-7-

4.5K 378 32
                                    

Miután KyongWoo-ék megvigasztaltak kimentünk az udvarra, ahol leültünk a padra. Közben kiderült, hogy KyongWoo csak azt hiszem valami 5-6 hétig marad, mivel csak átutazóban vannak. Jungkook-ék társasága felé néztem, ahol többen is cigiztek, méghozzá ahogy láttam Kookie is. 

- Menj, kérj egy szálat te is -biztatott lány barátunk. 
- Dehogy kérek, nem cigizek! -mondtam.
- De lehet, hogy akkor Jungkook megkedvelne. Vagy kérd el az övét! -csillant fel szeme. 

- Nem hiszem, hogy ---- -kezdtem volna, de KyongWoo csak lökött egyet rajtam kezével, emiatt majdnem leestem a padról. 

- Sok sikert -mosolygott biztatóan. Lassan oda sétáltam, majd oda érve megálltam Kook előtt, mire felvont szemöldökkel rám nézett.

- Kaphatok egy szálat? -motyogtam zavartan, mire mindenki rám nézett.
- Te cigizel? -lepődött meg Kook. 
- Igen -bólintottam. Vállat vonva kezembe adta a csikket, amit Ő már elkezdett szívni. Mivel elakartam menni, de nem nagyon tudtam, és Jungkook-nak is elég feltűnő lett volna ha máshol szívok bele, ezért lassan ajkaim közé tettem a papírba tekert anyagot, és beleszívtam abba. Elfojtottam feltörni készülő köhögésemet, majd Ők tovább beszélgettek, így jobbnak láttam menni. Mikor bementek előtört belőlem a keserves köhögés, mire Yoongi felpattant és hátamat kezdte ütögetni, plusz eldobta a cigit és rá taposott arra. 
- Ezért nem kell letüdőzni -vont vállat KyongWoo.
- Na ne -nézett rá tettetett elképedéssel Suga, mikor már jobban voltam. - Ez bölcs tanács. Elég ehhez hasonló tanácsot adtál, takarodj innen -mondta dühösen, mire a lány felállt és az épületbe ment. - Jól vagy? -nézett rám Yoongi, a padon ülve, mire kicsit bólintottam.
- Mond meg a tanárnak hogy rosszul éreztem magam ezért haza mentem, oké? -néztem Suga-ra, aki bólintott. Felálltam és bementem a terembe de amint beléptem volna, egy erős mellkasnak ütköztem, így hátraestem. 
- Jajj ne haragudj! -guggolt le hozzám a narancssárgás hajú fiú. - Jól vagy? -fogta meg kezem és felhúzott.
- Igen -motyogtam, és leporoltam magam. 
- Mi a neved? -kérdezte apró mosollyal.
- Taehyung -mondtam, cipőm orrát bámulva.
- Én Hoseok vagyok, nagyon örülök -mosolygott. - Még egyszer bocsi, hogy fellöktelek, nem direkt volt -adott egy gyors ölelést.
- Megszoktam..-mondtam halkan de ezek szerint meghallotta, mivel az útjából vissza fordult és vissza jött hozzám. 
- Kik szoktak bántani? -kérdezte kicsit aggódva, avagy kicsit dühösen. Abban a pillanatban épp, nem tudtam eldönteni.
- Jungkook és Jimin -mondtam, és beakartam menni de elállta utam.
- Beszélek velük -mosolygott biztatóan majd összeborzolta hajam és elment. De jó kedve van. Bementem a terembe, ahol mindenki elképedve nézett rám, de ezzel nem is foglalkozva a táskámhoz mentem. Bele dobtam mindent, majd haza indultam, de időközben beborult az ég, így esni kezdett az eső. Szitkozódva felhajtottam kapucnimat, ami már az első egy percben átázott, és úgy folytattam utam. Amint beértem a házba levetettem vizes és sáros cipőmet, majd ledobtam táskám és felakasztottam kabátom. Felhívtam anyát, hogy rosszul lettem ezért haza jöttem, bár köze sem volt a rosszullétnek ehhez. Felmentem a szobámba tanulni, egy kis zene közepette, majd mikor leállítottam kedvenc slágeremet, hallottam kinyílni a bejárati ajtót. Jungkook baktatott fel, és ment el szobám előtt majd vissza tolatott és bejött hozzám. 
- A mai cigizős dolgot ne említsd meg a szülőknek, jó? -nézett rám, miközben csak egyik vállán csüngött táskája. Bólintottam, majd kiment, és maga után nyitva hagyta az ajtót. Sóhajtva felálltam, majd becsuktam barna fa ajtómat, és az ablakhoz lépkedtem ahol látni lehetett azt a leégett házat. Nem tudom mennyi időt állhattam ott, de egyszer csak valaki hátam mögül elhúzta a vörös függönyt, majd hátulról átölelt.
- Tudod, csúnya dolog volt, hogy beköptél engem Hobinak -hallottam Jungkook hangját. - De ne aggódj, megkapod érte a büntetésed -harapta meg fülemet, majd a szobám falának lökött és ismét mögém sétált. Két kezét derekamra tette, majd még közelebb jött, így a falnak nyomott. Keze övemhez csúszott, és egy csókot adott nyakamra. 

Pain [TAEKOOK] /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now