- Megölöm! -mondta Yoongi idegesen, miután elmeséltem neki, hogy mi történt. Bevallom őszintén most már nagyon félek Jungkook-tól, hisz ha nem jön Yoongi akkor biztos vagyok benne, hogy lelök a magasból. Orromat törölgetve ültem a fotelben, a ház tetején, míg Suga előttem guggolt, és arcomat, na meg fejemet simogatta.
- Egyébként ne haragudj, hogy késtem, nem tudtam választani -emelt ki egy zacskót kabátja oldalából. Orromat törölgetve vettem el tőle a papírzacskót, majd megnéztem, és egy sötétzöld karkötő feküdt benne.Kivettem azt, majd csak nézegettem, ám megláttam egy ugyanolyan darabot Yoongi kezén is, így egyből felvettem.
- Barátságkarkötő? -mosolyogtam, mire egy apró mosoly kíséretében bólintott. Megöleltem, minek következtében sikeresen leestem a puha fotelről, egyenesen Suga kemény mellkasára.- Ha hazamész szólj anyádnak erről, mert ez nem normális. Jungkook skizofrén, vagy mi? Egyik pillanatban még ott édesget és megcsókol, másikban majdnem megöl ha nem jövök -mondta idegesen.
- Tényleg, egyébként honnan tudtad, hogy itt vagyunk? -engedtem el fülem mellett a Jungkook-ra tett megjegyzését. Én akkoris szeretném, mindenhogy.- Először csak úgy belegondoltam, hogy 'mi van ha...' aztán megláttam, hogy ott állsz a peremen, mögötted meg Kook -nézegette karomon a karkötőt. Miután én is lenyugodtam, Yoongi felsegített a földről -miután lelökött magáról khm- és elmentünk a közeli BurgerKing-be (@storytimewsarah khm... XDDD) ahol beálltunk a sorba. Mikor sorra kerültünk egyszerre vágtuk rá, hogy mit is akarunk; Gyerekmenü. Választottunk hozzá játékot, majd a tálcával a kezünkben, amin a kaja volt, egy eldugottabb részre ballagtunk, ahol enni kezdtünk.
- Ajj már, ez már meg van -szomorodott el Suga, ahogy meglátta a szuperhős figurát. - Cserélünk? -kérdezte csillogó szemmel, mire elnevettem magam, és elé toltam a játékot. Egy féloldalas mosoly kíséretében kibontotta a játékot, és nekem pedig a neki járó szuperhőst adta. Miután megettük, még elmentünk mosdóba, és a végén a közeli játszótér hintáján kötöttünk ki.
- Holnap hétfő. Megyünk együtt a pszichopatához? -kérdezte kicsit magát meglökve a hintán, Suga.
- Aha -vontam vállat. - De az milyen? Voltál már ott?- Ja. Most jött egy másik, az előző felmondott. Mondjuk ennyi idióta között én se bírnám..-húzta el száját, mire elnevettem magam.
- Egyébként hogyhogy sálat hordasz? -kérdeztem, mert nem szoktam rajta látni általában, ezt a ruhadarabot.
- A múltkori vándorlásunk után úgy kezdett fájni a torkom, hogy majdnem meghaltam -mondta megköszörülve torkát. Elmosolyodva hintáztam tovább, közben néztem ahogy a fák levei lassan lehullnak azok ágairól. Talán fél órával később Suga szólt, hogy ideje lenne menni, ugyanis sötétedik, én pedig nagyot nyelve tettem amit mond, bár nem mertem vissza menni. Nem mertem oda menni ahol ott van Jungkook. Félek Tőle, sőt egyenesen rettegek. Félek ránézni, félek az érintésétől, félek az illatától, félek a jelenlététől. Némán telt az út odafelé, majd a kapuban Yoongi egy ölelésbe vont.
- Suga...-mondtam halkan. - Félek...- Tudom. De nem kell -puszilt hajamba. Egy kisebb sóhaj közepette elengedtem, és kinyitottam kulcsommal a kaput, ám mikor az ajtóhoz értem hátrapillantottam Yoongi-ra, aki egy bíztató mosolyt küldött felém. Kinyitottam az ajtót, és belépve egyből Jungkook-ot láttam meg, ahogy lejön a lépcsőről. Full fekete szerelésében, és szemén egy kis szemceruzával baktatott le a lépcsőn. Éjfekete szemeivel az én szemeimbe nézett, mire leállt a szívem egy kis időre. Egyrészt mert irtó helyes volt, másrészt pedig mert nagyon ijesztő is.
- Szia Taehyung -köszönt szokásosan, majd hozzám érve adott egy gyors ölelést, és levette a mellettem lévő fogasról kabátját. - Elmentem -kiabált a konyhába, gondolom szüleimnek.- Hova? -jött anya hangja, majd kicsivel később Ő is megjelent.
- Találkozok a barátnőmmel -mondta Jungkook a kabátját igazítva.- Vigyázz magadra -mosolyodott el, mire Kookie csak oda ment hozzá, és adott neki egy ölelést. Én a cipőmet ledobva felmentem a szobámba, ahol kicsit elhúztam a függönyt. Ott állt három srác akit nem ismerek, plusz még Jimin és Hoseok. Hobi, Chim kezét fogta, és mellettük egy kapucniban álló tag volt. Lábán egy kb 15 soros bakancs, szoknyával, és a szoknya alatt fekete harisnyával. Már csak arra eszméltem fel, hogy ablakomból a kaput kinyitó Kook lép ki, mire a kapucnis tag levette az arcát és fejét eltakaró anyagot, így láthatóvá vált hosszú haja, és kék szemei. Egy lány. Jungkook oda lépett hozzá, majd egy csókba hívta, amit a lány meg is adott neki, és akkor éreztem azt, hogy összetört a szívem. Ajkaim lekonyultak és elnyíltak kicsit, szemöldökeim összeszaladtak, és szemeim megteltek könnyel. Beharaptam ajkamat, majd vissza rántottam a függönyt, és gyorsan a fürdőbe mentem, ahol becsaptam az ajtót, és be is zártam. Leültem a földre és csak hajamba túrva kezdtem el zokogni. Nem fogtam vissza hangomat, most nem érdekelt, hogy anyáék meghallják-e, vagy sem. Csak az érdekelt, hogy hozzá értek Kook-hoz, mikor Ő az enyém. Ugyan már Taehyung... Félve de be kellett ismernem, hogy... nem kellek neki. Keservesebben kezdtem zokogni a fürdő padlóján, és ezek szerint anyáék még mindig észre se vették. Nem tudom mennyit sírhattam, csak azt, hogy mikor felálltam és bele néztem a tükörbe, a szemeim már kicsit vörösek voltak a sírástól.
Nem kellesz neki
Utál téged
Jobb lett volna ha meghalsz
Feleslegesen próbálkozol
Nem szeretEzek a gondolatok lepték el agyamat, és legszívesebben azonnal leugrottam volna, akárhonnan is, de valahonnan. Megakartam halni. Ismét második lettem, ismét itt hagytak, ismét pofára esés. Küldtem egy SMS-t Yoongi-nak, hogy jön-e velem inni, mire először furcsálta viselkedésem, de egy '5 perc és ott vagyok után' lelépett. Megmostam arcomat, majd lementem anyához.
- Anya ma elmehetek este? -kérdeztem narancslevet töltve magamnak.- Persze -csillant fel szeme. - Annyira örülök, hogy végre kimozdulsz! -mosolygott.
- Yoongi-val megyek -mondtam és utána, lehúztam a narancslevet.
- Rendben -bólintott, és vissza merült mosolyogva a papírok közé.- Igazából... tudsz adni egy kis pénzt rá? -kérdeztem, mire először habozott, majd elővette pénztárcáját, és vagy negyedét nekem adta. - Te vagy a legjobb anyuka -pusziltam arcára, majd felszaladtam a szobámba átöltözni. A fekete farmer maradt, csak felvettem még mellé egy fehér pólót, és elvettem -habozva ugyan- Jungkook sapkáját. Mikor kész lettem hajammal is, kiléptem a házból, zsebemben a pénzzel, és a kapuban észrevettem az ott álló Yoongi-t.
- Úgy befogok baszni, hogy nem csak a mai napot, hanem az elmúlt két évet is elfelejtem -tervezgette a ma estét, mire elmosolyodtam, akármennyire is fájt. - Egyébként hogyhogy elakartál jönni bulizni egyet? -kérdezte haját rendezgetve.
- Jungkook... és ha jól láttam KyongWoo.. -mondtam ki nehezen, mire Suga-nak egyből leesett.- KyongWoo egy kurva, Jungkook meg egy hímringyó, hagyjad őket -vont vállat.
- Jimin pedig --- -kezdtem el, de félbeszakított.- Tudom. Összejött a lóval. Remélem Őt is elfelejtem amíg a sárgaföldig iszom magam -mondta reménykedve, majd felszálltunk a buszra, és elmentünk a legközelebb lévő szórakozóhelyig. Simán betudtuk kamuzni az őröknek, hogy elmúltunk 18 évesek, így vigyorogva léptünk be a helységbe, majd egyből a pulthoz mentünk. Tulajdonképpen akármennyire akarok őszinte lenni, az egész kiesett, már csak arra emlékszem, ahogy egyik kezemben piával, míg a másik kezemben egy szál cigivel botladoztunk hazafele. Yoongi mellettem orra is bukott, mire belőlem kitört a röhögés, és próbáltam felsegíteni barátomat. Végül csak Suga egy rántással elintézte, hogy mellé essek, pontosabban mellkasára. A távolban két fiút láttunk, akik közeledtek felénk, mi pedig nagy botladozva, próbáltunk felállni, ami Yoongi-nak sikerült is. Mikor észrevettük azt a két srácot, egy pillanatra megállt bennem az ütő. Egyik Jungkook, míg a másik Jimin volt.
- Taehyung mit keresel itt? -kérdezte Jungkook összeráncolt szemöldökkel. Nyitottam a számat, de csak röhögni tudtam, így Suga vette kezelésbe az ügyet.
- Menj má' innen -lökte röhögve arrébb Kook-ot.
- Neked meg mi bajod? -kérdezte Jungkook furcsálva Suga viselkedését.- Elmondjam? -nézett rá, kíváncsian. - Te -mondta ki, majd meglendítette öklét, egyenesen Jungkook arcába.
YOU ARE READING
Pain [TAEKOOK] /BEFEJEZETT/
FanfictionKim Taehyung anyja össze ismerkedik a kertváros egyik nagy arcával, talán túl közelről is. Ebből kifolyólag, pár hónappal később Taehyung két mostoha tesóval, és egy mostoha apával kezdi a szeptembert #53 in Fanfiction 2018.02.06 #31 in Fanfiction 2...