chapter 20

151 16 0
                                    

  Το σώμα της πάγωσε βλέποντας αυτή την εικόνα . Οι λέξεις ήθελαν να βγουν από το στόμα της αλλά δεν έβγαιναν.

   Σαν να της είχε φάει την γλώσσα η γάτα που λέει και η έκφραση.

   Τα γελακια των παιδιών ηχούσαν στα αυτιά της και σε συνδιασμό με την εικόνα του Μάρκο να τα παίρνει όλα τους αγκαλίτσα , την έκανε να φρικαρεις περισσοτερο.

  - Τι κάνεις εσύ εδώ ; Τον ρώτησε και τον τράβηξε από το μπράτσο για να σηκωθεί επάνω.

   Ο Μάρκο σηκώθηκε με τα χίλια ζόρια καθώς ήταν περικυκλωμένος από πολλά μικρά κοριτσάκια .

- Ώπα σιγά είπε ο Μάρκο και της εδιωξε το χέρι μακριά από το δικό του.

  Η ειπριλ σταβρωσε τα χέρια της στο στήθος της και του έκανε νόημα να της απαντήσει .

- Ειπριλ ακουστηκε μια μικρή παιδική φωνουλα από πίσω .

   Η ειπριλ γύρισε το βλέμμα της και αντίκρυσε την Εμα την μικρή της αδερφή .

   Ειχε μεγαλώσει αρκετά από την προηγούμενη φορά . Είχε βάλει ύψος τα μαλλιά της ήταν ποιο μακριά και είχε βάψει τα νύχια της ροζ.

- Έμα είπε η ειπριλ και την άρπαξε στην αγκαλιά της . Την έσφιξε τόσο πολύ σαν να την έβλεπε για πρώτη φορά μετά από χρόνια .

- Δες είπε η Έμα και της έδειξε μια καινούρια όμορφη πλαστική κούκλα Μπάρμπι.

- Που το βρήκες αυτό ρώτησε η Ειπριλ και κοίταξε καλύτερα την κούκλα.

  Η κούκλα ήταν αρκετά καινούρια και ακριβή για να ανήκε στο ίδρυμα οπότε της έκανε μεγάλη εντύπωση.

- Ο κύριος Μάρκο είπε η Έμα και έδειξε τον Μάρκο.

   Η ειπριλ πάγωσε ξανά όσο κοιτούσε τον Μάρκο να ρίχνει ένα χαμόγελο στην μικρή .

- Μας πήρε και κουκλοσπιτο και οζες και λαστιχακια και κορδέλες και ζαχαρωτά. Είπε η Έμα όσο σκαρφάλωνε στην αγκαλιά του Μάρκο .

- Μάρκο μπορείς να έρθεις λίγο να σου πω ; Είπε η ειπριλ και κατέβασε από την αγκαλιά του την Εμα .

- Ναι... πριγκίπισσα μου πάω να μιλήσω και ξανά έρχομαι είπε στην Έμα και την άφησε κάτω .

  Κάτι που ενόχλησε την Εμα γιατί έδειχνε σαν να ζηλεύει .

- Τι είναι όλα αυτά είπε σιγανα η ειπριλ και έδειξε τις στιβες με τα παιχνίδια που είχε κάθε παιδί δίπλα του .

°HIS BABY°Where stories live. Discover now