Ένας σερβιτόρος μπήκε μέσα στην κουζίνα και της άρπαξε το ποτήρι από τα χέρια .
- Λυπάμαι αυτά εδώ είναι κοκτέιλ από παραγγελία. Ορίστε πάρτε από τα απλά είπε ο σερβιτόρος, της έδωσε ένα άλλο ποτήρι και έφυγε από την κουζίνα .
Έφερε το ποτήρι κοντά στο στόμα της και κατέβαζε με μονομιάς μια τεράστια ποσότητα του ποτού. Είχε γλυκιά γεύση λεμόνι που την έκαιγε στο λαιμό εξαιτίας του αναμειγμένου αλκοόλ.
Κοίταξε στην πόρτα της κουζίνας και είδε τις κοπέλες που είδε πριν να μπλοκάρουν την είσοδο προς τον οποιδηποτε .
Η μία ξανθιά που έμοιαζε με φτηνη μπαρβι την κοιτούσε με ένα αθώο και σύγχρονος σατανικό ύφος .
Στεκόταν στο κούφωμα της εισόδου ενώ προσπαθούσε να μαζέψει το πολύ κοντό της , γυαλιστερό , ροζ φόρεμα με φούντες .
Ήπιε μια ακόμα γουλια από το ποτό της και κοίταξε γύρω της .
Τα μάτια της άρχισαν να τρεμοπαιζουν στο φως σαν να ήταν κάμερες σε σκηνή θρίλερ .
Ένιωσε ένα ελαφρύ μούδιασμα στην σπονδυλική της στήλη , από τον αυχένα μέχρι κάτω .
Τα νεύρα στα άκρα των χεριών της άρχισαν να χάνουν τις αισθήσεις τους , ενώ η αναπνοή της είχε γίνει ποιο βαριά .
Η ξανθιά κοπέλα εισχώρησε μέσα στο δωμάτιο μαζί με άλλα 5 κορίτσια , συμπεριλαμβάνονταν και οι παλιές τις φίλες .
- Τι .. συμβαίνει , ρωτησε αδύναμα η ειπριλ στον εαυτό της και πήγε να πέσει πίσω αλλά κρατήθηκε από τον πάγκο.
Τα κορίτσια μαζεύτηκαν γύρω της και και απλά καθοντουσαν και τημ κοιτούσαν με ένα τεραστιο χαμογελο.
Τα πόδια της άρχισαν να τρέμουν και λόγο της αδυναμίας τους έπεσε κάτω στο πάτωμα με τα γόνατα .
Η κοπέλα που αγκαλιαζοταν με τον Μάρκο έσκυψε κοντά της και κούνησε μπροστά στα μάτια της ένα μπουκαλάκι μικρό με ετικέτα επάνω .
Το μυαλό της κατάφερε να διαβάσει την λέξη "αλπραζολάμη (alprazolam)"
-Καληνυχτα κούκλα ..είπε και γέλασε πονηρά .
Τα μάτια σιγά σιγά άρχισαν να κλείνουν . Η κοπέλα φυσηξε μπροστά στο πρόσωπο της και η ειπριλ έπεσε κάτω στο πάτωμα κλείνοντας τελειως τα μάτια της .
(Η αλπραζολάμη (alprazolam) είναι μία τριαζολοβενζοδιαζεπίνη που ενισχύει τη δράση των GABA υποδοχέων οδηγώντας έτσι στην αναστολή της νευρικής λειτουργίας. Παρουσιάζει κατασταλτικές, υπνωτικές και αγχολυτικές ιδιότητες και επιπρόσθετα εμφανίζει αντισπασμωδική και κεντρική μυοχαλαρωτική δράση.)
Οι γνώσεις μου για το συγκεκριμένο ηρεμιστικό είναι ελάχιστες . Παρόλα αυτά έγραψα ότι πληροφοριες μπορούσαν να πάρω από το ίντερνετ.
Το μόνο που ακουγόταν στο κεφάλι της εκείνη την στιγμή ήταν φωνές να τσακώνονται . Γνώριμες αντρικές φωνές να τσακώνονται με γυναικείες φωνές και συνέχεια το όνομα της να αναφέρεται .
Δεν μπορούσε να ανοίξει τα μάτια της για να καταλάβει τι συνέβαινε γύρω της . Ένιωθε τόσο βαριά τα βλέφαρα της όσο και το σώμα της . Ένιωθε σαν κάποιος να το σήκωνε .
Μια αντρική φωνή ακούστηκε δίπλα της να φωνάζει και να βριζει άσχημα .
Ήταν τόσο γνώριμη σε αυτήν που άρχισε να νιώθει περισσότερη ασφάλεια . Σε άλλη περίπτωση με αυτό το άτομο δνε θα ένιωθε καθόλου ασφάλεια , αλλά εκείνη την στιγμή κάτι την έκανε να τον εμπιστευτεί.
Το σώμα της αγκάλιασαν δύο γυμνασμενα χέρια , και ένιωσε να μετακινείται από εκεί που είναι .
- Μάρκο ...είπε η ειπριλ και το σώμα της πάγωσε από το κρύο νερό που βρέθηκε μέσα ....
YOU ARE READING
°HIS BABY°
Teen FictionΓια να κερδίσεις ένα χρηματικό ποσό και να μπορείς να στηρίξεις στην οικογένεια σου με αυτό θα έκανες τα πάντα. Θα επιανες δουλειά για κάτι ψίχουλα. Ακόμα και στο σπίτι του χειρότερου παιδιού που ξες πως θα σου κάνει την ζωή κόλαση. Η Ειπριλ πιά...