chapter 36

111 13 0
                                    

Το κεφάλαιο γίνεται λίγο σκληρό προς το τέλος αν επιθυμείτε μπορείτε να παραλείψετε αυτό το κεφάλαιο .

- Πόσο μαλακας είσαι αγόρι μου από το ένα μέχρι το εκατό; Ρώτησε εκνευρισμένος ο Ντιέγκο φωνάζοντας μέσα στα μούτρα του στεναχωρημένου Μάρκο.

- Τριακόσια είπε ο Μάρκο μη ειρωνικά και έβαλε το πρόσωπο του μέσα στις παλάμες του για κλάψει.

- Δηλαδή γαμωτο είχαμε ένα σχέδιο . Το γάμησες τώρα άσχημα . Ένας θεός ξέρει τι θα της κάνουν είπε νευριασμένη η Στεφανία και πήρε το κινητό της στα χέρια .

- Τι κάνεις ρώτησε ο Μάρκο με σπασμένη φωνή . Τα μάτια του είχαν γίνει κατακόκκινα και η καρδιά του πήγαινε σαν τρελή .

- Θα χρειαστούμε βοήθεια είπε και έβαλε το κινητό στο αυτί της .

- Έλα αφεντικό...αλλαγή σχεδίων ...χρειαζόμαστε τώρα άτομα ...είπε η Στεφανία στο τηλέφωνο .

÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷

Καθόταν ήρεμη όσο μπορούσε στο πάτωμα και μετραγε τα πλακάκια για να περάσει η ώρα .

Την είχαν αφήσει εδώ και πόση ώρα μόνη με ένα πιάτο φαι δίπλα και λίγο νερό .

Ένας ήχος σαν χαμηλή κόρνα ακούστηκε και η πόρτα του δωματίου της άνοιξε διάπλατα .

Μέσα μπήκε ένα άτομο που δεν περίμενε ποτέ να συναντήσει εδώ .

- Σου έλειψα; Είπε αυτή η αντρική φωνή και η πόρτα πίσω του έκλεισε .

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

- Που πας ; Ρώτησε ο Ντιέγκο την Στεφανία που ετοίμαζε την τσάντα της .

- Σου είπα . Αλλαγή σχεδίων εξαιτίας αυτού του βλάκα είπε η Στεφανία και γύρισε να τον κοιτάει .

- Θα πάω στην λέσχη να συννενοηθω. Εσύ πρόσεχε τον μην τον αφήσεις να πιει πολύ και κάνει καμία βλακεία . Είπε η Στεφανία και έδειξε τον Μάρκο με το δάκτυλο της .

- Μην ανησυχείς. Εσύ πρόσεχε είπε και την φίλησε στο μάγουλο απαλά .

- Αν κακομοίρη μου πάθει κάτι η μικρή . Δεν την ξέρω καιρό αλλά δεν φταίει σε τίποτα . Είπε η Στεφανία και χτύπησε το κούτελο του Μάρκο με το δάκτυλο της .

Άνοιξε την πόρτα του διαμερίσματος της και έφυγε .

Ο Μάρκο έδειχνε πολύ μίζερος . Βρωμουσε αλκοόλ και τσιγάρο από χιλιόμετρα . Τα μάτια του ήταν πρισμενα και κόκκινα από το κλάμα ενώ η φωνή του σαν να ήταν κάποιος κακομοίρης του δρόμου .

°HIS BABY°Where stories live. Discover now