chapter 29

124 13 0
                                    

   Το σώμα της το ένιωθε βαρύ σαν να είχε κολλημένα βαρακια παντού στο σώμα της. Το ποτό του χθεσινού βραδιού την έκανε να νιώθει απαίσια .

   Το στομάχι της ανακατευόταν ενώ το κεφάλι της ήταν να είχε μέσα έναν δεύτερο βαρύ εγκέφαλο.

   Σηκώθηκε από το κρεβάτι και έτρεξε στο μπάνιο να κάνει εμετό . Έβγαλε το χθεσινό κοκτέιλ μια και καλή .

   Σήκωσε να δει το πρόσωπο της στον καθρέφτη . Πάλι καλά δεν φορούσε μεικ απ αλλιώς θα είχε γίνει χάλια .

   Γύρισε πίσω στο δωμάτιο και είδε την άλλη μεριά του κρεβατιού άδεια . Ήταν στρωμένη σαν να μην κοιμήθηκε κάνεις εκεί .

   Έπιασε τον εαυτό της να ανησυχεί για το άτομο που ήλπιζε να κοιμόταν δίπλα της .

   Μπήκε στην κουζίνα για να βρει κάτι να γεμίσει το ανακατεμένο στομάχι της . Πήρε μια μπανάνα από την φρουτιερα και την βούτηξε σε λίγο μέλι . Είχε ακούσει ότι έκανε καλό για το μεθύσι .

    Έφαγε με το ζόρι δύο μπουκιες και άφησε το υπόλοιπο επάνω στον πάγκο.
Μπήκε μέσα στο μπάνιο για να κάνει ένα ντους να χαλαρώσει το σώμα της .

    Άνοιξε το ζεστό νερό και μπήκε από κάτω . Έτριβε το σώμα της με ένα αφρολουτρο που βρήκε επάνω σε ένα ραφακι.

    Κάθε φορά που άγγιζε ένα από τα μέρη που την άγγιζε εχθές ένιωθε σαν να την χτυπούσε ηλεκτρισμός. Σαν εκείνο το συναίσθημα που παθαίνει κάθε κορίτσι όταν το τρενάκι στο λουνα παρκ Κατεβαίνει γρήγορα τις ράγες του .

   Έκλεινε τα μάτια της και σκεφτόταν πόσα πράγματα θα ήταν διαφορετικά αν δεν είχε δουλέψει σε εκείνο το σπίτι.

    Δεν θα τον γνώριζε . Πιθανόν να ήταν κλεισμένη σε κανένα ίδρυμα ή να ζούσε με κανέναν συγγενή. Και σύμφωνα με τα λεγόμενα του " πατέρα " της θα ερχόταν να έβρισκε εκείνη και την μητέρα της και την μικρή μετά από καιρό για να ξανά γινόντουσαν οικογένεια .

    Έδιωξε αυτή την απαίσια σκέψη από το μυαλό της και συνέχισε να σκέφτεται αυτόν . Προτιμούσε να περάσει μια κόλαση όπως περνάει τωρα μαζί του και με όσους έχει γνωρίσει , παρά να ζούσε στο ψέμα που ο ψευφοπατερας της θα έφτιαχνε .

    Στην μνήμη της ερχόντουσαν περισσότερα πράγματα του χθεσινού βραδιού . Το τι έκανε και τι ήθελε να της κάνει .

    Έκλεισε σφιχτά τα πόδια της και σιγά σιγά γλίστρησε κάτω στο πάτωμα . Ακούμπησε το κεφάλι της πίσω στον τοίχο και γύρισε το νερό στο κρύο για να φύγει όλη αυτή η κάψα που ένιωθε .

°HIS BABY°Where stories live. Discover now