- 13, 14, 15,....Μετρούσε η μητέρα της ευρώ , ευρώ τα ρέστα που είχαν, από το supermarket . Είχε ένα απογοητευμένο ύφος, στο πρόσωπο της , σαν να ήξερε ήδη, πως τους είχαν δώσει ρέστα κάτι ψίχουλα. Ήθελε να έβγαζαν τα ψώνια αυτής της εβδομάδας με αυτά τα λίγα που είχαν μείνει.
- 21 ευρώ ...φφφφ... 21 ευρώ μόνο ειχε επάνω στις παλάμες τις και το πρόσωπο της σκοτείνιασε περισσότερο . Δεν ήθελε να την δουνε οι δύο κόρες τις όμως σε τέτοια κατάσταση . Ήξερε η μεγάλη κόρη η Έιπριλ πως δεν ήταν καλά οικονομικά. Έπρεπε να το ξέρει. Ήταν ένα κίνητρο για αυτήν να σπουδάσει, να φτιάξει μια καλύτερη ζωή για αυτήν, και την οικογένειά που επρόκειτο να κάνει στο μέλλον.
- Μαμά;;; φώναξε η μικρή Έμα. Κατέβηκε την μεγάλη σκάλα, φορώντας τα ροζ γουνινα παντοφλακια , κρατώντας ένα παλιό ξεσκισμενο αρκουδι και με πιασμένα τα μαλάκια της σε τσιμπιδάκια.
_ έλα αγάπη μου; είπε η μητέρα της , η Κατνις και έκρυψε τα λεφτά μέσα στην πίσω τσέπη του παντελονιού της . Είχε επάνω της μια νευρικότητα που φαινόταν από χιλιόμετρα , αρκετά για να το προσέξει και ένα 6χρόνο κοριτσάκι.
- Όλα καλά μανούλα; ρώτησε με αθώο βλέμμα και λεπτή φωνούλα το μικρό παιδί. Περιμένε μια απάντηση που πότε δεν θα έπαιρνε.
-Ναι ..Ναι ..εε ο-ολα κ-καλα . Είπε και πέρασε μια τούφα πίσω από το αυτί της.
- Τότε γιατί δακρύζεις; είπε το κοριτσάκι και χαμήλωσε το ύφος του προς το πάτωμα .
- Εεε ..εεε...Είπε και σκούπισε γρήγορα τα μάτια της , για να μην προλάβει να τρέξει άλλο δάκρυ .
- Όχι...Όχι είπε, δεν κλαίω μωρό μου . Και έπεσε στα γόνατα να την αγκαλιάσει , όταν ψιλιαστηκε ότι η μικρή ήταν έτοιμη να κλάψει. Από μικρή δεν της άρεσε πότε να μην της λένε τι συμβαίνει . Νόμιζε ότι την παρατουσαν , την είχαν στην από έξω .
-Έλα εδώ αγάπη μου είπε , και την έσφιξε στο στήθος της . Η μικρή πέρασε τα χέρια της γύρω από τον λαιμό της και έβαλε και το αρκουδακι της μέσα στην αγκαλιά .Το άκουσμα της πόρτας τους διέκοψε . Αλλά όχι επειδή τρόμαξαν αλλά επειδή ήρθε η αγαπημένη της Εμα. Η μεγάλη της αδερφή. Κουβαλούσε στα χέρια μια κούτα με χνουδωτά ζωάκια μέσα, μικρά μπαλάκια και δύο ξανθιές κούκλες barbie . Δεν πρόλαβε να αφήσει το κουτί κάτω , γιατί όρμησε η μικρή επάνω της .
- Ώπα, ωπα κατσε βρε! Είπε γελοντας, άφησε την κούτα κάτω και άρπαξε την μικρή στην αγκαλιά της .
- Τι έγινε βρε ζουζούνι και τόσα χάδια; την ρώτησε με περίεργο ύφος περιμένοντας μια καλή απάντηση .
- Γιατί θα πρέπει να έχω λίγο για να σε αγκαλιάζω ; ρώτησε η μικρή και καλά νευριασμένα.
- Πότε όμως δεν μου ορμας με τέτοια ευθυμία. Είπε και η μικρή έδειξε μπερδεμένη με το άκουσμα της λέξης ευθυμία.
- Λεγεεε . Είπε η μεγάλη αδερφή και κοίταξε τα πανέμορφα πράσινα ματάκια της αδερφή της
- Η μαμα δεν είναι καλά , είπε δυνατά και γύρισε το κεφάλι η Κατνις και τις κοίταξε .
- Γιατί είπε, η Έιπλιρ χωρίς καν να κοιτάξει την μικρή, αλλά μόνο την μάνα της . Ήξερε... Είχανε μαλώσει αρκετά στο παρελθόν με την μάνα της για αυτό το θέμα . Η μικρή την είχε πιάσει πολλές φορές να πίνει, να καπνίζει και να κλαίει μόνη της . Κατέστρεφε το περιβάλλον το ο ποιο θα έπρεπε να μεγαλώσει το 6χρονο.
YOU ARE READING
°HIS BABY°
Teen FictionΓια να κερδίσεις ένα χρηματικό ποσό και να μπορείς να στηρίξεις στην οικογένεια σου με αυτό θα έκανες τα πάντα. Θα επιανες δουλειά για κάτι ψίχουλα. Ακόμα και στο σπίτι του χειρότερου παιδιού που ξες πως θα σου κάνει την ζωή κόλαση. Η Ειπριλ πιά...