Kış gelmişti. Hava çok soğuk olsa da sabah güneşi gökyüzünde, bulutların arasından göz kırpıyordu.
Genç adam arabasını otoparka park ettikten sonra güneş gözlüklerini takıp arabasından aşağıya indi. Karşısında duran büyük, heybetli binaya bakıp ağır adımlarla kapısına doğru yürüdü.
İçeriye girip kalabalığın arasında ilerleyerek tam karşısında duran asansörün düğmesine bastı.
Önünde durup yavaş yavaş açılan kapıdan içeriye girdi. Üzerinde "Yedi" yazan tuşa bastı. Kapı kapanırken mekanik bir ses duyuldu. "Lütfen dikkat, kapı kapanıyor!"
Asansör ağır ağır ilerleyip yedinci kata geldiği zaman yavaşça durdu.
Aynı anda içerideki mekanik ses tekrar yankılandı. "Yedinci kat. Lütfen dikkat, kapı açılıyor.
Genç adam gideceği kata gelmişti. Duruşunu dikleştirdi, derin bir nefes alıp, kapısı ağır ağır açılan asansörden dışarıya çıktı.
Endişeliydi ama yine de her şeye rağmen içinde hiç yitirmediği bir umudu vardı. "İyi olacak." diye mırıldandı kendi kendine. "Her şey çok güzel olacak."
Önünde uzanan dar, uzun koridorda ilerleyip, üzerinde "Danışma" yazan masaya doğru yürüdü. Masada oturan yirmili yaşlarda, kumral, uzun saçlı bir görevli kız onu gülümseyerek karşıladı. "Günaydın efendim. Mr. Rice odasında sizi bekliyor."
Genç adam, "Günaydın." dedi güçlükle gülümsemeye çabalayarak. "Teşekkür ederim."
Daha sonra başını öne eğip, yavaşça arkasını döndü ve koridorun sonuna doğru ilerlemeye devam etti.
Aylardır buraya düzenli olarak geliyordu ama değişen hiç bir şey yok gibiydi. Her geçen gün sanki birbirinin aynı gibi gelmeye başlamıştı.
Biten her günle birlikte, yavaş yavaş, biraz daha azalsa da o, umudunu hiç bir zaman tam anlamıyla yitirmemişti.
Koridorun en sonunda bulunan, üzerinde, "Dr. Rice" yazan kapının önüne gelip durdu. Elini uzatıp, kapıya yavaşça vurduktan sonra beklemeye başladı. Çok geçmeden içeriden tiz bir erkek sesi duyuldu. "Giriniz lütfen."
Genç adam kapıyı yavaşça açıp, içeriye girdi. "Günaydın, doktor Rice." dedi.
Dudağının bir kenarı çok kısa bir an yukarıya doğru isteksizce kıvrıldı. "Bugün nasılsınız?" diye sordu nazikçe.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADE [TAMAMLANDI]
Misteri / ThrillerBaşına geleceklerden habersiz bir genç kız... Esrarengiz bir adam... Şaşırmaya hazır mısınız? Hiç umulmadık bir yerde kesişen yollar... Hayal ötesi bir teknoloji, umulmadık bir aşk Hiç beklemediğiniz bir son... Sizin hayalleriniz ne kadar gerçekç...