-24-

3.4K 307 47
                                    


- Jungkook-nak már van valakije -mondta ki Suga, mire mindenki elkerekedett szemekkel nézett rá. 
- De kint nekem azt mondta, hogy --- -kezdte KyongWoo de legjobb barátom félbe szakította. 
- Mert egy kamus köcsög. Meg is volt már neki a csaj, ráadásul tegnap elmentünk bulizni egyet, és ott szidott téged. Fogd már fel, hogy nem kellesz neki -mondta Yoongi, és levette tenyerét számról.
- Igazán? -vonta fel a szemöldökét a lány. 
- Igazán -vágta rá Suga. KyongWoo elengedte Jungkook kezét, majd csak kivágtatott a termen, mire egy aprót sóhajtottam. 
- Ez gyors volt...-nevettem kicsit, mire mindenki rám nézett, így csak elrejtettem mosolyomat, és lehajtottam fejem. A csengő után a többiek vissza mentek a termükbe, és régi lány barátunk is bejött a terembe, majd mellénk ült. 
- Szünetbe beszélünk -mondta sötét hangon, mitől egy kicsit megijedtem, de bólintottam, hisz ki is merne ellenkezni ennek a lánynak. Dögunalom volt az egész óra, Yoongi is végig verseket írt, KyongWoo a pad alatt telefonozott, míg Én próbáltam figyelni, hisz az összefoglaló órán voltunk. Mikor eltelt a 45. perc is, megváltásként érte a diákokat a csengő, és én is fellélegezve hajoltam el füzetem elől, ahova leírtam mindent amit az eddigi időben tanultunk a négyzetgyökről. Fáradtan dőltem hátra a székre, és Suga is feleszmélt verseiből, arra ahogy mások pakolnak.
- Mi az? -nézett összeráncolt szemöldökkel rám. 
- Leszakadt a kezem -mondtam, és megmozgattam kicsit csuklóimat, amik azt hittem már mozogni se bírnak, ám mégis. 
- Yoongi, Taehyung -állt fel sötét tekintettel a mellettünk ülő, eddig csöndes lány, és az ajtó fele vette az irányt, mire mi is felálltunk és követtük Őt, egészen a folyosóig. 

- Mit akarsz? -dőlt neki a falnak Suga. 
- Ki a csaj? -kérdezte idegesen a lány. 
- Jungkook csajára gondolsz? -kérdezte zöldes hajú barátom, miközben egy kupakot rugdosott a földön. 
- Arra -biccentett.

- Jófej -mondtam ki elvékonyodott hangon. Azt hittem már eleget mutált a hangom, akkor most mégse? 
- Hogy néz ki? Neve? -dobogott cipőjével idegesen a padlón KyongWoo. 
- Fekete hajú, Jungkook-al egy magasságú lehet. Utálja a szüleit, pedig igen gazdagok és mindent megkap. Iskola kerülő, minden bulin ott van, és szívja a porokat mint állat -vázolta le tökéletes ellentétem Yoongi. Hogy mennyire örülök, hogy Ő a legjobb barátom! ( <3 ) 

- Aham.. Elmondom mit akarok -tette keresztbe karjait Jungkook 'exe' . - Koptassátok le a csajt Jungkook-ról, vagy mindenkinek elmondom, hogy buzi vagy -nézett rám, szája szélén egy ördögi mosollyal. 
- És mi van ha mi azzal csak vicceltünk? -kérdeztem kicsit bátrabban. 
- Akkor azt mondom el mindenkinek, hogy Jungkook miket tett veled. Vagy Ők fognak utálni, vagy maga Kookie, hogy beköpted Őt -villantott sunyi vigyort, majd hátradobta a haját és elsétált. Kétségbeesetten a falnak dőltem, majd lecsúsztam azon, és felhúztam térdeimet. 
- Honnan szerzünk mi egy csajt Jungkook-nak, aki így néz ki, és ilyen a személyisége? És utána? Kérjük meg, hogy dobja ki? Suga mit tegyünk? -kérdeztem kétségbeesetten. 

- Kuss, agyalok! -szólt rám. Pár perc egy vigyor kíséretében rám nézett, majd csak maga elé, és gonoszul felröhögött. - KyongWoo már látta Hoseok-ot? 

- Szerintem nem, csak a nevét tudja hogy ki az -gondolkoztam el. 
- Meg kell kérdezni! -kapta el csuklóm, majd a terembe húzott, pontosan KyongWoo padja elé. - Ismered Jung Hoseok-ot? -kérdezte tettetett idegességgel Yoongi. 
- Nem láttam még, de névről hallottam már, meg egyszer volt velünk buliba, de ott se néztem az arcát, meg nem is annyira emlékszem rá, miért? -kérdezte a füzetét lapozgatva. 
- Elvette a jegyzetfüzetem -csapott saját homlokára Suga. - Azért kössz -mondta, majd a folyosóra érve kitört belőle a néma röhögés, és a férfi mosdóba húzott. - Van egy tervem -vigyorgott, majd előkapta telefonját és küldött egy 'My Hope' nevű embernek a névjegyzékében, egy sms-t. Pár perc múlva Hoseok csörtetett be a mosdóba, miközben hátrasimította haját.
- Mit akarsz Min? -kérdezte a tükörbe nézve, és külsejével kezdett foglalkozni. 
- Alapból kinyírnálak itt és most, nem is lenne kérdés hogyan. Itt a bicskám, ott a nyakad, szép páros lenne -kalandozott el egy pillanatra. - Na de nem ezért vagyunk itt. Enyhíthetsz ezen, méghozzá úgy hogy beöltözöl csajnak -mondta ki, mire kitört belőlem és Hobiból is a nevetés. 

- Ja hogy ez nem vicc volt -forgatott szemet Hoseok.
- Tae és JK kapcsolata múlik rajta, plusz az életed, szóval megteszed -mondta Yoongi egy wc fülke ajtaját rugdosva. 
- Mikor és miért? -kérdezte felénk fordulva. A mosdókagylónak dőlt, és kezével támaszkodott azon.
- Holnap után, és mert azt mondtam, és kell a segítséged -mondta Suga. J-Hope végig vezette rajtam szemeit, lábamtól kezdve szétálló hajamig, majd alig láthatóan ajkaiba harapott.
- Elvállalom -mondta. - Ennyi? -kérdezte megigazítva ingét ami rajta lógott. 
- Ennyi. Kössz -mondta legjobb barátom, mire Hobi csak intett egyet és elhagyta a fiúmosdót. 
A csengő miatt vissza vánszorogtunk újabb 45 perc szenvedésre, és beérve leültünk KyongWoo mellé, azonban most én kerültem középre, és nem a lány. 
- Kurva -suttogta oda, majd csak szemet forgatott, és tovább hintázott a széken legjobb barátom. - KyongWoo -suttogta, mire a lány lenéző tekintetével felénk fordult. - Nem ígérem, hogy leszedjük neked Jungkook-ról a csajt, összehozok vele egy talit neked, holnap utánra. Jó? -kérdezte a tollát csattogtatva. 
- Tökéletes -bújt meg egy gonosz vigyor arcán. Az óra, és mind a az egész suliban töltött idő is unalmas volt, így végül csak találkoztunk Jungkook-al a suli bejárata előtt, és úgy indultunk el apához. 

- Szar volt a mai nap -sóhajtott és megfogta kezem. 
- Az..-motyogtam. Felszálltunk a buszra, és hazáig csöndben telt az út, és már csak arra eszméltem fel, ahogy Jungkook a nappaliban nézi a tv-t, míg én cipőmet húzom le. 
- Jó kis kapcsolatotok volt KyongWoo-val -mondtam gúnyosan, és a konyhába mentem. 

- Ja -vont vállat. 
- Téged nem is zavar?-vontam fel a szemöldökömet miközben kaját csináltam. 
- Miért zavarna? -kérdezte kapcsolgatva a televíziót. 
- Talán mert mondhatni megcsaltál? -fordultam felé. 

- Most ezen vagy kiakadva? -vonta fel szemöldökét. 
- Jungkook együtt vagyunk, erre te más lány kezét fogod. Ez eléggé megcsalásnak számít -mondtam idegesen.

- Ne hisztizz már. Megbeszéltük, hogy nem vállaljuk fel, mert nem akarjuk hogy elcsesződjön a hírnevem -mondta felülve. 

- Meg itt van ez is! Megint a hírneved.. Az fontosabb neked mint a rohadt kapcsolatunk -mondtam dühösen. 
- Igen, mert én nem leszek akkora lúzer mint te -köpte a szavakat. Nyitottam volna a számat, majd inkább csak csalódottan megráztam fejem és vissza fordultam a konyhapult fele. 
- Tegnap még ennek a lúzernek mondtad, hogy mennyire szereted -mondtam ki szememet törölgetve és tovább csináltam a kaját, mire két erős kéz ölelte át derekam. 

- Igen. Mert Te az én hisztis, buta, de egyébként kibaszottul imádnivaló lúzerem vagy, akit sose cserélnék le. És ha nem lenne a hírnevem mindkettőnket megvernének, jobb lenne? -kérdezte nyakamba puszilva. 

- Nem..-mondtam halkan, mire megfogta államat és maga felé fordította azt, hogy egy csókot adjon rá, amit viszonoztam is ajkaimmal. Jungkook megőrjítesz! 

Pain [TAEKOOK] /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now