Již byl podvečer, zacházelo slunce, celí den jsem trénovala a cvičila, věznil mě Kakashi takže jsem neměla moc pohybu. Každopádně každou chvílí má přijít Naruto, udělala jsem k večeři Sendviče, takže se nadlábnem... Uslyšela jsem klepání, ale podle rytmu klepání jsem pocítila že to nebude Naruto... Rychle jsem sendviče schovala do ledničky a běžela do svého pokoje, měla jsem manželskou postel, schovala jsem se pod ní a čekala co bude dál, slyšela jsem jak se otevřeli dveřeli dveře, rychle jsem udělala neviditelné jutsu, z toho stresu jsem se dokonce proměnila do normální podoby, dokonce jsem měla uši a ocas. Kroky ale šly směrem ke mně, teď jsem mohla využít smysli a moje speciální oči, obě dvě zasvítili svími barvami, jedno modře a druhé oranžově. Ucítila jsem nindji... Ještě před tím jsem ho nikdy necítila... Čekala jsem, nastražila uši a poslouchala... Nindja se shýbnul pod postel, skočila jsem na mu na oblyčej, teda chtěla skočit... Skočila jsem a praštila se hlavou o postel...
,,Aaauuu" řekla jsem potichým hlasem
,,tak jen přeci tu jsi" řekl nindja
Držela jsem se rukama za hlavu, on mě chytil vzadu za límec od mikiny a vytáhnul mě zpod postele, nakonec mě vyzdvihl ať se nemohu dotknout země, já jen pokrčila nohy a ruce svěsila podél těla.
,,něco sis zapoměla u kakashiho" řekl
v hlavě mi blesklo, jak mohl vědět kde jsem byla?!
,,Kakashi mi řekl ať ti to předám, prý že by nebylo vhodné kdyby jste se potkali"
Postavil mě na zem a předal mi jednu rukavici.. Podívala jsem se na bok, měla tlačítko... Moje oči se zatřpytili a začali hodně svítit. Rychle jsem mu rukavici vytrhla a nasadila si ji, poté jsem ihned zmačkla tlačítko, uši a ocas zmizeli, i to oranžové oko.. Sáhla jsem si na zuby a podívala se na nehty, nehty i zuby jsem měla jako normální lidé... Žádné drápy a tesáky!!!!
,,jsem člověk!!!" zakřičela jsem
,,aha, proto říkal že to je důležité, řekl mi ještě něco ohledně těchto tvích schopnostech, ale řekl ať ti o tom neříkám, chce si o tom promluvit on sám s tebou"
,,vyřiďte mu, ať se nikdy ke mně už nepřiblíží" řekla jsem mu s vražedným úsměvem
Uslyšela jsem zaťukání, rozeběhla jsem se ke dveřím, stál tam Naruto, ihned jsem na něj skočila a obejmula ho, moc hezky voní...
,,Ahoj! Pojď dál, udělala jsem sendviče!" řekla jsem mu
,,čau, dobře, kam si mohu odložit věci?"
,,do mého pokoje, kam jinam?"
Naruto trochu zčervenal, já jsem se na něj usmála a běžela pro sendviče, ten nindja určitě odešel.. Nebo okna snad otvírat umí... Když jsem šla do pokoje zpátky se sendviči, jako bych ucítila Kakashiho vůni, ale... To je přece nemožné, jen přeci mám teď lidské smysli, asi se můj nos spletl. Naruto tam seděl u stolu, podpíral si hlavu a koukal z okna... Byl tak sladký... Přišla jsem k němu a položila na stůl sendviče. Sedla jsem si naproti němu a chtěla si jeden vzít, ale všimla jsem si, že mám tu rukavici... Když si to tak vezmu, nechci být zase tou šelmou, bylo to nejhorších pár dnů vůbec.. Kvůli tomu všemu jsem byla u Kakashiho a pronásledovala mě má "sestra" kvůli těm schopnostem jsem byla až moc v malérech, kakashi mě má rád když jsem ta liška.. Když už ní nebudu, nejspíš mě nechá na pokoji..
,,Karo, tvoje oči se nějak moc třpytí a je divné jak upřeně hledíš na ty rukavice"
,,co? OH, promiň, jen jsem nad něčím přemýšlela... Dej mi minutku, mezitím se najez, já už jedla, zachvíli přijdu"
Vstala jsem, sundala si rukavici, pevně ji stiskla a odešla z místnosti, musím ji zničit.. Potom vše bude normální.. Žádný Kakashi, žádná "sestra" žádná liška, žádné schopnosti... A hlavně žádné problémy.. Šla jsem do kuchyně, vzala nůž, rukavici jsem položila na prkýnko.
,,děláš mi moc velké potíže" řekla jsem
Nožem jsem oddělala to tlačítko, byla pod ním nějaká lahvička a v ní tekutina, vzala jsem jí a rozbila ji o dřez, tekutinu jsem nechala ať vyteče a sklo hodila do koše, rukavici jsem potom několikrát probodala nožem.
,,to by mohlo stačit.."
Zničenou rukavici jsem hodila do koše, teď budu v pořádku... Navždy.. Přišla jsem zpátky do mého pokoje, Naruto ležel v pižamu na posteli a spal... Byl tak moc krásný... Přišla jsem ke skříni, vyndala si pižamo a šla do koupelny, v pokoji se nechci převlékat. Sundala jsem si nejdřív mikinu, potom úchylné a moc krátké kraťasi, potom spodní prádlo a vzala jsem si takové pižamové kraťasi, které nebyli vůbec úchylné narozdíl od těch od Kakashiho... Potom jsem si sundala halenku, chtěla jsem si už už sundat podprsenku, ale do koupelny vešel Naruto, podívala jsem se na něj a on na mě rozespalím pohledem... Rychle jsem dala ruce přes podprsenku, on v rychlosti udělal krok dozadu a zavřel dveře... Co to mělo znamenat?!?! Ale... V tomto se Naruto od Kakashiho liší, Kakashi by udělal krok dopředu a potom zavřel dveře... Naruto není vůbec ale vůbec pervert.. Asi je teď červený jako rajče, potom ho musím uklidnit... Sundala jsem si podpsenku a nandala si horní část pižama, což bylo něco jako tričko s obtiskem tlapy uprostřed. špinavé prádlo jsem dala do košíku a podpsenku dala do skříně vedle umyvadla. Podívala jsem se do zrcadla, jsem v pohodě, až zítra si dám sprchu nebo vanu....
Omlouvám se že jsem to nedopsala, ale toto měla být normální kapytola okolo 500 slov, teď to má 873 a 900 si nemohu dovolit na normální kapytolu. :'<
ČTEŠ
Kara Uchiha - Naruto FF
Fanfictionpříběh je o holce které je 13, je to sestra Sasukeho a Itachiho, prošla si úmrtím její celé rodiny kromě Itachiho, chová se střeštěle jako Naruto, ale někdy má své dny, že vypadá jako nejvážnější člověk na celé planetě... Ovšem se jí stane pár neho...