Miután ölelések közepette megköszöntem az ajándékokat, és hogy Ő itt van nekem, az ágyra ültetett, majd elém állt. Lehajolt hozzám, majd megcsókolta ajkaimat, és hátra is döntött a puha matracon, majd rám mászott. Mielőtt levette volna pólómat, telefonom hangos csörgése zavart meg minket, amit pirultan vettem elő zsebemből.
- Halló? -szóltam bele, miután Kookie lemászott rólam, és mögém ült, ingemet gombolgatva.
- Taeeee! -szólt bele egy vidám Yoongi, akinek igen kevésszer hallom ilyen boldogan hangját.- Sugaaa..? -kérdeztem nevetve.
- Elköltözök -jelentette be, mire elkerekedtek szemeim.- Miii? Hova? Miért? Kivel? De egyáltalán.. HOGY?! -kérdeztem és el kellett mosolyodnom, barátom nagy örömén.
- Faterék biztosítanak nekem valami albérletet. Két szoba, egy fürdő, egy konyha, egy nappali, és egy baszott nagy előszoba -mesélte boldogan. - Azért hívtalak, hogy mivel én viszem Jimin-t, aki már tökre be van amúgy zsongva, ezért.. hát legjobb barátok vagyunk, gondoltam..-kezdte, és nekem még inkább kikerekedtek, így is tányér méretű szemeim.
- Igen -vágtam rá, mielőtt befejezhette volna. - Megyünk mi is -mondtam ki, és a mögöttem ülő Jungkook-nak dőltem, aki egy lassú csókot adott nyakamra.
- Hova? -kérdezte, végre szét szedve ingem gombjait, és mellkasomra simított. Legyintettem, hogy neki ez most mindegy, majd Suga-val tovább ujjongtunk, akár a tini lányok. Végül nagy nehezen abbahagytuk a beszédet, és leraktuk, így oldalra dobtam a kis asztalra mobilomat. Hátra fordultam, és ledöntöttem Jungkook-ot, majd ránéztem és kezeimet feje mellé tettem.
- Jungkook, én megyek Yoongi-val abba az albérletbe. Ha jössz, akkor jössz, ha nem akkor nem, de én megyek -mondtam nyugodtan szemébe, szívem mélyén viszont reméltem, hogy Ő is jönni fog.
- Menjünk -vont vállat, mire elmosolyodtam és ajkaira hajolva adtam azokra egy puszit. Derekamra csúszott keze, majd ledöntött a matracra, és ismét felém mászott, így ismét Ő került nyeregbe. Lehámozta rólam ingemet, mire pólójától szabadítottam meg, így láthattam ismét, kidolgozott felsőtestét, amit minden este annyira csodálok. Ajkaimra hajolt, miközben nadrágjával bajlódtam, amit valahogy kezem nem akart kigombolni, így Jungkook egy mosoly közepette segített nekem, és nadrágjánál lévő kezemet, egyenesen arcára vezette.
- Béna -suttogta mosolyogva a csókba, mire nekem is el kellett mosolyodnom, de egy gyengédet ütöttem mellkasára.
- Bocs, hogy nekem nem volt kivel gyakorolnom -suttogtam vissza, a nevetés szélén állva.- Még szerencse -húzódott nagyobb mosoly szájára, és lekapta magáról nadrágját, majd rólam is. Csókokat hintett végtagjaimra, egészen míg el nem ért az egyetlen ruhadarabhoz, ami rajtam díszelgett. Az anyagon keresztül adott egy csókot ágaskodó ágyékomra, majd levette a zavaró, szürke boxert, és arrébb hajította. Ahogy megéreztem, ahogy szájába veszi tagomat, fejem hátrabicsaklott, csípőmet pedig kicsit megemeltem. Miután rekord sebességgel végzett velem oda lent, előkerült a múltkor is használt síkosító, minek használata előtt, Jungkook bejáratomnál intézte, a fájdalommentesebb bejutást. Mikor végzett kínzásommal, bekente hatalmas férfiasságát az előkerült síkosítóval, és lassan belém helyezte magát, ezzel nem kevés könnycseppet és fájdalmat kicsalva belőlem. Nyakamra adott pár csókot, majd számat kezdte belepni édes csókjaival, ezzel meg is szüntetve számomra a fájdalmat. Vagy ha nem is szüntette meg, nem tudott nagyon érdekelni. Átöleltem nyakát, és pár másodperc múlva lassan kezdett mozogni bennem, mit én lányokat megszégyenítő nyögéssel díjaztam. Végigsimított oldalamon, mibe beleremegtem, és ezt követően egy csókot adott mellkasom közepére. Rekordsebességgel mentem el, csupán érintéseitől amik önmagában kielégítőek, na még ha közben meg is csókol. Miután követte példámat, fáradtan omlott mellém, mire én egyből megöleltem Őt, kis karjaimmal. Lihegett kicsit, így adva a legszebb látványt nekem. Szemei csukva, ajkai elnyitva, haja kócosan és izzadtan lóg szemébe, míg mellkasa egyenletlenül emelkedik fel-le. Elmosolyodva fordultam hasamra, és fáradtságom ellenére, felkönyököltem és haját kezdtem elrendezni.
YOU ARE READING
Pain [TAEKOOK] /BEFEJEZETT/
FanfictionKim Taehyung anyja össze ismerkedik a kertváros egyik nagy arcával, talán túl közelről is. Ebből kifolyólag, pár hónappal később Taehyung két mostoha tesóval, és egy mostoha apával kezdi a szeptembert #53 in Fanfiction 2018.02.06 #31 in Fanfiction 2...