chapter 12

152 18 0
                                    

Σήμερα δεν είχε σχολείο και αποφάσισε να κάνει μία μικρή βόλτα στις παλιές τις γειτονιές .

   Η γειτονιά που εμένα τώρα με εκείνη που εμένα παλιά διέφερε πολύ . Στην καινούρια όλα ήταν πανάκριβα . Καινούρια σπίτια μεζονέτες με πισίνες , υπηρέτριες και αμάξια που η αξία τους ετσουζε την τσέπη σου .

   Στην παλιά γειτονιά όλα ήταν σαν φαβελα . Παλιά σπίτια με αρκετούς ηλικιωμένους να ζουν μαζί με τα παιδιά τους ,γιατί δεν μπορούσαν να αγοράσουν κάτι δικό τους να μένουν.

   Τα παιδιά έπαιζαν στους δρόμους χωρίς να να φοβούνται μην περασει κανένα αμάξι από εκεί , γιατί υπήρχαν ελάχιστοι που είχαν αμάξι εκεί .

  Όταν νυχτωνε όλοι μαζευόταν σε μια αυλή και καθοντουσαν σαν μια παρέα .

  Πάντα θα προτιμούσε αυτή την γειτονιά . Οι άνθρωποι εκεί δεν είχαν να χωρίσουν περιουσίες , χρήματα . Ζούσαν απλά και όλοι είχαν κοινά προβλήματα . Ήταν όλοι σαν μια οικογένεια .

    Έφτασε έξω απο το  παλιό σπίτι της και άνοιξε την καγκελόπορτα .το χορτάρι στην αυλή ήταν ξέρω , ενώ η παλιά κούνια που είχε έξω στη αυλή είχε σπάσει το ξύλο της ..

   Το σπίτι σε κάτι μέρες θα το επερνε η τράπεζα και θα το πουλούσε για να φτιάξουν κάτι καινούριο.

   Άνοιξε την πόρτα και οι απαίσιες αναμνήσεις ήρθαν πάλι στο κεφάλι της.

  Ανέβηκε την σκάλα και πήγε στο παλιό της δωμάτιο . Είχε έρθει για έναν συγκεκριμένο σκοπό .

  Στην παλιά της ντουλάπα είχε κρυμμένο ένα κουτί με γράμματα από τον θείο της στο εξωτερικό .

   Της τα εστελνε πάντα με τον θάνατο του πατέρα της . Προσπαθούσε να την κανει να γελάσει έστω και αν αυτό το έκανε με δυσκολία .

    Μέσα στο κουτί υπήρχαν ζωγραφιές , αναμνηστικά από ταξίδια και γράμματα . Τράβηξε το κουτί από το πάνω ράφι την ντουλάπας μαζί με άλλα ποσά ξεχασμένα πράγματα επάνω .

   Παλιά τετράδια σχολείου, ένα κουτάκι με λεπίδες από ξύστρες και κάποια ρούχα που είχε καιρό να τα δει .

   Τότε ακόμα όταν είχε φίλες και έβγαινε με αυτά και δεν την κορόιδευε κανείς να την πει ορφανό.

   Κατάπιε το σάλιο της και σήκωσε μερικά στον αέρα από αυτά . Όμορφα κοντά μπλουζάκια , σετάκια με κοντά σορτσάκια και σκισμένα τζιν .

°HIS BABY°Where stories live. Discover now