- Te normális vagy?! -kérdezte Jimin idegesen, miután a vérző orrú Jungkook neki esett. Suga csak még inkább röhögött, Jungkook pedig még alig fogta fel mi is történt, így csak orrához emelte kezét, s mikor meglátta a vörös folyadékot, megcsapta tudatát a tény, hogy Ő most bizony úgymond 'le lett ütve' .
- Te idióta! -kiabálta Jungkook miközben pulcsija ujját orrához tartotta. - Normális vagy?! -kiabálta.- Ez hülye, gyere menjünk Tae -jött hozzám szemöldökét ráncolva Jimin, majd felsegített a földről nagy nehezen. Akárhogy is alig emlékeztem bármire is, abban a pillanatban azonnal kijózanodtam, és ijedten néztem Jungkookra aki folyamatosan nézte, mikor áll el orra vére. Hátsó zsebemből elővettem, egy nem használt zsepit, majd hozzá siettem és orrához tettem, mit készségesen el is fogadott.
- Kössz -morogta orra alatt, és szeme szikrákat szórt, egyenesen Suga felé. Az említett személy, csupán csak szép lassan felfogta mit is tett, és önszántából kezdett el nevetni.
- Meg tudnám szokni ezt a látványt -nevetett Yoongi, majd karon ragadott engem, ezzel kitépve Chim izmos karjai közül, s úgy vonszolt a buszmegálló felé. Pár perc állás után a buszmegállóban, Jimin és testvére is megérkezett hozzánk, aki csak arcát törölgette a zsepivel.- Holnap ezt nagyon megbánod Min! -mondta vészjósló hangon Jungkook, mire Yoongi csak gúnyosan elmosolyodott.
- Engem is megpróbálsz lelökni a tetőről? -mosolygott gúnyosan barátom.
- Idióta -ütötte meg Jungkook mérgelődve Suga-t.
- Csodálkozok hogy ezek után téged elengednek bárhova is, a kis hozzád hasonló szarosoknak ilyenkor már aludni kell -nevetett Yoongi.- Hagyjátok már abba! -mondta ki gondolatomat Jimin. - Nem igaz, hogy nem tudtok ezen után csöndbe maradni!
- Neked biztos könnyű lehet, gondolom Hoseok betömte a szádat valamivel -vágta rá Suga. Jimin először csak lefagyott, és maga elé nézett, majd felcsattanva Yoongi elé állt.
- Nincs semmi közöd ahhoz, hogy kivel vagyok együtt, és kivel nem! -bökött egyet Suga mellkasára. - Még barátok se vagyunk, ne avatkozz bele az életembe te idióta, emós -pofozta meg Suga-t, aki csak arcára tette oda a kezét. Felvonta fél szemöldökét, majd megindult Jimin felé, de elé álltam, és próbáltam vissza tartani, de karomra fogott és arrébb lökött, neki Jungkook-nak. Szerencsére még mielőtt bármi történt volna, megérkezett a rozoga, és utolsó busz ami a mai nap járt. A feszültség terjengett a levegőbe, így beállt a kínos csend, mikor felszálltunk a járműre. Suga egy megállóval előbb szállt le, így maradtunk hárman.
- Mit kerestetek ti ott?! Mit csináltatok kint egyáltalán ilyenkor?! -vont kérdőre engem Jimin.
- Anya elengedett minket és... Suga is szomorú volt, én is, és..-magyaráztam, majd csak felálltam mikor leszálltunk. - D-de felejtsük el az egészet..-mondtam halkan.- Nem! -csattant fel Jungkook. - Először beszólt, utána megütött, utána azt mondta rám hogy pisis vagyok, utána pedig konkrétan elküldött aludni, ÉS UTÁNA MÉG JIMIN-nek is beszólt! -kezdett hisztizni Jungkook az ajtóban. Fájdalmasan sóhajtottam, majd benyitottam a sötétbe burkolódzó lakásba. Leöltöztünk, majd én elmentem fürödni, ugyanis bűzlött pólóm a rá öntött piától, és a sok parfümtől, ami ott keveredett a szórakozóhelyen. Miután azzal kész lettem és kimentem a fürdőből, anya mérges pillantásával, két oldalán pedig Jungkook-al és Jimin-el találtam szembe magam.
- Taehyung amikor azt mondtad elmész, nem ezt beszéltük meg -mondta anya mérgesen.
- De, pontosan ezt beszéltük meg -mondtam miközben kikerültem és a szobámba mentem.
- Ide figyelj ha hozzád beszélek! -kiabált utánam mire csak dühösen bezártam az ajtómat. - Szobafogság! -kiabált anya nekem még mindig, mire én fújtatva befeküdtem pihe-puha ágyikómba és álomra hajtottam fejem.
Reggel arra keltem, hogy nagyon fáj a fejem, és hogy a tegnap ebédre elfogyasztott kajám fel akar jönni gyomromból. Számhoz kaptam kezem, majd rohantam volna ki, de én okos előző este még zárva hagytam az ajtóm, így a gyomrom tartalma egyenesen a padlómra került. Miután körülbelül összeszedtem magam, a felmosóért mentem, majd feltakarítottam az oda nem illő dolgot szobámból, és fejemet fájlalva mentem be a fürdőbe öltözni. Az órára pillantottam ami kilencet mutatott, így gyorsítottam tempómon, és gyorsan átöltöztem, majd indultam a suliba, de még előtte bedobtam egy fejfájás-csillapítót. A portán az álmos, már-már szinte alvó Yoongi fogadott, így Őt karon ragadva baktattunk fel a terembe, ahol javában ment a tanítás.
- Elnézést a késésért.. -motyogtam álmosan, Suga pedig csak motyogott valamit, és intett egy aprót, miközben szemei majdnem leragadtak. Gyorsan a helyünkre mentünk, majd az óra további részében csendben próbáltunk nem aludni. Az óra hamar elment, bár abból is csak annyira emlékszem, hogy holnap doga. Sóhajtva a táskámba kotortam mindent ami a padomon volt, majd ráhajtottam fejemet a padra, és lehunytam szemeimet, ám ekkor csapódott az ajtó.
- Félre -hallottam Jungkook ideges hangját, majd ahogy jött hozzánk, épp arrébb lökött egy padot, ami útban volt. A mellettem ülő Suga-hoz ment, aki ugyanúgy a padon feküdt és aludt, ám Kookie egy mozdulattal hajába markolt és úgy emelte fel fejét. - Megbánod a tegnapit -mondta idegesen, mire Yoongi csak kinyitotta szemeit, és megdörzsölte azokat. Felállt, így láthatóvá vált, hogy már majdnem akkora mint Jungkook, mire én is felkaptam fejemet.
YOU ARE READING
Pain [TAEKOOK] /BEFEJEZETT/
FanfictionKim Taehyung anyja össze ismerkedik a kertváros egyik nagy arcával, talán túl közelről is. Ebből kifolyólag, pár hónappal később Taehyung két mostoha tesóval, és egy mostoha apával kezdi a szeptembert #53 in Fanfiction 2018.02.06 #31 in Fanfiction 2...