chapter 16

154 18 0
                                    

- Και εσείς έξω , είπε ο Άλεξ και έσπρωξε απαλά κάποια κορίτσια από εκεινη την παρέα .

- Μην με κάνετε να το ξανά πω . ΔΡΟΜΟ ΟΛΟΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟ ΠΆΡΤΙ ΤΕΛΕΊΩΣΕ. Είπε ο Μάρκο νευριασμένος και τύλιξε το πουκάμισο του γύρω από την Ειπριλ .

- Ντιέγκο ξες τι να κάνεις . Είπε ο Άλεξ και έδειξε έναν από τους φίλους τους .

   Το παιδί ονόματι Ντιέγκο πλησίασε το κορίτσι με το κινητό απειλητικά και της τράβηξε το χέρι της με άγριο τρόπο.

- Εει τι κάνεις ;!! Αναφώνησε εκείνη και προσπάθησε να ελευθερώσει το χέρι της από την λαβή του .

   Ο Ντιέγκο πήρε το κινητό της και το πεταξε κάτω με δύναμη με αποτέλεσμα να σπάσει και να μην ανοίγει η οθόνη.

- Εει...είπε ενοχλημένη αυτή και τον έσπρωξε πίσω .

- Θα πληρώσεις για αυτό είπε και τον ξανά έσπρωξε .

- Φρόντισε να μην πληρώσεις εσύ για κάτι άλλο . Είπε και της έκανε μπλόφα πως θα την βαρεσει μπουνιά .

- Αν σε ξανά δω γύρω της πέθανες . Είπε ο Άλεξ δείχνοντας την με το δάκτυλο και εκείνη έφυγε να βρει τις φίλες της .

   Ο Μάρκο σήκωσε το σώμα της ειπριλ στα χέρια του και περπάτησε μέχρι το μπάνιο και με ακολουθία από πίσω την παρέα του .

  -Εσείς μένετε από έξω . Ντιέγκο , Τζέιμς μέσα για βοήθεια .  Ειπε ο Μάρκο και μπήκε με τους δύο φίλους του μέσα στο μπάνιο του ορόφου .

   Ο Τζέιμς άνοιξε την βρύση της μπανιέρας στο κρύο . Ο Μάρκο άφησε κάτω στο πάτωμα το σώμα της και έψαχνε πετσέτες στα ντουλάπια .

- Τι της έδωσαν ; Γνωρίζεις ; Ρώτησε ο Ντιέγκο και έμειναν να κοιτάζονται μεταξύ τους .

   Ο Ντιέγκο έτρεξε γρήγορα έξω από το μπάνιο , κατέβηκε τις σκάλες και έφτασε την κοριτσοπαρεα από πριν .

- Οοο τι τώρα θα μας χτυπήσεις κιόλας η θα σπάσεις τίποτα ακόμα ; είπε μια κοπέλα ειρωνικά κρατοντας με την κλείδα του χεριού της , την τσάντα της .

   Ο Ντιέγκο της άρπαξε την τσάντα και άφησε να πέσει το περιεχόμενο της κάτω στο πάτωμα . Το μάτι του έπεσε σε ένα γεματο μπουκάλι με σκόνη.

- αλπραζολαμη ... Τι είναι αυτή η μαλακεια; Ρώτησε όταν πήρε το μπουκάλι στα χέρια .

- Ριλαξ ένα ηρεμιστικό είναι Ντιέγκο δεν θα πεθάνει κιόλας . Είπε μια αλλαγή καστανή κοπέλα και του χαμογέλασε .

°HIS BABY°Where stories live. Discover now