- Mi? -kérdezte a férfi szemöldökeit összeráncolva. A szemei, az orra, a szemöldöke, a szája. Mindenem olyan volt mint neki, és tisztán emlékszem az arcára.
- Én vagyok az! Taehyung! -mondtam könnyes szemmel, mire először csak meredt maga elé majd elkerekedtek szemei és belépett a házba, mit én szó nélkül engedtem és nyakába borultam. - Annyira hiányoztál! -sírtam el magam.
- Te is -ölelt magához még mindig sokkos állapotban, mire én nyakába bújtam fejemmel.- Hol voltál eddig? -zokogtam munkaruhájába, majd mikor éreztem hogy felfogja az adott szituációt, szorosan kezdett ölelni.
- Annyira sajnálom -ölelt és éreztem könnycseppjeit hajamon. Álltunk ott, a bejárati ajtó előtt, és egymás karjaiban zokogtunk vagy csak pittyegtünk -az első, kitalálás nélkül is, igen, én voltam. - Gondolom anya elmondott mindent -mondta hajamat simogatva. - Megértem, hogy nem akartál velem beszélni -mondta hajamba puszilva.
- Mi? -váltam el tőle szipogva.
- A leveleim. Tudod -tette le a pizzát.- Milyen levelek? -ráncoltam a szemöldökömet.
- Amiket küldtem. Mindennap küldtem vagy kettőt hármat, de mikor 4-5 év elteltével sem válaszoltál felhagytam ezzel -mondta haját hátra simítva.
- Nem küldtél semmilyen leveleket -mondtam furcsálva apám viselkedését.
- Dehogynem. Meg is vannak a másolatok. Mikor elmentem, már másnap írtam neked -mondta majd megsimította arcomat.
- Öltözz le, és ezt beszéljük meg a nappaliba -mondtam, mire bólintott és levette kabátját majd cipőjét. A nappaliba vonultunk, ahol miután megkérdeztem, hogy kér-e valamit, Ő nemet mondott, és egyszerűen csak ültünk egymással szemben.
- Miért mentél el? -kérdeztem a huzatot tépkedve.
- Tudod, hogy muszáj volt -mondta kezemhez nyúlva.
- Dehogy volt muszáj! -löktem el kezét. - Anya mondta, hogy egy másik nőhöz mentél! -mondtam és éreztem ismét elsírom magam.
- Miről beszélsz? -ráncolta szemöldökét. - Mit mondott neked anya? -ült közelebb kicsit dühösen, egy kis aggódással fűszerezve.- Hogy egy másik nőhöz jöttél mindig be a városba, és végül Őt választottad. De hát így volt nem?! Ha érdekeltelek volna, akkor kerestél volna de nem tetted! Vissza jöttél volna értem! -mondtam és ismét utat törtek könnyeim.
- Ez nem igaz! Ez egyáltalán nem így történt! Taehyung anya hazudott neked! -mondta magához húzva engem, mit készségesen elfogadtam és megölelve tovább sírtam.- Akkor mégis mi történt? -kérdeztem dühösen, miközben sírtam. Az a szorító fájdalom visszatért mellkasomba, mit csak akkor nem éreztem, mikor Jungkook anyjával találkoztam. Akkor minden jobb volt.
- Tudod, volt a nagynénéd, Haneul. Ő szörnyen megbetegedett, és messzebb kellett mennem, már majdnem másik országba, hozzá. Dolgoznom kellett rengeteg, hogy meglegyen a műtétre a pénz, és eközben mindvégig üzentem neked, sőt még ajándékokat is küldtem. Mikor Haneul elhunyt, és te se válaszoltál sosem, úgy döntöttem új lapot nyitok, és sikerült is. Beköltöztem ide, és itt élek a barátnőmmel -mondta, én meg csak lesokkolva néztem magam elé.
- Anya nem adott oda semmilyen levelet, se ajándékot -mondtam orromat törölgetve. - Azt mondta, hogy egy másik nő jött a képbe, és hozzá mentél -mondtam és vissza ültem eredeti pozíciómba.
- De erről szó sincs. Anya el akart válni először is, és haragban váltunk el. Számtalanszor hívtam, végül ki is békültünk, de mindig mikor megkérdeztem, hogy beszélhetek-e veled, Ő azt mondta, hogy Te nem akarsz velem beszélni -mondta hajamat simogatva.
- Tae ha nem sietsz a pizzával kénytelen leszek téged mege--- -fejezte volna be mondandóját, de mikor meglátta a pasit a kanapén összeráncolta szemöldökét. - Üdvözlöm -köszöntötte apát Jungkook, majd rám nézett. - Ő ki? -kérdezte rá mutatva, mire csak hajamba túrtam.
YOU ARE READING
Pain [TAEKOOK] /BEFEJEZETT/
FanfictionKim Taehyung anyja össze ismerkedik a kertváros egyik nagy arcával, talán túl közelről is. Ebből kifolyólag, pár hónappal később Taehyung két mostoha tesóval, és egy mostoha apával kezdi a szeptembert #53 in Fanfiction 2018.02.06 #31 in Fanfiction 2...