-21 + Egy kérdés-

4.2K 304 29
                                    


A kabin üvegének voltam tolva egy kicsit, s mögöttem Jungkook állt (mindkét értelemben). Ágaskodó árnyékát nekem nyomta, ezzel egy kéjes nyögést kiváltva belőlem. Számba haraptam, de azonnal lecsapott ajkaival enyéimre, miközben keze csípőmre csúszott, s azt fogta végig. Nyakamra hintett csókokat, majd gerincem mentén hátamra is, egészen míg le nem térdelt elém. Egy könnyed mozdulattal megfordított, majd lábam közötti egyre inkább dudorodó részre simított majd azt kezdte belepni csókokkal, és puszikkal, mire szám elé kaptam kezem, nehogy bármiféle hang is kijöjjön torkomon. Tovább húzta agyam, ahogy tovább simogatott puha kezeivel, miközben szájába vette tagomat. Egy ideig nyelvével kényeztetett, majd mielőtt elmentem volna szájában, felállt, és arcomra simított, miközben egyik ujja hozzáért hajamhoz, és aköré csavart egy tincset.
- Nem akarjuk ezt kint folytatni? -mosolygott pimaszul, mire pirult arccal bólintottam. 

- M-menj ki, fürdök -mondtam vörös fejjel, és hátára tettem kezem, majd kitoltam a kabinból. Kezét karomra tette, majd apró puszikat adott arra, végig szemembe nézve, mire még inkább vörös lettem, ha az lehetséges. Elvigyorodva abbahagyta, majd elengedett és elkezdett átöltözni. Sóhajtva elfordultam, majd csak bekentem magam az egyik tetszőleges tusfürdővel, és szétkentem testemen, mire hátam mögül hallottam egy kis fütyülést. 
- Megtudnám szokni a kilátást -mondta beharapott szájjal, engem stírölve. 
- Fordulj el -mondtam pirosan, mire csak nevetve kiment a fürdőből, maga után becsukva az ajtót. Sóhajtva mosakodtam tovább a meleg víz alatt, majd végül elválva a forró folyadéktól, testemet törölgetve szálltam ki a kabinból. Eléggé megnehezítette dolgomat a tény, hogy odalent eléggé állok, így szenvedve vettem fel alsómat, ami elég szűk lett hirtelen, majd arra vettem fel nadrágom, és felülre fehér pólóm. Szennyesemet a többihez raktam, majd kicsoszogtam a folyosóra, ahol is apa végigmért, majd összeráncolt szemöldökkel nézett rám.
- Ez nem az én nadrágom? -kérdezte szemöldökét ráncolva.
- Öm... de. De nekem pizsama -mosolyogtam, mire Ő is elmosolyodott és hozzám érkezve fejemre puszilt. - Jó éjt -pusziltam meg arcát, mire megsimogatta hajamat, és bementem a szobába, bezárva az ajtót. Jungkook ott feküdt az ágyon, csupán egy alsóban, a megvetett ágyon. Pirulva néztem a vigyorgó fejére, mire kezét nyújtotta, amit elfogadtam, és így lerántott magához, egész pontosan maga alá. Nyakamra tapadt újra ajkaival, de csak egy kicsit, folytatta mit ott lent elkezdett, így nyögdécselve próbáltam nem elmenni még az érintéseitől is. De mikor mellkasomra simított, miközben felnézett, nem bírtam tovább és egy hatalmas nyögés kíséretében szájába élveztem. Vigyorogva feljött hozzám, és miután lenyelte a szájába került anyagot, egy csókot hintett ajkaimra, és arrébb nyúlt egy kis tárgyért, minek nem más volt rá vésve oldalára, mint a 'síkosító' felirat. Nyomott kezébe egy kicsit, majd szétkente odalent férfiasságán, és fülemhez hajolva beleharapott abba. 
- Ne izgulj, most velem vagy -morogta fülembe. - Csak lazán, vigyázok rád -mondta, mire átöleltem nyakánál, így lejjebb húzva, mire beleszippantott hajamba. Először egy ujját éreztem meg magamban, majd lassan másodikát, és talán egy vagy két év elteltével (mikor való életben az igazából 2 perc volt) harmadikat. Megéreztem magamban, hogy mozgatni kezdi ujjait, mire először undorodtam az idegen és fájdalmas érzésre, de végül átváltott nagyon jó érzésbe, így kiengedtem kitörni készülő sóhajomat. Pár perc múlva kivette ujjait, majd magát helyettesítette be lassan, mire legördült arcomon egy könnycsepp, ami nem is érhetett földet, ugyanis Jungkook lecsókolta arcomról. Mikor már végleg bennem volt, egy kis ideig úgy maradt, hagy szokja testem, nem mindennapi méretét, ami belülről szétfeszített, ám ez az érzés is elmúlt pár másodperc töredéke alatt. Lassan kezdett mozogni bennem, mire hátába belekarmoltam, és úgy díszítettem a felületet. Míg én hátával szórakoztam az élvezetek közben, addig Jungkook nyakamat és mellkasomat, na meg karjaimat lepte be szívásokkal. Óvatosan hajába markoltam, elnyílt ajkakkal, miken szüntelenül jöttek ki a hangok, de Kookie hamar el is hallgattatott szájával, amiket enyéimre tapasztott. Pár perc elteltével mindketten elmentünk, így mellém omlott és magához húzott egy szoros ölelésbe vonva. Mellkasánál öleltem meg, majd arra tettem fejemet és lecsuktam szemeimet, ám ekkor megcsörrent az íróasztalon pihenő Jungkook telefonja, így egy kis idő múlva lihegve felült, és fogadta a hívást. 
- Jimin? -lihegte kicsit telefonba, míg lábait átrakta én lábaimon, miközben ülésbe helyezkedett, és fejemet kezdte simogatni. 
- Jungkook -hallottam meg Chim síró hangját, így akárhogy is, az orgazmus utáni állapotban kellett volna lennem, kipattantak szemeim. 
- Mi történt? -ijedt meg Kookie is.
- A-add Taehyung-ot -mondta sírva, mire szerelmem átnyújtotta nekem a telefont.
- Szia Jimin, mi történt? -kérdeztem aggódva, miközben hajamba túrtam.
- Találkozhatunk? É-én...-sírt tovább, de nekem összeszorult a szívem. Se engedélyem, se energiám nincs elmenni.
- Most nem épp a legalkalmasabb, és nem engednének -mondtam. - De figyelj, felhívom Yoongi-t, Ő is borzasztóan segítőkész, és Ő nem csak meghallgat de segít is -mondtam a telefonban hüppögő személynek.
- Jó -mondta szipogva.
- Bármi is történt, nyugodj meg -mondtam, majd miután egy 'Jó'-val kinyomott, azonnal hívtam Suga-t. 

Pain [TAEKOOK] /BEFEJEZETT/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang