Naruto?!?!

154 11 3
                                    

usmála jsem se, rozeběhla jsem se k zábradlí u kterého byl kakashi, přeskočila jsem ho a padala dolu, silně jsem narazila na beton, ovšem nic mě nebolelo, jen mnou přejel tlak který mi též nic neudělal, dál jsem běžela domů, když jsem doběhla, rychle použila jutsu na převlečení, vlítla jsem do postele a usnula. Probudila jsem se když zazvonil zvonek, hodila jsem matraci s dekou a polštářem na zem a šla otevřít, ve dveřích stáli již zmiňovaní lidé z minulé kapitoly, rozložili si nafukovací matrace a deky na ně, potom jsme se srovnali že já spala mezi klukama a holky u sebe mimo nás, chvíli jsme si potom povídali o kravinách a nakonec si lehli, já jen čekala že někdo z kluků něco udělá a dočkala jsem se, Naruto se ke mně přisoukal, byl na stejné matraci jako já, lehl si pod mou deku a obejmul mě, chtěla jsem něco udělat ale byla jsem až moc unavená, místo toho jsem se teda jen uvolnila a usnula. Ráno jsem se probudila s tím že jsem byla doslova obalená Narutem, byl o hlavu větší než já, byla jsem v klubíčky a on byl okolo mě, měla jsem skrčené nohy a on taky, objímal mě a měl na mé hlavě svoji bradu, zčervenala jsem, ale jen přeci se mi to líbylo, nechápu jak.... Ale bolelo mě břicho, jako by se to jedné části mého těla velmi nelíbylo, ale co jsem měla dělat? Jediné co mi zbývalo bylo ležet a odpočívat, najednou se pohnul, nejspíš se probudil, já zavřela oči a předstírala že spím, on se ode mne odlepil a šel nejspíš na WC, ihned jsem se zvedla z matrace a čuměla do zdi předemnou.... Toto bylo úžasné....

Probudila jsem se z mrtvých, doufám že jste happy :D

Kara Uchiha -  Naruto FFKde žijí příběhy. Začni objevovat