-20-

4.5K 360 27
                                    


A házhoz értünk, majd kiszálltunk a kocsiból. Nagy tömbház, szürke az egész, ablakainál majdnem mindenhol fel van gyulladva a lámpa kivéve egynél. 
- Apa -szólaltam meg miután lenyugodtam. Rám emelte fekete szemeit, ami tökéletesen olyan volt mint Jungkook-é, bár nem is vártam mást. Van több színű fekete...bármi? - Én... tetszeni fogok szerinted a barátnődnek? -kérdeztem fejemet lehajtva.

- Kinek ne tetszenél? -jött mellőlem Jungkook hangja, mire arcom vöröslött egy kicsit, majd apa megsimogatta lágyan buksim tetejét.

- Igaza van -mondta. - Nagyon fog szeretni, higgy nekem -mosolygott, mire én arcomra is felkúszott egy pirulós mosoly. Beütötte a kaputelefonnál (?) a kódot, majd egy fülsüketítő síp hanggal jelezte az üvegajtó, hogy bemehetünk. Már csak arra eszméltem fel, hogy a liftben állunk, és a 8. emeletre tartunk. Ilyen magasan? Huh, hát oké. Nagyon izgulok, vajon milyen lehet majd apa barátnője. Kedves? Szigorú? Szép? Segítőkész? El tudom majd fogadni, hogy apának nem anya van ott? Mert hisz elfogadtam a 11 év alatt, mit apa nélkül töltöttem, de sose tudtam belenézni senki szemébe, akit el tudtam volna képzelni apa mellé. Felérve az emeletre a lifttel szemben lévő ajtóhoz sétáltunk, amin apa kopogott kettőt, majd csak kulcs zörgés, és egy nyikorgó ajtó nyitása hallatszódott. Lehunytam szemeim, és sóhajtottam egy kicsit, majd ki is nyitottam azokat, és ekkor láttam meg egy szőke hajú nőt. Haja körülbelül lapockájáig ért, barna szemeivel mosolyogva nézett minket. Száján egy enyhe rózsaszín rúzs, mi csak kiemeli ajkait, de nem vonzza annyira oda a tekintetet. Sötétkék hosszú ujjúban, és egy fekete farmert viselve állt előttünk, lábán egy mamusszal. 

- Sziasztok -köszöntött minket mosolyogva. Apa egy csókkal köszöntötte szerelmét, mire érdekes mód nem rándult össze gyomrom, a hányinger se kapott el, sőt inkább a boldogság. 

- Ő itt Taehyung, a fiam -mutatott rám apa félig az ajtóban állva. Kinyújtottam kezemet, mire barátságosan kezet fogott velem.
- SooMin -mosolygott, mire egy apró mosolyt felé eresztettem, és eleresztettük egymás kezét.

- Ő pedig Taehyung barátja, Jungkook -mire a nő ugyanazt a mozdulatot megismételte Jungkook-al, mint velem. Beljebb mentünk, és elém tárult lakásuk. Egy szűk folyosón álltunk, minek bal oldalán rögtön a fogasok voltak, cipőkkel alul támasztva. Amellett egy nagy szekrény, mi a fél falat befoglalta, s amellett egy ajtó ami a fürdőbe vezetett. Azzal szemben egy konyhába vezető ajtó, és amellett egy csukott ajtajú szoba, mire egy 'Vendégszoba' cetli van ragasztva. Az ajtóval szemben a nagy nappali, és annak is az onnan nyíló erkélye található, mit egy fehér függöny takar el, mi kicsit átlátszik. Levettük cipőnket, míg SooMin a konyhába ment, és kezében egy gőzölgő ételes tállal ment a nappali felé. Apa kinyitotta nekem a 'vendég szobát' aminek falai kékek voltak, míg padlója sötétbarna. Az ajtóval szemben egy barna keretű ablak, minek félig lehúzva áll redőnye, és az előtt is egy fehér függöny húzódik. Jobb oldalt egy nagyobb szekrény, míg baloldalt a sarokban egy kék takarós ágy álldogál, és annak végénél az íróasztal. 
- Pakoljatok le -mondta egy apró mosollyal. - Mindjárt vacsi -mondta, majd csak becsukta mögöttünk az ajtót. Sóhajtva ledobtam a cuccomat a padlóra, majd csak leültem a pihe-puha takaróra, és Jungkook is mellém ült. 
- Nagyon fura..-mondtam halkan. Kook csak kezét hátamra tette, mit először meg se kérdőjeleztem, majd úgy húzott magához, egészen úgy, hogy mellkasába fúrhassam fejemet, mit meg is tettem mikor ott voltam. Kezeimmel derekánál öleltem meg, mire Ő hajamba puszilt, és vállamat kezdte cirógatni. 

- Meg fogjuk szokni -mondta hajamba.

- Fogjuk? -vontam fel mosolyogva szemöldököm.

- Nem hagylak el, veled maradok vagy itt, vagy máshol -vont vállat. Elmosolyodtam, majd elengedtem és egy puszit nyomtam arcára, mire ajkaimra tapadt, ezzel az ágyra döntve. Mikor minden romokban van, csókjai akkor is fellegekbe repítenek, és elvisznek erről a helyről. Átkaroltam nyakánál, majd felfelé fordítva csuklómat, hajába túrtam és belemosolyogtam a csókunkba, aminek íze édesebb volt akár a méznél is. Két kezével fejem mellett támaszkodott, s lábait átrakta én lábaimon, azaz egyiket egyik oldalra, míg másikat másikra. Jobban ajkaimra húztam Őt, mert minél jobban akartam érezni száját én számon, mire Ő is elmosolyodott és kezét arcomra csúsztatta. Elválva egymástól, ziháltunk kicsit a levegő hiánya miatt. Nyakamra simított, majd ismét ajkaimra tapadt, miközben erogén zónámat simogatta puha kezeivel. Már nem tartotta magát egyik kezével sem, csupán saját erejéből nem esett rám, bár nem is lett volna baj. Majd levált számról, és lejjebb vándorolt édes ajkaival nyakamra, míg a nyakamon lévő keze (ami majdnem átment mellkasomra) a tarkómhoz vándorolt. Óvatosan belemarkoltam hajába, mire egy aprót sóhajtott miközben ajkait mosolyra húzta, egy csók adása közben, mit nyakamra célzott. Számba haraptam, ami majdnem olyan puha volt mint ajkai, de korántsem olyan édes, és olyan csábító. Feljött hozzám, majd csak eleinte szemeimet nézte, és én Ő fekete íriszeibe bámultam, miközben úgy éreztem nincs senki más, csak Ő meg Én. Egy halvány mosoly közepette vissza hajolt nyakamhoz, majd beletemette arcát a vékony bőrbe burkolt nyakamba, és közben arcomat simogatta hüvelykujjával. A filmbe illő pillanatot az ajtó nyitódása szakította meg, majd apa dugta be a fejét rajta.
- Gyertek, kész a vacsi -mosolygott, mire Jungkook leszállt rólam, és én is felálltam. A nappaliba csoszogtunk, amin ha belépünk jobb oldalt középen egy bézs színű kanapé helyezkedett. Azzal szemben a falon lévő tv, és amellett a sarokban, szintén bal oldalon egy kerekasztal, és körülötte négy szék. Oda ballagtunk a megterített asztalhoz, és leültünk, apáékkal szemben.

- Taehyung mit szedjek neked? -kérdezte SooMin miközben egy tányért tartott kezében, és felém mosolygott. 

- Megoldom én -mosolyogtam, mire csak nevetve megrázta fejét.

- Dehogy, csak mond nyugodtan -mondta, majd én mint egy kis óvodás elhabogtam mit is szeretnék látni a tányéron. Meg is kaptam, így vártam hogy mindenki enni kezdjen, és végül én is nekiálltam. Akármilyen éhes voltam egy falat sem ment le torkomon, és egyébként is fogyózok hogy Jungkook-nak megfeleljek, így nem szabadna ennem. Vagy 3-4 falat után, egy nagy sóhaj közepette hátradőltem a széken, hasamat fogva.
- Terhes vagy? -ráncolta szemöldökét Jungkook teli szájjal, mire én elnevettem magam. Apáék is elejtettek egy-egy mosolyt. - Azt megeszed -mutatott tányéromra, miközben villájára rakott egy darabot a húsból, és meg is ette azt. 
- De tele vagyok -mondtam könyörgően nézve rá. 
- Ameddig tudsz beszélni, és nem hánysz, addig fér még beléd -mondta. Durcizva szemet forgattam, majd fújtatva visszahajoltam tányéromhoz, és enni kezdtem. 
- Aztán majd ne sírj ha dagadt leszek, és gurulni fogok -morogtam orrom alatt, és egy újabb falatot juttattam be szervezetembe. 

- Mit vagy dagadt, nézz már magadra. Ha nem hordanád az iskola táskád elfújna a szél -mondta karomat felemelve, így megmutatva milyen sovány is az említett testrész. Elnevettem magam, és tovább ettem, majd mikor már csak pár falat volt hátra végleg feladtam.

- Oké, már tényleg nem megy -mondtam hátradőlve. 
- De, megeszed -vágta rá Jungkook. - Ha már SooMin ennyit főzött egyél -mondta.

- Nem szükséges, ha tele van akkor nem kell többet ennie -szólalt meg az egyetlen nő körünkben. 

- De, kell ennie -mondta Kookie, megtörölve száját.

- Jungkook így még inkább nem fog enni -nevetett apa a próbálkozásán. 
- Enni fog ez -mondta, majd közel hajolt hozzám, és ajkunk majdnem összeért, így már el is nyíltak kicsit ajkaim, mire egy mozdulattal számba tömte a villán lévő megmaradt hús utolsó falatját. Durcisan eltoltam fejét, majd csak keresztbe tettem karjaimat. 
- Kihasználod a gyengém -mondtam játszva, hogy dühös vagyok. 
- Valami olyasmi -törölte meg kezét is Kook, apáék meg mosolyogva néztek minket. Miután végeztünk, én felálltam és összeszedtem a tányérokat, és a konyhába vonultam velük, míg apa a szobájukba, Jungkook pedig fürdeni ment.
- Jajj, megcsinálom Taehyung te menj pihenj le -mosolygott a szőke hajú mostohaanyám. Hú de fura, már mostohaanyám is van. 

- Dehogy, ez az én dolgom -mosolyogtam vissza bíztatóan, mire csak mosolyogva szemet forgatott és leült a konyhában lévő székre. 

- Nagyon aranyosak vagytok Jungkook-al -mosolygott mire arcomra egy kisebb vöröses árnyalat szökött fel. 

- Köszönjük -motyogtam, majd miután végeztem kaptam törülközőt, és a fürdőbe mentem pizsamámmal. Belépve elhesegettem az előttem lévő párafelhőt, és ekkor elkezdtem öltözni. A zuhanyból jött a víz, gondoltam apa előre beállította, mert mi van ha elromlott és valami van vele. Megfordultam és beléptem a zuhanykabinba, amiből jött a forró víz, és csak akkor vettem észre, hogy nem vagyok egyedül, mikor valaki hátulról átölelt, míg én a tusfürdőket nézegettem. 
- Ennyire hiányoztam, hogy ezt a kis időt se bírod ki nélkülem? -kérdezte mögülem Jungkook vigyorogva. 

Pain [TAEKOOK] /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now