chapter 4

187 23 1
                                    

- Γουίλιαμς μήπως ξέρεις που είναι ο φορτιστής μου ; ρώτησε το νεαρό αγόρι που μόλις είχε μπουκάρει μέσα στο δωμάτιο .

   Τα κατάμαυρα μάτια έδειχναν ένα χάος μέσα τους . Ένα σκοτάδι το οποίο αν χανωσουν μέσα δύσκολα έβγαινες. Τα λακακια του πλέον δεν φαινόντουσαν γιατί το χαμόγελο του εξαφανίστηκε όταν την είδε μπροστά του .  Ήξερε πως είχε διακόψει κάτι σημαντικό .

- Να λοιπόν και μια ευκαιρία.  Μάρκο η Ειπριλ . Ειπριλ ο μάρκο.

  Η καρδιά της πήγαινε τόσο γρήγορα που μπορούσε να σπάσει . Ένιωθε εκτεθειμένη μπροστά στις ματιές του. Εκείνος το μόνο που έκανε ήταν να κοιτάει με ένα βλέμμα αηδίας και μίσους .

- Από εδώ ένα από τα μέλη της οικογένειας που θα σου προσφέρουν δουλειά και από εδώ η καινούρια σου καμαριερα Μάρκο.

- Η ποια ; είπε με ένα μικρό γελακι στον λόγο του και εμφανίστηκαν τα λακακια του .
  
   Ένα κρακ ακούστηκε μέσα της και προσπάθησε όσο μπορούσε να την το δείξει. Ήξερε ότι δεν ήταν και η ποιο ελκυστική και συμπαθητική προς τους άλλους αυτό είχε χαντακωσει την ψυχολογία της .

- Νεαρέ παρεκτρεπεσε συμμορφωσου. Είπε αυστηρά ο Γουίλιαμ για να υπερασπιστεί την Ειπριλ .

- οκευ συγγνώμη . Το μάτι του νεαρού έπεσε στον φορτιστή επάνω στο κρεβάτι. Πλησίασε την Ειπριλ καθώς εκείνη καθόταν μπροστά ακριβώς από το κρεβάτι και της ψιθύρισε κάτι στο ώμο της .

- Είσαι τυχερή σε γλίτωσαν. Είπε πονηρά και άρπαξε το καλώδιο για το οποίο είχε έρθει.

  Στο άκουσμα αυτόν τον λέξεων ήταν έτοιμη να λιποθυμήσει. Θυμήθηκε τα λόγια του , την φωνή του τα πάντα . Δεννειχαν αλλάξει πολύ από το γυμνάσιο .

  Τα πάντα είχαν μείνει ίδια και απαράλλαχτα.  Τα μάτια της ήταν έτοιμα να βουρκωσουν.  Δεν ήθελε όμως να γίνει ρεζίλι μπροστά τους γιατί δεν ήθελε να ξανά γίνει ότι είχε γίνει παλιά .

   Ο Μάρκο έφυγε από ο δωμάτιο και ο Γουίλιαμς άνοιξε ένα από τα παράθυρα για να αερισει τον χώρο .

- Εμ . Μήπως μπορώ από αύριο να έρθω να μεινω εδώ; ρώτησε διστακτικά η Ειπριλ και μάζεψε την τσάντα της από κάτω .

- Φυσικά. Αλλά αύριο να έρθεις νωρίς το βράδυ για το δειπνο . Καλο θα ήταν να γνωρίσεις τα αφεντικά σου . Είπε και αποχώρησε από το δωμάτιο . 

   Έκανε μια αργή περιστροφή και κοίταξε τον χώρο γύρω της .
- Μην έχεις αυτό το ύφος Ειπριλ , θα πρέπει να το συνηθίσεις,  το καινούριο σου δωμάτιο...

°HIS BABY°Where stories live. Discover now