Přichází Kara Uchiha

338 11 3
                                    

Zrovna jsem se procházela konohou, už to je hodně let, co ji založili, a jíž několikrát byla zničena. většina lidí mě považuje za ďábla, straní se mě... proto mám v plánu v budoucnu konohu zničit. mohla bych na svoji stranu přitáhnout Naruta, také se ho lidé straní, ale mezi námi je rozdíl, on nemá koho pomstít, přitom mě rodiče i bratr zemřeli před očima.. zítra má být vyhlášení, kdo s kým bude v týmu. a jelikož to musí být vyvážené, mám předpoklady že budu s Narutem, ale teď jen nevím koho k nám dají jako prostředního, je možnost Sakury, Ino, Neji a tenten... Vstala jsem z mého křesla, a podívala se na rodinou fotku, jen jeden jediný člověk... Odložila jsem čaj který jsem pila, vzala si mikinu a vydala se ke dveřím, ihned po tom co jsem je otevřela se ozval Naruto před nimi

,,hej Karo! nechceš s námi jít trénovat?"

vedle něj byl Neji, Shikamaru, Choji, Lee a kiba chvíli jsem přemýšlela, potom jsem se usmála a řekla:

,,OK, kam jdete trénovat?"

,,jdeme trénovat nahoru na louku k těm třím kmenům"

,,budiž.." přitakala jsem

Ihned potom jsme se loudavím krokem vydali nahoru na bojiště, když
jsme tam dorazili, tak tam Choji rozprostřel deku a na ní dal bojové kuličky jeho klanu které se pře bojem musí sníst, dál tam Shikamaru dal nějaký svitky k naučení, Kiba tam dal něco k snědku, Neji tam dal náplasti a ručník, Lee tam dal závažíčka, Naruto tam dal... jeden velký svitek.. a já jsem tam dala hvězdice a kunaye.

,,na teď, si každý veme tolik, kolik potřebuje nebo chce, potom se může někam schovat, 5 minut po tom se může již bojovat, vyhraje ten kterému zůstane čelenka na čele, ten komu spadne nebo ji mu někdo sebere automaticky prohrává a jde si sednout k dece." Pronesl Shikamaru.

,,teď!" vykřikl

Neji a Shikamaru běželi do lesa, já, Lee, Naruto a Choji jsme měli možnost jít si pro věci, ale všichni jsme jen stáli na svém místě v bojové pozici, čekali jsme, kdo si z nás pro věci půjde první, Lee vystartoval, já ihned po něm, když jsme byli oba dva u toho tak jsem mu skočila na záda, přehoupla se na druhou stranu, když jsme k sobě byli zády tak jsem ho kopla do rozkroku, ihned se složil, vzala jsem si velký svitek, ručník, něco k snědku a hvězdice s kunayemi, CHoji již také odběhl, Naruto se rozeběhnul k hromadě, ale ne tak moc k hromadě, jako na mě, uskočila jsem zrovna když on skočil a rychle začala utíkat k lesu, nikoho jsem za sebou neslyšela, tak dobrý.... když jsem byla u lesa tak jsem se schovala za několik smrčků co tam rostlo, do vaku který jsem měla po boku jsem si dala ručník a jídlo, hvězdice a kunaye jsem si dala do pouzder po boku mě, veliký svitek který jsem si vzala jsem rozevřela, ale když jsem uviděla co tam bylo za techniky, nechtělo se mi věřit vlastním očím... rychle jsem je začala studovat.

po asi 15 minutách jsem již uměla všechny, sice nikoho po celou dobu nezahlédla, ale uslyšela jsem jak někdo spolu bojuje, takže to bude asi ono, postavila jsem se, a zkusila techniku stínového klonu, přede mnou se 1 objevil, usmála jsem se, naznačila jsem mu ať jde bojovat, ihned začal na bojiště utíkat, já jsem mezitím zkusila druhou techniku, techniku velké síly, udělala jsem genjutsu, přiklekla jsem si, zavřela oči, ucítila jsem velkou energii v mém těle, povolila jsem, síla jako by se přesunula na povrch mého těla, asi vyprchala.. řekla jsem si, že to už radši nebudu pokoušet, rozeběhla jsem se na bojiště a zaujmula bojovou polohu, to samé udělal i Naruto který právě přiběhl, podívali jsme se na sebe, on rychle vyhodil kunay, já ho chytla mezi prsty, po ruce mi po pár vteřinách začali téct potůčky krve, usměvavě jsem se na něj podívala, kunay si v ruce otočila a silou ho hodila zpět, Naruto vyskočil, rozeběhla jsem se pod něj a také vyskočila, chtěla jsem ho zasáhnout do nohy, Naruto se rychle vzpamatoval a kopnul mě do nohy, dopadla jsem na zem, Naruto vzápětí také, zatlačil mě do země, já se o opřela nohou o krtičinec hlíny, a Narutův útok také odrazila, Naruto uskočil, hodila jsem po něm kunaye, nestihl uhnout, všechny kromě 1 kunaye ho minuly, ten jediný mu prolétl u hlavy, v tu chvíli jsem byla v napětí, mírně jsem pohnula nohou, a v tu chvíli....

Konec :'3

Kara Uchiha -  Naruto FFKde žijí příběhy. Začni objevovat