Visszaérve a kis nyaralóba, gyorsan kipakoltam, majd le is huppantam a kanapéra a telefonom társaságában. Anyáék a vacsit csinálták, mikor is Jungkook állt elém.
- Beszélhetünk? -kérdezte komolyan, mire csak bólintottam és felálltam. Bementünk az egyik szobába, ahol középen egy nagy zöld színű franciaágy volt. A falak sötétbarnák voltak, míg a padló is felvette ezt a színt. Jungkook becsukta a régi fehér ajtót, amin már töredezett a rajta lévő festék. Amikor becsukta azt, szemem elé tárult az a sok poszter ami az ajtó másik oldalára volt ragasztva.
- Szóval..-kezdte el. - Ez ami ma történt köztünk... vegyük úgy, hogy nem történt meg -mondta ki szemembe nézve. Sejtettem, hogy ez lesz, ugyanis Jungkook világosan nem lesz a barátom, semmilyen értelemben. Aprót bólintottam miközben lehajtottam a fejem, majd miután Jungkook elhagyta a szobát, a táskámhoz sétáltam miből kivettem, azt az évek óta látott éles dolgot, mitől inkább elzárkózni akartam. Zsebem mélyére rejtettem azt, majd a fürdőbe mentem, ahol a régi kis kulcsot elfordítottam a zárban, így biztosítva a nyugalmat számomra. A fürdő egyik sarkában egy fehér kád volt, mellette egy mosdókagyló, és amellett egy zuhanykabin. Az ajtóval szemben egy wc, a földön pedig egy zöld szőnyeg. A mosdókagylónál jóval feljebb egy kis ablak volt, ami be volt csukva. Nyeltem egy aprót, és letöröltem arcomon lefolyó könnyeimet. Leültem a zöld szőnyegre, ami közvetlen a kád előtt volt, és neki dőltem a mögöttem elhelyezkedő fürdőkádnak. Előhalásztam zsebemből a tárgyat, ami miatt már majdnem kórházba is kerültem egyszer; a pengét. Sose szerettem ezt a megoldást, sose vitt semmire, sose hittem, hogy ehhez kell majd futamodnom egy fiú miatt. Megforgattam ujjaim között az éles tárgyat, majd csak felhúztam bal karomon a garbóm ujját, egészen könyökömig. Oda illesztettem a pengét ahol úgy gondoltam jó lesz, és megejtettem bőrömön az első vágást. És mint arcomon a könnyek, úgy sorakoztak karomon is a sebek, amiket magamnak okoztam. Közben halkan sírtam, és folyamatosan csak arra tudtam gondolni mennyire fáj. Úgy értem az, hogy Jungkook csak így semmibe vette az egészet. Farmeremre csöpögött minden a véremtől kezdve a könnyemig. Mikor már úgy gondoltam mára elég volt, fájdalmasan hátrahajtottam fejemet, és becsuktam szemeimet. Szemeim előtt csak az játszódott le, mikor ajkait enyéimre helyezte. Összeszorítottam ajkaimat, és szemeimet, majd fejemet előre hajtottam, felhúzott lábaimra. És nem bírtam. Újra előtört belőlem a keserves sírás. Akármennyire fájt a kezem, tovább okoztam magamnak a sebeket, mik biztos hogy ott fognak maradni. Mikor ismét elálltak, mostmár ténylegesen a könnyeim, kicsit lihegve pillantottam fel az égre.A lámpa fényében megcsillant a szörny, amivel okoztam magamnak ezeket a sebeket. Kezemre pillantottam, ami ázott saját véremben. Nem tudtam hirtelen, hogy a látványtól hányjam el magam, vagy magamtól. Felállva leöblítettem vízzel a kezemet, ami nem kicsit fájt, és csípte a bőröm. Mivel így se nagyon akart elállni a karomon lévő vér zuhatag, ezért elővettem a fáslit amit magammal hoztam be, és jó szorosan, többször áttekertem karomon azt. Rá támaszkodtam a mosdókagylóra, és az afeletti tükörbe néztem, ahol egy megviselt, fájdalommal teli, kisírt szemű, és reményveszett fiú nézett vissza rám. Vissza húztam garbóm ujját, majd megmostam arcomat, és megtöröltem azt. Elmostam a kis vágó eszközt, és zsebembe süllyesztettem, majd orromhoz szorítottam egy zsepit, hogyha majd kimegyek azt mondhassam, hogy vérzett az orrom. Kinyitottam az ajtót, majd átlépve a küszöböt a konyhába mentem és segítettem fájó kézzel, anyának a vacsiban. Miután kész lettünk megterítettem, és a többiek is az asztalhoz ültek, majd anya tálalta is az ételt. Enni kezdtünk, majd utána lassan mindenki elment fürödni. Ismét rám maradt a mosogatás, amit nem is bánok, ugyanis lett időm átgondolni az estét. Ma biztos elmegyek. Miután kész lettem a mosogatással, bementem a fürdőbe, és oda raktam pár ruhámat, majd a szobánkba mentem ahol Jimin és Jungkook már ott volt és telefonozott. Bevittem egy táskámat, amiben benne volt telefontöltőm, alsógatyák, stb, és a fürdőbe vonultam, pizsimmel meg a táskával. Bezártam az ajtót, majd neki álltam zuhanyozni, ám ennek végeztével felvettem egy sima pólót, és rá egy pulcsit, majd egy farmert, és arra a pizsama gatyám, majd egy zoknit. Bent hagytam a táskát, majd kimentem, mire Jungkook összeráncolt szemöldökkel nézett rám.
- Fázok -magyaráztam tettetett fáradtsággal. Bebújtam Jimin mellé aki már békésen aludt, mögöttem Jungkook rakta le épp telefonját. Nyomorogva feküdtünk ott, míg Chim ide-oda forgolódott és rugdosódott. Mikor úgy gondoltam mindketten elaludtak, kimásztam az ágyból, mire Kookie egyből felébredt és fáradtan nézett rám.
- Hova mész? -suttogta.- Mosdóba -mondtam halkan, mire bólintott és vissza is aludt, közelebb bújva Jimin-hez. Bementem a fürdőbe, ahol levettem pulcsimat és átcseréltem egy másikra, és ledobtam a pizsamanadrágot magamról. Becipzároztam a táskát, majd még egyszer tükörképemre néztem. Szerencsére nem látom ezt az arcot egy ideig. Nagy levegőt véve lenyomtam a kilincset, és lekapcsoltam a villanyt, ám az ágy sarkába ledobva megláttam Jungkook fekete sapkáját. Számat beharapva végül oda mentem és felvettem azt, majd fejemre téve, elhagytam a szobát, utoljára visszapillantva Jungkook angyali arcára. Becsuktam az ajtót, hátamon a táskával, majd leraktam azt, és táskámba gyűrtem kabátomat. Felvettem a cipőmet, majd még benéztem anyáékhoz halkan. Ott aludtak, kéz a kézben, miközben anya épp DongYul mellkasára tette fejét. Elmosolyodva vissza csuktam az ajtót, majd nagy levegőt véve lekapcsoltam a lámpát, kinyitottam az ajtót, és elindultam. Nem tudtam hová, csak elakartam menni. Lábaimat egymás után szedtem, míg felvettem azt a szájmaszkot amit még Jungkook-tól vettem el, azaz pontosan a sapkája mellett volt ledobva. Tökéletes volt, ugyanis miközben mentem pont éreztem az én Kookie-m illatát. Már csak azt vettem észre a nagy utamban, hogy egy mezőn sétálok, és egyre ismerősebb a környezet, mikor meghallottam hátam mögül egy lihegő hangot.
- Taehyung várj! -lihegte...Yoongi?! Mit keres Ő itt?! Szemöldökömet ráncolva hátrafordultam, mire törpe barátom beért engem, és mellém érve, lihegve támaszkodott térdére. - Mi a francot keresel te itt?! -kezdett el lecseszni.
- É-én... Csak csalódást okozok, mind magamnak, mind anyáéknak, mind a 'barátaimnak', mind Jungkook-nak -csúszott ki számon az utolsó név, miközben államhoz toltam a szájmaszkot.
- Ez nem igaz -egyenesedett fel és szemembe nézett. -Jungkook egy idióta, ne érdekeljen a véleménye -mondta.
- És ha én Őt szeretem? Ha az Ő véleménye nekem a minden? -néztem szemeibe, mire egy pillanatra lefagyott, majd halványan elmosolyodott.
- Akkor ki kell szeretned belőle, mert nem tudod megkapni, és még meg is fogsz sérülni miatta -nézett csalódottan szemembe, mégis arcán egy apró, bíztató mosoly figyelt rám.
- Épp ezért megyek el. Nem akarok több sérülést -mondtam halkan majd elindultam tovább. Mellém érve felvette velem a tempót, majd halkan sétáltunk, egészen egy faluig, ami után az én kicsi falucskám volt.
- Mehetek? -kérdezte halkan mire elkerekedett szemekkel néztem rá. - Te szerelmes vagy Jungkook-ba, aki egy fasz és csak veled. És velem ugyan ez van, csak Jimin-el -mondta halkan, zsebre tett kézzel. Megörültem, hogy legjobb barátom is velem tart valószínűleg rövidke utamra, ugyanis tudom hogy nem bírnám ki anya nélkül.
- Igen -mosolyodtam el. - Amúgy te mit keresel itt? -kérdeztem, miközben sétáltunk a falu utcáin.
- Otthon kicsit elszabadult minden, és itt szálltam le nem messze a vonatról, aztán sétáltam. És te? -kérdezte, mire mindent részletesen elmeséltem neki. A csókunktól kezdve addig, hogy ismét bántottam magam. Óvatosan megfogta karom, majd felhúzta pulcsim ujját, és letekerte karomról az ott lévő kötést.- Ember... Ha ti Jungkook-al egyszer nem jöttök össze, én ejtek rajta ilyen vágásokat -nézte karomat.
YOU ARE READING
Pain [TAEKOOK] /BEFEJEZETT/
FanfictionKim Taehyung anyja össze ismerkedik a kertváros egyik nagy arcával, talán túl közelről is. Ebből kifolyólag, pár hónappal később Taehyung két mostoha tesóval, és egy mostoha apával kezdi a szeptembert #53 in Fanfiction 2018.02.06 #31 in Fanfiction 2...