chapter 5

167 23 1
                                    

3 χρόνια πριν
Σχολικό έτος γυμνασίου

  Σχολική εκδρομή στην Θεσσαλονίκη . Πρώτη φορά μακριά από τον μπαμπά και την μαμά. Χωρίς φίλους χωρίς τίποτα μόνη σε μια εκπαιδευτική εκδρομή . Το ήθελε για να αυξησει τον βαθμό της . Από 19  στο 20 .

  Σήμερα ήταν ένα από τα τελευταία βράδυα στην Θεσσαλονίκη. Στο ξενοδοχείο έμενε στο ίδιο δωμάτιο με μια κοπέλα τους αλλού τμήματος ...

-Λοιπόν εσύ...πως σε είπαμε; ρώτησε η κοπέλα τους όλου τμήματος Νάντια και έβγαλε το εσώρουχο της κάτω από την νυχτικια της .

- Ειπριλ είπε η Ειπριλ με σιγανή φωνή και περιμένε τι θα ακούσει καθιστή στο κρεβάτι .

- Θα σε παρακαλούσα πολύ , για σημερα το βράδυ να πας κάτω στην υποδοχή να μείνεις . Θέλω να έχω ελευθέριο το πεδίο. Είπε και έβαλε λίγο άρωμα επάνω στον λαιμό της .

- άλλωστε δεν έχεις καμία δουλειά εδώ μέσα με το ζόρι σε φέρανε σε εμένα .

  Η Ειπριλ μπροστά της ήταν ακόμα μωρό . Της άρεσαν στα εσώρουχα με επάνω τον τουιτι.  Χωρίς να πει τίποτα φόρεσε της παντόφλες της και κατέβηκε στον κάτω όροφο , στην υποδοχή .

   Ήταν δύο τρεις παρέες στους καναπέδες . Βρήκε έναν μικρό καναπέ ποιο δίπλα άδειο και πήγε και έκατσε.στην τηλεόραση έδειχνε ένα ντοκιμαντέρ για τα λιοντάρια .

  Κάθησε ήσυχα και βουβά να το δει και περιμένε να περάσει εκείνη η νύχτα . Παρακολούθησε με τόση προσήλωση σαν να είχε υπνωτιστει.

Αυτόν τον λήθαργο όμως χάλασε η φωνή μιας κοπέλας η οποία την σκουτνηξε .

- Εεει λυγδιαρα ;! Είπε και η Ειπριλ σήκωσε το κεφάλι να δει ποιος της μιλάει .

- Μπορείς να σηκωθείς λίγο γιατί εμείς είμαστε παρέα και δεν χωραμε σε έναν καναπέ μόνοι μας ; Είπε με ένα παράξενο ύφος και σήκωσε το ψεύτικο της φρύδι .

  Η Ειπριλ δεν μιλούσε απλά καθόταν και την κοιτούσε σαν να ήταν εκείνη γίγαντας και αυτή ανθρωπάκι .

-Σου μιλάω μωρή καθυστερημένη δεν καταλαβαίνεις ;! Είπε η ξινή και ήταν έτοιμη να την δώσει σφαλιάρα.

°HIS BABY°Where stories live. Discover now