nechápala jsem, co ho raflo.... věděl... že neumřu? a vlastně, proč je tento oblek pro mě jak dělaný? byl snad někdo dřív stejný jako já? nejspíš ano, je už opotřebovaný, co když ten člověk pořád žije? musím najít odpovědi.... již jsem byla v lese, takže jsem byla sama... necítila jsem žádnou cizí vůni... ale i přes to jsem šla dál do lesa. šla jsem okolo 10 minut, potom jsem se zastavila, bylo tam jezero a vodopád... po skalách lézt neumím, toto mi musí stačit... sundala jsem si oblek a nahá skočila šipku do jezera, vlastně jsem chtěla skočit šipku do jezera, ale nad hladinou jsem si všimla svích očí, jedno oranžové a druhé modré... místo do vody jsem dopadla na hladinu... koukala jsem se na dvě jasně svítící tečky na mém obličeji, bylo to... úžasné... můj pohled sjel na mé břicho, měla jsem na něm... pečeť?! přestala jsem si všímat hladiny a podívala se na mé reálné břicho, nic na něm nebylo... byl to zvláštní odraz od hladiny... popošla jsem po čtyřech o něco dál, ale znaky na břiše nemizeli.... klekla jsem si, moje vlasy... byli divné... jako kdyby utvořili malé kopečky na mé hlavě, sáhla jsem si na hlavu, nic jsem na ní neměla, byli opravdu divné odrazy od hladiny... za sebou jsem uslyšela šustit listí, moje kolena v tu chvíli propadli hladinou do vody, dotkla jsem se země, odrazila se a chtěla se nadechnout, ovšem tentokrát jsem nemohla nad hladinu... voda začala svítit, moje oči také... co.. co se to ksakru děje!? oči mě začali šíleně pálit, bolela mě hlava a břicho, i páteř.... voda mě začala stahovat dolů, chtěla jsem vyplavat nahoru, ale když jsem se pohla byla to ukrutná bolest, jasně jsem rozeznala Kakashiuv pach... šel od hladiny... čekal na mě... bolest přestala, místo toho jsem cítila jako by ke mně někdo něco přiškvařoval, moje páteř a hlava ukrutně pálily... voda jasně modře svítila, uviděla jsem obrys lišky a draka, drak se omotal kolem lišky, liška potom začala proti něčemu bojovat, vypadalo to na dlouhý boj, když už liška nemohla, tak jí drak ukrutně sevřel, ličce začalo jedno oko svítit modře a druhé oranžově, celá zčernala... drak umřel... liška potom všechny porazila, nakonec se ztratila v mlze.... Co to bylo? co jsem já? kdo jsem? jak se jmenuji? nic si nepamatuji.... voda zčernala, pomalu mě začala vynášet nahoru... moje tělo bylo menší.... a měla jsem... ocas? no co... stejnak umřu...
ČTEŠ
Kara Uchiha - Naruto FF
Fanfictionpříběh je o holce které je 13, je to sestra Sasukeho a Itachiho, prošla si úmrtím její celé rodiny kromě Itachiho, chová se střeštěle jako Naruto, ale někdy má své dny, že vypadá jako nejvážnější člověk na celé planetě... Ovšem se jí stane pár neho...