chapter 24

133 13 0
                                    

  Έβαλε μερικά ζεστά ρούχα , ένα κασκόλ και μπότες . Εχθές πήγε ο Μάρκο και της αγόρασε από ένα κοντινό μαγαζί ρούχα .

  Περπάτησε 20 λεπτά από το σπίτι και βγήκε στην εθνική να πάρει ένα ταξί να πάει στο σπίτι . Ήθελε να μαζέψει τα πράγματά της .

   Σε όλη την διαδρομή σκεφτόταν πως γίνεται να είναι τόσο ήρεμη με όλα αυτά που γίνονται .

   Έφτασε έξω από το σπίτι . Τα φώτα ήταν κλείστε φαινόταν μέχρι και ο Γουίλιαμ να ελειπει . Μάλλον ο Μάρκο είχε προλάβει να ειδοποιήσει τους πάντες να φύγουν .

    Ξεκλείδωσε την πίσω πόρτα χωρίς να την δει κανείς και ανέβηκε επάνω στο δωμάτιο της .
  
   Μάζεψε όσα μπορούσε σε μια μικρή τσάντα που είχε μαζί της . Από ένα τετράδιο έπεσε ένα μικρό χαρτάκι . Το άνοιξε και ασυναίσθητα χαμογέλασε .

" Ότι αγαπάς προστάτευσε το "

   Το γράμμα του πατέρα της . Πριν πεθάνει της το ειχε αφήσει. Σκούπισε ένα δύο δάκρυα που της ξέφυγαν και το έβαλε μέσα στην τσάντα της .

   Πήγε μέσα στο μπάνιο να μαζέψει τα σαμπουάν της και τα ξυραφάκια της .

- Καλύτερα να ρίξω ένα ντους εδώ . Με εκείνον να με παρακολουθεί δεν μπορώ .

   Έβγαλε τα ρούχα της και μπήκε μέσα στην ντουζιέρα να ξεπλυθεί . Ένιωθε σαν να φεύγουν όλα τα βάρη της ημέρας .

   Βγήκε από το μπάνιο και φόρεσε ένα ζευγάρι καθαρά εσώρουχα . Τύλιξε την πετσέτα γύρω της και πήγε να ψάξει για μια καθαρή αλλαξια ρούχα .

   Ακουστικε ένα τρίξιμο από τον κάτω όροφο .

- Γουίλιαμς ; Φώναξε η ειπριλ υποθέτοντας ότι είναι αυτός .

   Κατέβηκε σιγά σιγά την μεγάλη σκάλα κρατοντας καλά καλά την πετσέτα.

- Μάρκο ; Φώναξε ξανά και περίμενε απάντηση.

   Ένιωσε εναν τεράστιο πόνο στο πίσω μέρος του κεφαλιού της σαν κάποιος να την χτύπησε δυνατά . Τα μάτια της μαύρισαν και άρχισε σιγά σιγά να χάνει την ισορροπία της .

    Πριν χάσει τελείως της αισθήσεις της άκουσε μια αντρική φωνη.

- Αφεντικό την έχουμε ...

   Ώσπου έχασε τελείως τις αισθήσεις της

--------------------------------------------------------------

   Ξύπνησε μέσα σε ένα άσπρο δωμάτιο γεμάτο παντού μαξιλάρια . Το κεφάλι της είχε έναν τρομερό πονοκέφαλο .

°HIS BABY°Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang