instagram.com / ade_wattpad
instagram.com / adehikayeleri
ADE1-KAÇIŞ
Gece karanlığında sokaklar bomboştu. Genç kadın nefes nefese koşuyordu. Ne olursa olsun durmamalıydı.
Koşmaktan nefesi kesilip güzel yüzü kıpkırmızı olmuştu. Tüm gücü neredeyse tükenmişti. Ayakları artık onu daha fazla taşımamakta ısrar ediyorlardı.
Bacaklarındaki gücü çekilip göğsüne saplanan bıçaklarla birden sertçe yere düştü. Düşe kalka gitmekten dizleri sıyrılmış, avuçları yara bere içinde sızlıyordu.
Düştüğü yerden doğrulup kısacık bir süre soluklandı. Göğsüne batan krampların geçmesini bekledi ama sesler yeniden duyulunca kalan son gücünü toplamaya çalışarak bacaklarındaki sızıya, kesilen nefesine rağmen koşmaya devam etti.
Bir yandan koşuyor, bir yandan umutsuzca etrafını görmeye, sığınacak bir yer bulmaya çalışıyordu. Tüm bunların bir kabus olmasını ve yine yatağında uyanmayı ne kadar isterdi.
Bir anda, başka hiçbir şey göremediği, karanlığın onu tıpkı bir kara delik gibi içine çektiğini hissetti. Nereye gittiğini, ne kadar zaman koştuğunu bilmeden öylece ilerledi.
Bir süre sonra artık seslerin kesildiğini fark etti. Önüne çıkan büyükçe bir ağacı kendine siper edip bekledi.
Nefes nefeseydi, engel olamadığı soluğunu içine hapsetmeye çalışıp etrafı dinledi, artık sesler kesilmişti.
Karanlığın içinde üşümüş bedeni, korkudan yerinden çıkacakmış gibi atan kalbi ve tutmaya çalıştığı soluğundan başka etrafta çıt çıkmıyordu.
Her şeyin bittiğini sandığı anda kurtulmayı başarmıştı. 'Nihayet bu amansız takip bitti.' diye geçirdi içinden. Boğazında düğümlenen yumruyu yok etmek için yutkunup derin bir nefes aldı. Kalbi hala deli gibi atıyordu.
Neredeydi, evinden ne kadar uzaktaydı ve geriye nasıl dönecekti? Hiç bir fikri yoktu. 'Olsun kurtuldum ya.' diye geçirdi içinden.
Kendini biraz toparlamıştı. Gitmek için hazırlandı fakat yavaşça arkasını döndüğünde bitti sandığı kabusu tam karşısında dehşet saçan, keskin bakışlarıyla ona bakıyordu...
©2018 / ade2019
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADE [TAMAMLANDI]
Mistério / SuspenseBaşına geleceklerden habersiz bir genç kız... Esrarengiz bir adam... Şaşırmaya hazır mısınız? Hiç umulmadık bir yerde kesişen yollar... Hayal ötesi bir teknoloji, umulmadık bir aşk Hiç beklemediğiniz bir son... Sizin hayalleriniz ne kadar gerçekç...