chapter 25

140 12 1
                                    

   Εφτασε ζαλισμενη στο σπίτι έτοιμη να ακούσει φωνές από τον Μάρκο . Ήταν όμως και εκείνη έτοιμη να του βάλει φωνές . Ο Μάρκο ήξερε πράγματα και δνε της είχε πει .

- Λοιπόν κάτσε να τα ακουσ....πήγε να πει ο Μάρκο αλλά έχει χαστούκι του σταμάτησε τον λόγο.

- Όχι εσύ κάτσε άκου . Πώς σκατα ήξερες που ήμουν για να έρθεις ; Ήξερες γαμωτο ότι ήταν ο πατέρας μου ; Το ήξερες ρε ; ΛΕΓΕ ;!! Από τα νεύρα της μιλούσε άσχημα . Δεν την ένοιαζε τίποτα πλέον γιατί είχαν πληγωθεί άσχημα τα συναισθήματα της .

- Ναι...είπε ένα ξερό ναι και κατέβασε το κεφάλι του .

  Η ειπριλ τον κοίταξε απογοητευμένη σαν να τον λυπόταν .

- Αλλά δνε είναι αυτός που λέει είπε ο Μάρκο και σήκωσε το κεφάλι του .

- Σταμάτα ρε ! Είπε εκείνη και έκλεισε τα αυτιά της με τα χέρια της .

- Άκουσε με ρε αυτός έσφαξε τόσο κόσμο αυτός έδωσε την εντολή έλεγε ο Μάρκο όσο προσπαθούσε να της πάρει τα χέρια από τα αυτιά .

- Σταμάτα ...σε παρακαλώ!!! Έλεγε εκείνη ενώ προσπαθούσε να μη παύει καμία κρίση πανικού με όλα αυτά.

- Δνε ισχύει ότι λέει γαμωτο . Για αυτό σε πήρα τρέχοντας από το πάρτι εκείνη την ημέρα ήθελε να σε ανταλλάξει . Δνε ξέρω και εγώ για ποιο πράγμα σε θέλει .

- Σταμάτα να φέρεσαι έτσι γαμω. Από την μια καλός όσο μπορείς και από την άλλη σκατα . Πληγωνομουν κάθε μέρα για το τι έλεγε ο κόσμος και εσύ Τωρα ψέματα .

- Που σε εμπιστεύτηκα . Είπε η ειπριλ απογοητευμένη και έκανε ένα βήμα πίσω .

- Μάλλον ήταν δικό μου το λάθος είπε και έκανε ένα ακόμη βήμα πίσω . Το βλέμμα της είχε παγώσει να κοιτάει ένα σημείο .

- Δεν είναι αλήθεια αυτό ..ακόμα μπορείς να με εμπιστευτείς είπε και τις χάιδεψε τους ώμους .

   Του άρπαξε τα χέρια και του τα πέταξε μακριά της .

- Γαμωτο μου έδωσε επιλογή η να σε παραδώσω σε αυτόν η να με σκοτώσει . Σε πήρα και φύγαμε κατευθειαν αυτό είναι ότι δεν μπορείς να με εμπιστευτείς ; Ρώτησε ο Μάρκο εξαγριωμένος και η ειπριλ έμεινε κοκαλομενη.

- Γιατί ..να θυσιάσεις την ίδια σου την ζωή ..για εμένα ; Ρώτησε μπερδεμένη η ειπριλ .

- Τι γιατί γαμωτο λες να σε άφηνα να πάθεις κάτι ;  Φώναξε ο Μάρκο και έσπασε ένα βάζο δίπλα του .

°HIS BABY°Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ