Είχε βγει έξω από το αμάξι για να καπνίσει . Είχε καιρό να κάνει αλλά με τα σημερινά χρειαζόταν ένα .
Κλωτσούσε τα λάστιχα του καινούριου του αμαξιού .
- Σκατα ! Φώναξε και έκατσε με δύναμη επάνω στο καπο.
Ήταν δειλός . Δεν μπορούσε να εκφραστεί γιατί φοβόταν . Φοβόταν μην δείξει πως έχει καλή ψυχή, πως είναι αδύναμος και φλώρος .
Δεν ήθελε να είναι ένας τέτοιος . Ένας από εκείνους που έδερνε στο σχολείο όταν πήγαινε ακόμα .
Δεν μπορούσε να απαντήσει σε καμία ερώτηση της . Έτρεμε και μόνο στην ιδέα με τον ανόητο εαυτό του μην κάνει καμία μαλακεια . Μην της κάνει καμία μαλακεια .
Ήταν ένας από τους μεγαλύτερους εγωιστές . Δεν εριχνε ποτέ τον εγωισμό του για κανέναν . Αλλά πώς ήξερε ότι την αγαπάει ;
Όταν την ημέρα που την γνώρισαν πρώτη φορά τα παιδιά στην κουζίνα και σχολίαζαν τον κωλο της ένιωσε μια ενόχληση γιατί δεν την είχε αυτός πρώτος .
Έπειτα στο πάρτι όταν είδε το αδύναμο σώμα της και πόσα τις εκαναν εκείνες οι ύπουλες οχιές .... Ένιωσε τον πόνο της και ήθελε για κάποιο παράξενο λόγο να την προστατεύσει .
Ζαλισμενη από το ποτό και το φάρμακο που της εριξαν δεν ήξερε τι έκανε . Αλλά ψέλλισε το όνομα του . Και αυτό τον σόκαρε αρκετά .
Ήταν διαφορετική από τις άλλες έδειχνε να τον φοβάται . Ακόμα και η ποιο ντροπαλει στο σχολείο του είχε κάτσει κατευθείαν .
Αν όχι με την πρώτη μέρα με την δεύτερη . Εκείνη ήταν διαφορετική , την είχε μέσα στο σπίτι τον τάιζε φρόντιζε για το δωμάτιο του.
Όταν όμως βγήκε με τον Άλεξ ένιωσε ένα παράξενο συναίσθημα . Γιατί με εκείνον και οχι με εμένα ; Τι έχει παραπάνω αυτός από εμένα ;
Ένιωσε να ζηλεύει . Άρρωστη ζήλια. Πήρε τηλέφωνο την συμμορία να τον κανονίσουν αλλά την πλήρωσε ο ίδιος .
Σκεφτοταν ...άραγε αξίζει να αφήσω τον εγωισμό μου για ένα άτομο που μάλλον νιώθω κάτι;
Όταν την έβλεπε , ειδικά να κλαιει σπαραζε η καρδιά του . Και μάλλον είχε καταλάβει πως την είχε ερωτευτεί . Την αθωότητα της , την ηρεμία της ,την εξυπνάδα της .
Είχε συναίσθηση αγάπης για αυτήν . Κάτι που δεν της εξέφρασε πριν λίγο και κοντεύει να την χάσει .
YOU ARE READING
°HIS BABY°
Teen FictionΓια να κερδίσεις ένα χρηματικό ποσό και να μπορείς να στηρίξεις στην οικογένεια σου με αυτό θα έκανες τα πάντα. Θα επιανες δουλειά για κάτι ψίχουλα. Ακόμα και στο σπίτι του χειρότερου παιδιού που ξες πως θα σου κάνει την ζωή κόλαση. Η Ειπριλ πιά...