chapter 21

134 16 0
                                    

- Λοιπόν κοριτσάκι για πες μου για τον τύπο που σε γάμησε . Είπε ο Μάρκο αδιάκριτα και έκανε την Ειπριλ να φτύσει το νερό που έπινε .

- Πρόσεχε ρε εχθές το έπλυνα . Είπε ο Μάρκο και με το ένα χέρι σκούπισε το πλαστικό επάνω από το ραδιόφωνο.

- Συγγνώμη; Δεν γίναμε και κολλητοί είπε η ειπριλ και γύρισε το κεφάλι της να βλέπει έξω από το παράθυρο .

- Μα γιατί όχι θα κάναμε καλή παρέα . Είπε ο Μάρκο αλλαζωνικα.

- Εσύ; Με εμενα ; Το απόβλητο το φυτό που δνε θελει κανένας ; Ρώτησε η ειπριλ .

   Τα λόγια αυτά την πονούσαν αλλά ήξερε τι πίστευαν όλοι. Ακόμη και για τον ίδιο.

  Ο Μάρκο δεν της απάντησε απλά συνέχισε να οδηγάει χωρίς να μιλάει κανείς μέσα στο αμάξι .

- Έγινε ένα μήνα πριν τον θάνατο του πατέρα μου ...είπε έτσι στο άσχετο η ειπριλ .

- Εεεε; Ρώτησε ο Μάρκο μπερδεμένος διότι δεν καταλάβαινε για ποιο πράγματα μιλούσε.

- Ο πρώτος μου. Τότε έκανα παρέα λίγο με κάποια κορίτσια . Πήγαμε σε ένα πάρτι ήταν εκεί ανεβήκαμε επάνω και έγινε τίποτα σημαντικό. Είπε άνετη η ειπριλ .

- Είχατε σχέση ρωτησε ο Μάρκο και έστριψε το τιμόνι .

- Όχι απλά μια φάση και το γαμησι . Μετά δεν ξανά μιλήσαμε από αυτό συνέχιζε να μιλάει άνετη και άνοιξε το κινητό της να δει τι ώρα είναι .

- θες να μου πεις δηλαδή ότι δεν τον ήξερες καν και απλά τον άφησες να σε αγγίξει; Ρώτησε νευριασμένος ο Μάρκο και έκανε μια απότομη στροφή.

- Σιγά δεν έγινε κάτι . Δεν με πείραξε . Είπε η ειπριλ .

- Τώρα ακουγεσαι σαν πουτανα είπε ο Μάρκο και της φώναξε .

- Θα με πείραζε αν μοιραζομουν συναισθήματα με αυτόν πάνω στην πράξη και έφευγε μετά . Τώρα απλά ήταν σεξ τίποτα παραπάνω . Κάτι βιολογικό για να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες μας είπε χαλαρή και γύρισε να κοιταει έξω από το παράθυρο .

  Στάθμευσαν έξω από ένα τεράστιο κτήριο που έμοιαζε σαν εστιατόριο με μίνι καζίνο μέσα .

- Κατέβα της είπε , άνοιξε την πόρτα του και έφυγε μπροστά .

- Γουρούνι είπε η ειπριλ χωρίς εκείνος να την ακούσει .

   Άνοιξε την πόρτα της και τον ακολούθησε . Τριγύρω από το μαγαζί υπήρχαν φουσκωτοι άντρες με μικρά ακουστικά στα αυτιά τους .

°HIS BABY°Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ