Všichni jsme se shromáždili ve třídě, po chvilce přišel Iruka-Sensei
,,třído, posaďte se, teď vyjmenuji skupiny. takže první skupina: Hinata, Kiba, Shino. druhá skupina: Tenten, Lee, Neji. třetí skupina: Ino, Shikamaru, Choji. a poslední skupina: Naruto, Kara a Sakura. teď řeknu čísla týmů-skupin. Skupina Kara je tým číslo 7, Skupina Lee nemá číslo, váš mistr vás pojmenoval tým Gai. dále Hinatin tým 8 a poslední tým Shikamara, tým10, nyní počkejte než si pro vás přijde váš mistr, já již odcházím" dořekl Iruka-Sensei a odešel..
po asi 1 hodině náš mistr pořád nepřišel, ostatní týmy již odešli plnit mise, jen my jsme tu dřepěli v učebně.
,,co kdyby jsme mistrovy měli udělit lekci?" optal se Naruto
,,klidně" řekla jsem
Naruto vzal houbu na tabuli, pootevřel dveře a houbu na ně dal tak aby nespadla, zašklebila jsem se.
,,myslíš si, že ti na to skočí? bude to joujin"
začala jsem najednou víc a víc slišet, lekla jsem se, sáhla jsem si na uši, zvětšovali se, rychle jsem si nasadila kapuci.
,,Karo? co se děje?" tázavě se optala Hinata
,,nic, ignorujte mě... mimochodem jeden joujin míří k naší učebně, je 20 metrů od ní, přijde dveřmi"
,,co?! jak to můžeš vědět?" rychle se zeptal Naruto
,,Použila jsem jutsu"
,,aha"
,,pojďme se schovat za okna na střechu" řekla jsem
rychle jsme se rozeběhli k oknům, vyskočili jsme z nich na střechu zrovna když někdo otevřel dveře, usadili jsme se tam a nevidali ani hlásek. jen jsme uslyšeli jak houba na někoho spadla.
,,hej, vy tam za oknem, pojďte sem"
začal ve mně narůstat stres, jelikož jsem ucítila jak mě bolí u pánve, což znamená, že mi narostl nebo roste ocas... uši se také ještě začali zvětšovat, boleli mně jak jsem je měla pod kapucí, kapuci jsem si proto sundala.
,,řekl jsem ať jdete sem"
Naruruto tam šel, Sakura hned za ním, jediná já jsem tam byla a přemýšlela co mám dělat... Nemohu.. Tam jít.. Otočila jsem se, a skočila opačným směrem, z kohony... Náš Sensei si toho zřejmě všiml, protože jsem uslišela jak někdo začal skákat za mnou, zrychlila jsem, sundala jsem si pásku, najednou... Jsem svět viděla úplně jinak... chtěla jsem něco zkusit.. Začala jsem se soustředit na doskokové místa, aby mi nijak nebránili v útěku, najednou jsem žlutě uviděla různé fleky na střechách a různě vedli, vybrala jsem si jednu cestu a po ní začala skákat, začala jsem navišovat rychlost, a opravdu mi nic nebránilo... Začala jsem v sobě mít adrenalin. Po chvilce jsem ucítila jak mi rostou nehty a začíná bolet modré oko, přestala jsem skákat a podívala se na mistra, byl solidně ode mne daleko, i z dálky jsem poznala že to je Kakashi-sensei, můj adrenalin klesl, ocas, nehty a uši začali zmizet, a než ke mně stihl doskákat tak zmizeli úplně, nandala jsem si pásku a čekala až doskáče.,,co jsi tím sledovala?"
,,nic, jen jsem nechtěla ať uvidíte moje zvláštnosti"
,,zvláštní je, že nosíš pásku přes oko, jako já čelenku přes oko, jsi moje fanynka?"
,,ne, jen zakrývam to, jaký druh oka mám stejně jako vy"
,,jak víš, že mám jiné oko než ty?"
,,vyčetla jsem to díky tomu mému oku"
,,takové neexistuje, ukaž mi tvoje oko"
,,v tom případě vás potom budu muset zabít"Kakashi-senseovi stekl pramínek potu po tváři, strhl si čelenku, nádherně jsem uviděla jeho Sharingan...
,,ukaž mi to tvoje oko, prosím"
Pomalu jsem vzala pásku, a sundala jí, když kakashi-sensei uviděl moje oko, žasl, začal se chovat jako dítě...
,,ty...ty... Ty máš to oko! to znamená ale že si zabila šamana nebo jsi ho viděla zemřít..."
,,zabila jsem ho, byla jsem napadena"
,,aha, ale ty máš to oko! 5 let jsem hledal šamana, a když jsem ho našel, tak mi řekl že nemám dobrou duši.."
,,no vidíte, já jsem ho ani potkat nechtěla"
,,můžeš... Můžeš prosím to oko použít?"
,,jak?"
,,tak jak jsi ho použila i před tím! strašně rychle jsi mi utíkala!"
Vzdechla jsem... Začala jsem se soustředit na modrou barvu, kakashi-sensei ihned vzal zrcátko a moje oko mi ukázal, bylo úžasné... Tentokrát bylo celé černé a uprostřed byla modrá zornička, bez bílku...
,,tvoje oko je oranžové jen, když ho nepoužíváš"
,,mohu ho nějak vypotřebovat?"
,,ne, je tvojí součástí"
,,mohu ho kombinovat s baykuganem a sharinganem?"
,,to nevím, ale až to budeš zkoušet, zavolej mě, to tvoje oko mě moc moc moc fascinuje..."
,,ano mistře kakashi..."
,,dobrá, tak pojď ať se seznámíme! Uchiho!"Slovem Uchiha mi připoměl vyvraždění rodiny... A to že mám zničit Konohu...
Arigato za přečtení, doufám že se líbylo :D
ČTEŠ
Kara Uchiha - Naruto FF
Fanfictionpříběh je o holce které je 13, je to sestra Sasukeho a Itachiho, prošla si úmrtím její celé rodiny kromě Itachiho, chová se střeštěle jako Naruto, ale někdy má své dny, že vypadá jako nejvážnější člověk na celé planetě... Ovšem se jí stane pár neho...