- Άλεξ τι κάνεις ; Ρώτησε τρομαγμένη η ειπριλ και έκανε ένα βήμα πίσω .
- ΧΑ ..του καθισες έτσι ; Ρώτησε γελοντας ο Άλεξ και κοιτοντας το πάτωμα .
- Άλεξ...είπε η ειπριλ και πήγε να του πιάσει το χέρι .
- Μην με ακουμπάς μωρη είπε και της τίναξε μακριά το χέρι της .
- Γιατί κάνεις έτσι ρώτησε εκείνη με απορία στο πρόσωπο της και χαμηλό τόνο.
- Γιατί; Σου φέρθηκα εξαιρετικά βγήκαμε μαζί ,πήγε να γίνει πόσες φορές κάτι και μια μέρα πριν δεν τα είχες αυτά στο δέρμα σου όταν με άφησες να ξανά κάνω κίνηση .
- Και δες σε τώρα του καθισες όσο ποιο εύκολα γινόταν σαν μια μια πουτανα του δρόμου . Είπε και ξανά έριξε ένα ειρωνικό γελακι .
Τα λόγια του έσπασαν το μέσα της . Ένα κρακ ακούστηκε και προσπάθησε να κρατηθεί να μην τα βγαλει όλα έξω .
- Αλήθεια την έφαγες αρκετές φορές για να συνειδητοποιήσεις ότι σε έχει για παιχνίδι ; Ρώτησε εκείνος με ειρωνία προσπαθώντας να την πληγώσει παραπάνω .
- Λες μαλακειες είπε η ειπριλ ξέροντας πως τα λόγια του μπορεί να είναι αλήθεια .
- Λέω; Ρώτα τον τι νιώθει για εσένα . Τι είστε και δες τι θα απαντήσει . Κοριτσάκι μου ειμασταν κολλητοί ήξερε για εμάς και πήγε μαζί σου . Μάλλον γιατί ήθελε να έχει όλες τις κατακτήσεις αυτός πρώτος από την παρέα . Είπε και ξανά γέλασε απολαμβάνοντας το θέαμα να την βλέπει σε τέτοια κατάσταση .
- Δεν ....πήγε να πει η ειπριλ αλλά δεν ήθελε να της ξεφύγει κανένα δάκρυ .
- Τώρα που σε πήδηξε μπορεί να σε πασάρει στον επόμενο της παρέας . Θα μπορούσες να είσαι καλά μαζί μου αλλά τώρα έβγαλες τον κακό μου εαυτό έξω και έκανες τον δικό σου ένα μεγάλο πουτανακ.... Πήγε να πει αλλά το χέρι της προσγειώθηκε στο μάγουλο του σταματώντας τον .
Έπιασε το μάγουλο του και κοίταξε κάτω ρίχνοντας ένα γελακι . Έπιασε με δύναμη τους καρπούς την και την κόλλησε στον τοίχο για να την πονέσει .
- Πουτανακι είπε μέσα από τα δόντια του και κόλλησε το πρόσωπο του στο δικό της .
- Άσε με είπε αδύναμα η ειπριλ από τον φόβο της .
- Θα το μετανιώσεις και εσύ και αυτός . Συνέχιζε να λέει μέσα από τα δόντια του και να σφίγγει περισσότερο τα χέρια της .
- Άσε με ...σε παρακαλώ είπε η ειπριλ και την άφησε να πέσει με δύναμη κάτω στο πάτωμα .
YOU ARE READING
°HIS BABY°
Teen FictionΓια να κερδίσεις ένα χρηματικό ποσό και να μπορείς να στηρίξεις στην οικογένεια σου με αυτό θα έκανες τα πάντα. Θα επιανες δουλειά για κάτι ψίχουλα. Ακόμα και στο σπίτι του χειρότερου παιδιού που ξες πως θα σου κάνει την ζωή κόλαση. Η Ειπριλ πιά...