Miután az ofő kellően lecseszett mindenkit -ami megjegyzem kicsit sem használt- hozattak nekem egy új padot. Sóhajtva ültem be a padba, és előpakoltam matek tankönyveimet és füzetemet, bár már felesleges volt, ugyanis a pad felhozatala, meg a szidás is bőven belenyúlt a matek órába, így csak 5 perc maradt már csak. Mivel nagyon jófej a tanárunk, ezért megengedte, hogy nyugodtan elfoglaljuk magunkat, így én zenét hallgattam Yoongi-val, aki közben írt. Az óra végeztével az osztály fele a büfébe ment, míg én felbontottam hűn szeretett, kedvenc joghurtomat amihez még kiskanalat is kaptam, így azt kezdtem enni, míg Suga mellettem panaszkodott, hogy a tesójának kellett adnia a kajáját. Nevetve hallgattam, ahogy mindenféle gúnyos jelzővel illeti a kisebbiket, háta mögött. Ekkor betévedt a terembe Jungkook, ami miatt a szívem hevesebben kezdett verni. Körbenézett unott arccal, majd összetalálkozott tekintetünk, így elvigyorodva indult meg padom felé.
- Ki sírtad magad tegnap este TaeTae? -vigyorgott gúnyosan, majd megemelte kezét, és fejem felé lendítette, de én egyből leraktam kedvenc édességem, és oda kaptam kezeimet, mikor Jungkook egy gyors mozdulattal leirányította az ütést, mit nekem szánt, egyenesen a mellkasomra.
- Hagyj békén..-mondtam halkan, ugyanis nem mertem hangosabban beszélni, vele szemben.- Mit mondtál? -lökte meg mellkasom, úgy hogy sikeresen hátra borultam a székkel, mire megkerülte a padot és oda jött hozzám. Szerencsére ülve érkeztem meg a földre, míg Yoongi csak kikerekedett szemekkel nézte a jelenetet.
- Hagyd már békén kis pisis -szólalt fel legjobb -és egyetlen- barátom. - Nem látod, hogy senkit se érdekelsz? Akkor meg minek játszod itt az agyad? Ha a többinek sikerül kívülről szemlélni a dolgokat, neked miért nem megy? -kérdezte felállva, mire 'öcsém' egy mozdulattal nyakára fogott, és a falnak nyomta. - Tedd csak meg -vigyorodott el Suga, majd Kook kezére fogva jobban szorította nyakát. Jungkook először szemét ráncolta, majd eluralkodott rajta a pánik, ugyanis akárhogy próbálta, nem tudta onnan elhúzni kezét, hisz Yoongi olyan erősen szorította azt, torkához. Már én is nagyon megijedtem, ahogy láttam barátom vörösödő fejét, majd mindez elillant belőlem, mikor egyszer csak kitört belőle a röhögés. Arrébb lökte gyengén Kook kezét, és csak hajába túrt. - Nem vagy te más, csak egy idióta kis szaros, aki játssza az eszét, de éles helyzetben mozdulni se mer. Húzd ki innen a segged, bizonyított ténnyé vált mekkora egy lúzer is vagy valójában -zárta le kis monológját Suga, majd hozzám sétált és felsegített a földről, és felállította székem, míg Jungkook elhagyta a termet.
- Nagyon köszönöm -mondtam halkan, mivel a teremben ülők csak sokkolva ültek maguk előtt.- Ez természetes -vágta rá. Elmosolyodva megöleltem Őt, majd vártuk, hogy elkezdődjön az óra, ami meg is történt, a csengő következtével. Miután lement a gyűlölt irodalom, megfogtuk tornazsákunkat, és lementünk a férfi öltözőbe, ahol épp Jungkook-ék öltöztek. Yoongi szemet forgatva ment a zuhanyzók fele, amit soha senki se használ, és lerakta az előtte heverő padra a cuccát, ahogy én is. Kaptunk Jungkook-tól és társaitól pár elég szúrós pillantást, de ezzel mit sem törődve átöltöztünk. Volna. Suga gyorsan átvette gatyáját és pólóját, majd vissza vette pulcsiját és felment a terembe, mondván hogy berakja táskájába telefonját. Én ekkor még csak előpakoltam ruháimat, így mit sem sejtve beleegyeztem. Már majdnem levettem volna pólóm, mikor észrevettem az ajtóban álló Jungkook-ot, aki karba tett kézzel, és falnak döntve nézett engem, fekete szemeivel.
- Csak én vagyok itt -vont vállat. - Fiúk vagyunk, öltözhetsz előttem -mondta, majd berúgta a mögötte lévő ajtót, és a padhoz sétált amire leült. Nagy levegőt véve, felálltam a padról, majd megfogtam tesi gatyám, amit rendes nadrágom elé tartottam, és elkezdtem levenni a rajtam lógó farmert. Mikor ezzel kész voltam, nem tudtam elkerülni Jungkook tekintetét, aki eddig beharapott szájjal nézett engem, mitől egyből pírbe borult fejem. Ezután jött a póló. Felvettem a fehér, kicsit gyűrött anyagot a padról, és hátat fordítva neki, levettem rajtam lévő pulcsimat, és szürke pólómat. Mielőtt felvettem volna a pólót, mögém sétálva átölelt hátulról és nyakamba puszilt. - Délután a sütizés után elmehetnénk egyet sétálni -suttogta fülembe, mire kirázott egy kicsit a hideg, így kissé reszketegen, de bólintottam.
- R-rendben..-mondtam dadogva. Komolyan dadogok? Ez így nem lesz jó..
- Örülök hogy megbeszéltük. Szevasz -lökte el magát tőlem, bár én is kicsit előre estem, így majdnem lefejeltem az előttem lévő falat. Felkaptam pólómat, és az ajtó felé nézve már csak azt láttam, ahogy Yoongi áll ott, értetlen fejet vágva, míg Jungkook elhagyja a helységet. Megráztam a fejem, majd felvettem cipőmet és a tesi terembe mentünk, ahol ott volt Jungkook-ék osztálya, az én osztályom, plusz középen egy nagy matrac. Ajajj.
YOU ARE READING
Pain [TAEKOOK] /BEFEJEZETT/
FanfictionKim Taehyung anyja össze ismerkedik a kertváros egyik nagy arcával, talán túl közelről is. Ebből kifolyólag, pár hónappal később Taehyung két mostoha tesóval, és egy mostoha apával kezdi a szeptembert #53 in Fanfiction 2018.02.06 #31 in Fanfiction 2...