chapter 3

188 22 1
                                    

Οι επόμενες μέρες πέρασαν πολύ δύσκολα και για τις δύο αδερφές . Η μεγάλη δεν πήγαινε σχολείο. Έπρεπε να σκεφτεί κάτι για το τι θα κάνει με το μέλλον της αλλά και της μικρής της αδερφής .

   Πλέον θα ήταν υπεύθυνη η γιαγιά τους  για την κηδεμονία και των δυο.  Η μητέρα της κατηγορήθηκε για κακοποίηση ανηλίκου, για αλκοολισμό και κρίθηκε ακατάλληλη για γονέας των κοριτσιών .
Δεν το μετάνιωσε πότε αυτό που έκανε .  Να καλέσει την αστυνομία με την πρόνοια. Κάποτε έπρεπε να γίνει αυτό. Η κατάσταση είχε φτάσει στα άκρα .

  Αλλά δεν μπορούσε να μείνει απραγη. Την μητέρα της την μεταφερανε σε κέντρο αποτοξίνωσης και σε ψυχιατρική κλινική . Οι ειδικοί την ενημέρωσαν πως σε λίγους μήνες θα μπορέσει να ξανά βγει στον έξω κόσμο. 

  Τα δάκρυα του 17χρονου κοριτσιού εσταξαν στο πάτωμα του ανακριτικού δωματίου που βρισκόταν . Είχε δώσει πριν 1.5 ώρα κατάθεση για το τι συμβαίνε σπίτι .

  Αλλά ο λόγος που έκλαιγε δεν ήταν  αυτός . Της έπαιρναν την μικρή . Θα μπορούσαν να της την δώσουν πίσω μόλις κλείσει τα 18 ακριβώς και έχει ένα σταθερό εισόδημα. Της είπαν πως θα φροντίσουν να μην της λείψει τίποτα εκεί που θα διαμένει . Θα μπορεί να την επισκέπτετε και συχνά . Η γιαγιά τους αποφάσισε να κρατήσει μόνο την Ειπριλ καθώς ήταν μεγαλύτερη και δεν χρειαζόταν τόση φροντίδα.

    Ούτε η ίδια ήθελε να ζει η αδερφή της σε ένα ξένο σπίτι με αλλά 800 παιδιά μέσα μακριά από αυτήν σε διαφορετικό σχολείο . Αλλά ήταν η καλύτερη επιλογή.

   Αύριο θα ήταν η τελευταία φορά που θα την έβλεπε. Θα την μετέφεραν στα ειδικά χωρια που ζουν ορφανά παιδιά,  παιδιά με τέτοιες περιπτώσεις, παιδιά που οι γονείς τους δεν μπορούν να συμβάλουν οικονομικά .

    Έπρεπε να βρει άμεσα λεφτά και το ήξερε αλλιώς δεν θα την έπαιρνε πότε πίσω . Τα δάκρυα της έγιναν ποιο έντονα. Οι προσπάθειες της να κρατηθεί έγιναν μάταιες .

  Εκείνη την ημέρα στο  νοσοκομείο στην εντατική , τους πρόσεχε η γιαγιά τους . Τους είπε ότι όταν ακούσουν τα οποιαδήποτε νέα να είναι δυνατές . Να μην λυγίσουν.

   Έπρεπε να εκτελέσει αυτή την εντολή  . Έβαλε το χέρι της στην τσέπη και έψαξε για ένα χαρτομάντιλο . Το μόνο που βρήκε ήταν το φυλλάδιο που βρήκε στο σχολείο. Τσαλακωμένο με λίγα σκισιματα στις άκρες .

  Τα μάτια της φωτησαν όταν ξανά διάβασε την λέξη ανταμοιβή .  Τώρα πλέον που δεν είχε κάποιον να την ελέγξει και τίποτα να χάσει ήταν μια ευκαιρία . Μια ευκαιρία να κερδίσει την οικογένειά της πίσω .

°HIS BABY°Where stories live. Discover now