Taehyung szemszöge
Miután meghallottam, hogy valaki lent kinyitja az ajtót, gyorsan elrohantam, azaz kiugrottam az ablakon, és nagy csattanással földet. Haza szaladtam, majd segíteni kezdtem, a főzésben, mikor Jimin jött oda hozzám.
- Bocs Taehyung a mai napért -mondta unott hangon.
- Semmi gond..-motyogtam a paradicsom szeletelése közben.Vissza battyogott a szobájába, míg én anyáékat vártam. Neki álltam a vacsora többi részét is elkészíteni, miközben a telefonomról néztem a receptet. Pár pillanat múlva anyáék is megjöttek, és miután leöltöztek meg kezet mostak, beálltak hozzám.
- Milyen napod volt? Hallottam Jungkook-ék nagyon csúnyán bántak veled..-mondta miközben a tésztát kezdte megcsinálni.
- Elment -vontam vállat. - Megismerkedtem egy Yoongi nevű fiúval. Nagyon kedves -meséltem mosolyogva új barátomról, mire anya róla kezdett kérdezgetni. Vajon mit csinálhat Jungkook? Hol van ilyen sokáig? Ugye nem csinál semmi hülyeséget? Ugyan már Taehyung, miért csinálna csak miattad hülyeséget...ugye? De én miért gondolok rá folyton?!
- Hahóó! -lengette meg kezét arcom előtt anya.- Bocsi, nem figyeltem -nevettem fel, de a nevetés nem tartott sokáig, ugyanis véletlenül elvágtam a kezem. Felszisszenve ledobtam a kést a pultra, és a véres területhez kaptam.
- Jajj te -sóhajtott anya, majd a fürdőbe vezetett, ahol is lefertőtlenítette, és bekötötte a kezem. Vissza mentünk, a konyhába, ekkor jött meg Jungkookie.
- Tae -jött a konyhapulthoz, mire egy kellemes borzongás járta át testem. Olyan jó ahogy Ő mondja ki a nevem. Rá néztem, mire szemembe nézett. - Sajnálom, hogy egy bunkó tapló voltam -mondta, majd egy puszit nyomott homlokomra. Lesokkolva álltam ott, míg Ő megkerülve a pultot, beállt hozzám segíteni. - Mi történt a kezeddel? -ráncolta össze a szemöldökét.- Elvágtam -mutattam fel a kezemben lévő kést. - De véletlenül! -mentettem a helyzetet, nehogy azt higgye vagdosom magam. Mert már volt rá példa, és meg is van a nyoma.
- Ajánlom. Ciki lenne ha egy emós fiú lenne a féltesóm -röhögött fel. Látta, hogy nem röhögök, így inkább elhallgatott. Tovább szeleteltünk, míg anyáék is kész lettek a tésztával, és végül együtt megcsináltuk.
- Elmegyek fürödni -mondtam, majd a szobámba mentem, ahol előhalásztam a tegnapi pizsimet. Bementem a fürdőbe, gyorsan letusoltam, és megvártam míg mindenki végez. Kiléptem a szobám ajtaján, ugyanis anya pont hívott vacsizni, ekkor kijött Kookie a fürdőből; szürke melegítő, póló nélkül. Izmos mellkasán folyt pár vízcsepp, haja is egész vizes volt. Alig láthatóan beharaptam számat, de hogy ne jöjjön ki olyan hülyén a helyzet inkább gyorsan lementem. Megterítettünk, majd a két fiú is lejött, így ültünk le az asztalhoz.- És kinek milyen napja volt? -kérdezte "apám" , miközben evett, ahogy a többiek is. Nem tudta elkerülni tekintetem, a kb előttem ülő Jungkook izmait. Hogy lehet valaki ilyen izmos? - Taehyung? -nézett rám barátságosan a családfő.
- Öhm.. elment -vontam vállat.
- Tudom, biztos rosszul esett amit Jimin-ék mondtak, de nem a te hibád. Sokszor mondanak felelőtlenül dolgokat -magyarázta.
- Vagy direkt..-tette hozzá halkan Chim.
- Neked Jungkook? -kérdezte DongYul.
- Egész jó -mondta tömören.
- Ma nem mentél edzésre, viszont nem voltál itthon. Kivel voltál? -kérdezte apjuk mosolyogva.
- Egyedül -vágta rá.- De egyedül nem szoktál menni sehova. Vagy Jimin-el mész valahova, vagy---
- Jó, akkor egy csajjal voltam. Jobb? -kérdezte a fiatalabbik, miközben evett. Hamarabb megettem mint Ők, így felálltam és egy 'Köszönöm, finom volt'-al távoztam az asztaltól. Elmosogattam az edényt, majd felmentem a szobámba ahol is kivettem táskámból a reggel benne hagyott fogkefét és fogkrémet, majd a fürdőbe vettem az irányt. Megmostam a fogaimat, majd elmostam a fogkefét és vissza mentem a konyhába. Már mindenki megette, anyáék mosogattak, így gondoltam beállok hozzájuk. A mosogatás végeztével vissza mentem a szobámba, ám már a folyosón sötét volt; Jimin-ék biztos alszanak. Az íróasztalom fiókjából kivettem az oda rejtett pólót, és halkan a fürdőbe lopóztam. Felnyitottam a szennyes tetejét, majd bele raktam, és lehajolva jobban bele gyűrtem. Ám ekkor két kezet éreztem derekamnál, és egy ismerős hang csapta meg fülem.
YOU ARE READING
Pain [TAEKOOK] /BEFEJEZETT/
FanfictionKim Taehyung anyja össze ismerkedik a kertváros egyik nagy arcával, talán túl közelről is. Ebből kifolyólag, pár hónappal később Taehyung két mostoha tesóval, és egy mostoha apával kezdi a szeptembert #53 in Fanfiction 2018.02.06 #31 in Fanfiction 2...