chapter 8

168 21 1
                                    

  Μουντή ησυχία υπήρχε παντού και το δωμάτιο είχε πνιγεί από την σιωπή. Ήχοι από τους δείκτες του ρολογιού ακούγονταν σαν βάσανο στα αυτιά της.

   Οι κόρες της τρεμοπαίζαν σιγά-σιγά από την αναμονή. Ο τρόμος κατέκλυε το κορμί της ολόκληρο , την έκανε να νιώθει  φόβο  γιατί ήξερε ότι είχε διαπράξει  σφάλμα.

   Η πόρτα του γραφείου άνοιξε διάπλατα και μαζί με αυτήν μπήκε μέσα στο γραφείο ο διευθυντής με μία καθηγήτρια η οποία είδε το συμβάν.

   Ο διευθυντής είχε ένα βλοσυρό βλέμμα που την έκανε να τρέμει. Φοβότανε για να μην πάρει αποβολή γιατί αν το μάθαιναν  τα καινούργια αφεντικά της θα την έδιωχναν από το σπίτι καθώς δεν θα ήθελαν ταραξίες ανάμεσα στα πόδια τους.

     Αυτός ο αυστηρός άνθρωπος που την έκανε να τρέμει πέταξε κάτι χαρτιά μπροστά στο γραφείο του και την έκανε να σηκωθεί από τη θέση της . Της απεύθυνε ένα πολύ επιβλητικό ύφος σαν  έλεγε κάτσε ξανά κάτω.

-Λοιπόν κυρία Πετράκη τι έχουμε εδώ πέρα; Είπε ο διευθυντής με μία ψεύτικη φωνή για να  προσπαθήσει να την  τρομοκρατήσει περισσότερο .

- Κάτι πολύ σημαντικό κύριε διευθυντά. Έγινε ένα συμβάν στο διάλειμμα το οποίο με στεναχώρησε πάρα πολύ . Δύοο μαθήτριες μπροστά σε όλα τα παιδιά τσακώθηκαν και κανένας δεν τις χώρισε . Έκαναν σαν να μην συμβαίνει τίποτα . είπε δυσαρεστημένοι η κυρία Πετράκη έβγαλε τα γυαλιά της να τα καθαρίσει με ένα πανάκι που είχε και έκατσε χαμηλώνοντας το ύφος της στην καρέκλα.

-μάλιστα , είπε ο διευθυντής και απογοητευμένος διορθώνοντας στη γραβάτα του έκατσε στην τεράστια καρέκλα που όλα τα παιδιά σχολείο ονόμαζαν το θρόνο και σκούπισε τον ιδρώτα από το μέτωπο του.

- Επειδή λοιπόν εσύ κοπέλα μου δεν μας έχεις ξαναπασχολησει  ούτε για ζημιές ούτε για τίποτα θα αφεθείς με πολύ μικρή  τιμωρία. Οσο για την άλλη κοπέλα μην αγχώνεσαι θα τιμωρηθεί και αυτή καθώς πρέπει. είπε ο διευθυντής άνοιξε τον υπολογιστή του και έκανε νόημα με το χέρι του η καθηγήτρια και Ειπριλ να αποχωρήσουν από την αίθουσα.

   Σήκωσε την τσάντα της από το πάτωμα την φόρεσε στο ώμο της και βγήκε από το γραφείο με σκυμμένο το κεφάλι . Η  καθηγήτρια της την ακολούθησε από πίσω,της χάιδεψε φιλικά τον ώμο και της είπε να μην αγχώνεται για τις απουσίες μπορεί να φύγει νωρίτερα,μετά από αυτά που έγιναν θα ήταν καλύτερα να γυρίσει σπίτι της.

°HIS BABY°Where stories live. Discover now