Naruto

,,nevím, ale boj mezi námi neskončil" odvětila jsem mu

,,Karo, jsi v pořádku?" optal se Kakashi na poslední chvíli.

,,proč jste udělal krok dozadu?"

,,nechci mít s Urzem nic společného"

,,Urzem? Kdo to je?"

,,no, neřeš, hlavní je že jsi v pořádku"

Podívala jsem se do země...

,,obvykle každou skupinu podrobím testem, ale vás již nemusím, je mi jasné, že by vyhrála kara." řekl Kakashi

Vzala jsem ze země pásku, a dala si ji přes oranžové oko

,,je skoro noc, dneska končím, Spí u mě Hinata a Kiba, můžeš i ty Sakuro s Narutem..."

,,beru!!" řekli téměř nastejno

Podívala jsem se na ně a usmála, oko modře zasvítilo.

,,dnes u mě v 8"



Kara Uchiha -  Naruto FFKde žijí příběhy. Začni objevovat