Zničené rukavice

88 7 0
                                    

Zajímá mě, co by se stalo teď, kdybych zmačkla ty čudlíky na rukavicích... Ihned jsem to zkusila, ve vteřině jsem na sobě měla liščí černé uši a černý liščí ocas. Dokonce jsem uši a ocas jednoduše ovládala, teď jsem lépe slyšela a i cítila, snad i vyděla zaostřeněji... Uslišela jsem něco spadnout v mé kuchyni, potichu jsem došla ke dveřím a nakoukla dovnitř, stál tam zády ke mne člověk, divné vlasy...  Červené... Najednou se začal otáčet, já jsem rychle schovala hlavu a poslouchala co bude dál... Šel směrem ke mně, ale u dveří se zastavil... Ani je nezavřel nebo tak, pouze se zastavil... Nadechla jsem se... Až vydechnu, rychle tam vtrhnu a budu připravená na všechno... Rychle jsem vydechla, skočila dovnitř a dala ruce do pěstí a před sebe. Člověk na mě vylil sklenici vody, rukavice začali prskat, co nejrychleji jsem se snažila si je sundat, když jsem tak měla tak jsem je mrsknula na zem. Podívala jsem se na toho kluka, nebyl nindja... Poznala jsem to z jeho vyděšené aury.... Byl starší jak já podle vzhledu, ale byl menší o jednu hlavu, nejspíš to bude tím že mám teď po té přeměně i jiné nohy a ruce... A v celku celé tělo.

,,Co tu děláš?" zeptal se chlapec

,,to bych se spíš měla ptát já, toto je můj bejvák"

,,Nemůže být... Bydlím tu s babičkou a dědou už 13 let..."

,,nespletl sis barák?"

,,ne, určitě ne"

,,tak mi vysvětli tuto fotku mé rodiny"
Vzala jsem fotku z Poličky a ukázala mu jí

,,p-počkat... Ty jsi uchyha?!?! Toto je dům Uchyhů?!?!"

,,jo ty malej spratku tak odsud koukej vypadnout"

,,máš pravdu, ztratil jsem se, pomůžeš mi najít dům..."

,,co? Ty jsi mi vtrhnul do baráku a teď ještě prosíš abych ti pomohla?"

,,já opravdu nevím kudy domů..."

,,ok... Kolik ti vlastně je?"

,,15"

15?!?!  Je tak malej.... Ale hezkej... Hezčí než Naruto, ale má slabou auru takže je náchylný na nemoce, ale i tak je sexouš..

,,ok, vlez mi na záda"

,,C-Cože?!"

,,pohni, ty jsi si snad myslel že vedle tebe půjdu pěšky a budu tě držet za ručičku? Ne! Jsem nindja takže skáču"

,,v tom případě kde máš čelenku?"

Rychle jsem si šáhla na čelo, neměla jsem.... Já... Já neměla.... Moje zornička u oranžového oka se stáhla, já nemám čelenku Konohy....

Kara Uchiha -  Naruto FFKde žijí příběhy. Začni objevovat