chapter 18

135 14 0
                                    

Η ταχύτητα στο κοντέρ είχε υπερβεί από το όριο που είχε η πινακίδα στον δρόμο .

Έτρεχε σαν τρελός ο Άλεξ , σαν τι τηλεφωνιμα να του έλεγε κάτι πολύ κακο .

Η ειπριλ κρατιόταν από τι χερούλι επάνω από την πόρτα σφικτά. Η καρδιά της χτυπούσε γρήγορα και το κορμί της όλο έτρεμε.

Είχε φοβηθεί και η ίδια για το συνέβη στον Μάρκο . Αν είναι καλά που είναι . Δεν γνώριζε αν ο Μάρκο είχε πάθει κάτι αλλά σίγουρα πίστευε πως οι δύο τους μέσα στο αμάξι θα παθαιναν κάτι με την υπερβολική ταχύτητα.

Το αμάξι στάθμευσε έξω ακριβώς από το σπίτι. Ο Άλεξ δεν της έδωσε καν σημασία και βγήκε από το αμάξι .

Η Ειπριλ τον ακολούθησε για να αντικρίσει ένα άσχημο θέαμα .

Την πόρτα του σπιτιού μισάνοιχτη , η τζαμαρία του σπιτιού ραγισμένη . Η υποδοχή μέσα της πόρτας ήταν γεμάτη χωματα από τις πεσμένες γλάστρες .

Και οι δυο τους προχώρησαν με γοργό βήμα στο σαλόνι .

Είδαν έναν Μάρκο πεσμένο στο πάτωμα δίπλα από τον καναπέ με αίματα στο πρόσωπο και μερικά κοκκιναδια που ετοιμαζοντουσαν να γίνουν μελανιές.

Ο Άλεξ έτρεξε δίπλα του να τον βοηθήσει να σηκωθεί , ενώ η ειπριλ έκατσε πίσω να κοιτάει σοκαρισμένη.

Το σπίτι ήταν σε άσχημη κατάσταση . Τα κάδρα είχαν πέσει κάτω κορνίζες είχαν σπάσει , ενώ στο τζάκι καιγόταν ενας πίνακας .

Το φρύδι του Μάρκο είχε σκιστεί άσχημα και φαινόταν ότι χρειαζόταν ράμματα .

- Ειπριλ φέρε το φαρμακείο πρώτων βοηθειών . Είπε ο Άλεξ κοιτοντας την Ειπριλ να κάθεται κοκαλωμενη σε μια θέση και να μην κάνει τίποτα.

- ΤΩΡΑ ΕΙΠΑ ΕΙΠΡΙΛ. Μην καθεσαι και κοιτάς ! Της φωναξε και σαν τα πόδια της να πήραν μπρος και πήγε στο χολ όπου φιλούσαν το βαλιτσακι πρώτων βοηθειών .

Έφερε το κουτί δίπλα τους και έσκυψε στα γόνατα να το ανοίξει. Εβαλε ένα ζευγάρι γάντια χειρουργικά στα χέρια της και έπιασε την πληγή του Μάρκο .

- Αααουυ!!!! Είπε ο Μάρκο ενοχλημένος και πέταξε ελαφρά το χέρι της μακριά του.

- Θα με αφήσεις να σε βοηθήσω ; Είπε η ειπριλ με ειρωνικό υφακι και ο Μάρκο απομάκρυνε τα χέρια του .

Όσο ήταν δίπλα της ο Άλεξ έπαιρνε θάρρος να του μιλάει όπως ήθελε.

- Φφφφ . Θα χρειαστεί ράμματα . Είπε η Ειπριλ όταν είδε πόσο βαθιά ήταν η πληγή .

°HIS BABY°Onde histórias criam vida. Descubra agora