chapter 2

217 23 1
                                    

- Ο Καποδίστριας ήταν ο ποιο τίμιος πρωθυπουργός και ηγέτης που είχε συνάντηση πότε αυτός ο τόπος .... Συνεχιζε να διηγητε η καθηγήτρια της ιστορίας .  Στην τάξη υπήρχε μια νεκρή ησυχία,  καθώς τα μισα παιδιά κοιμόντουσαν ή τα υπόλοιπα κοιτούσαν έξω στο παράθυρο .
   Σήμερα είχε ρίξει χιόνι έξω και η Ειπριλ σκεφτόταν πόσο ωραία θα είναι όταν θα γυρίσει σπίτι να παίξει με την μικρή έξω . Η Ειπριλ είναι αρκετά άριστη μαθήτρια αλλά στο μάθημα πότε δεν παρακολουθεί . Χάνεται μέσα σε βαθιές σκέψεις που την ταξιδεύουν αλλού. Αλλού δηλαδή μακριά από την τάξη.
- Κάποιος να μου πει τι έκανε ο Καποδίστριας για να αντιμετωπίσει τα οικονομικά προβλήματα; ρώτησε η καθηγήτρια με ένα χαμόγελο που  εκπεμπε ελπίδα ότι κάποιος θα απαντήσει .

   Η σιγη συνεχιζε να υπάρχει μέσα στη τάξη καθώς κάνεις δεν ήταν πρόθυμος να πει μάθημα.

- Άκρα του τάφου σιωπή στον κάμπο βασιλεύει...( οι πολιορκημένοι αποσπασμα ) είπε σοκαρισμένη η καθηγήτρια και έκατσε στην καρέκλα.

    Το κουδούνι ήχησε στα αυτιά των μαθητών και όλοι δεν έχασαν ευκαιρία και αποχώρησαν από την τάξη. Τα διαλλειματα τους ήταν αρκετά μικρά καθώς ήταν λύκειο και οι ώρες συν με την ύλη πολύ πιεστικές.

    Η Ειπριλ πήρε μαζί της δύο πολύχρωμα τετράδια,  λογο ότι είχανε χημεία την επόμενη ώρα , στις κάτω τάξεις . Ξεχυθηκε στους διαδρόμους του σχολείου , περπατώντας μόνη ανάμεσα σε πολλές παρέες που δεν τις έδιναν καν σημασία .

    Λίγο ποιο κάτω στο διάδρομο μια παρέα από τους αθλητές του σχολείο κρατούσαν τρία φυλλάδια και τα σχολίαζαν. 

- Φίλε όντως τώρα; έφυγε η ζοζε; είπε ένας ψηλός,  γεροδεμένος αθλητής με ξανθό μαλλί και μπούκλες  σε ένα παιδί που ήταν στο κέντρο της παρέας . 

- Θα μου λείψουν τα βυζια της μπροο. Είπε ένας άλλος στο ίδιο παιδί και εκείνο του χτύπησε σφαλιάρα στο πίσω μέρος του κεφαλιού .

- Δεν κατάλαβα υπονοείς κάτι αδερφέ; είπε το ίδιο παιδί και άρχισε να γελάει . Στο χαμόγελο του εμφανίστηκαν τα υπέροχα λακακια του , που ταίριαζαν απίστευτα με τα κατάμαυρα μάτια του.

- Ναι μπράτ, ότι οι ξένες οικονομοι σπιτιών είναι τούμπανα από τι οι ντόπιες.  Είπε ένα τέταρτο παιδί με κάστανα μαλλιά και καταπράσινα μάτια .  Έπιασε τον δικό του αγκαλιά από τον λαιμό και άρχισαν να γελάνε .

    Το πρώτο παιδί τους έδειξε μια μπάλα του  soccer  Και τους έκανε ένα νεύμα σαν να τους προκαλεί να παίξουνε εκεί στον διάδρομο , ξέροντας πως απαγορεύετε από τους κανόνες του σχολείου .
     Πέταξε την "μπάλα " προς την μεριά ενός από τους φίλους του , αλλά για κακή του τύχη έπεσε επάνω στον ψυκτη που προμήθευε κάθε μέρα νερό κρύο στους μαθητές. Αυτό το είδε ένας καθηγητής,  κάνοντας τους να τρέξουν.
    Η απροσεξία του ενός με τις μπούκλες τον έκανε να πέσει επάνω στην Ειπριλ . Και οι δύο σωριάστηκαν κάτω.

°HIS BABY°Where stories live. Discover now